تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

گیمبال ژیون ZHIYUN-TECH WEEBILL-2

گیمبال لرزش گیر 3 محوره Zhiyun-Tech WEEBILL-2 همراه با صفحه نمایش چرخشی ، با حداکثر تحمل وزن تا 3.3 کیلوگرم ، دارای حسگر ثبات و پاسخگویی بهتر ، دارای باتری با ظرفیت 9 ساعت

تماس بگیرید

مقایسه

بررسیگیمبال ژیون ZHIYUN-TECH WEEBILL-2

پگیمبال لرزش گیر 3 محوره Zhiyun-Tech WEEBILL 2 ، که کمی بزرگ تر از مدل قبلی خود طراحی شده است ، تا 7.3 پوند (3.3 کیلورم) را پشتیبانی می کند و دارای یک سنسور Infineon است که ثبات و پاسخگویی را بهبود می بخشد و باعث عملکرد راحت تر می شود. دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 2.9 اینچی است که می تواند به زاویه دلخواه بچرخد و در صورت عدم نیاز تا شود. صفحه لمسی به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به اپلیکیشن همراه تنظیمات را انجام داده، تصویر خود را کنترل کرده و عملکردهای خاصی مانند پانوراما ، time-lapse و motion-lapse را انتخاب کنید. یک چرخ کنترل فوکوس، هنگام استفاده با دوربین ها و لنزهای سازگار، فوکوس الکترونیکی، دیافراگم و ISO را اجرا می کند. همچنین می تواند برای کنترل موتورهای لنز(که به صورت جداگانه باید تهیه شود) استفاده شود.

مینی سه پایه موجود را می توان در بالای دسته اصلی گیمبال متصل کرد تا به عنوان دسته ای برای حالت آویزان برای تصاویر با زاویه ی کم استفاده شود. همچنین می توان آن را به پایین دسته اصلی متصل کرد تا به عنوان یک دسته برای افزایش طول یا به عنوان یک پایه عمل کند.

WEEBILL 2 با باتری های موجود تا 9 ساعت کار می کند، که در صورت استفاده از شارژر سریع 15 ولت USB PD که به طور جداگانه به فروش می رسد، در حدود 1.5 ساعت به صورت کامل قابل شارژ هستند.

اپلیکیشن تلفن همراه iOS/Android دارای ویژگی هایی مانند بررسی تعادل، تغییر حالت و فعال سازی دوربین از راه دور برای ثبت عکس و فیلم است. برای عملکرد از راه دور، مینی سه پایه به شما امکان می دهد گیمبال را روی سطح صاف قرار دهید و در حالی که در فاصله ی دور ایستاده اید، دوربین را از تلفن هوشمند یا تبلت خود کنترل کنید.
ویژگی های دیگر
قابلیت چرخش افقی 360 درجه
340 درجه چرخش شیب دار و غلتکی
حالت های عمودی و افقی
محل نصب Rosette با محل نصب مرکزی 1/4 اینچ -20 در کنار گیمبال
فرکانس عملکرد 2.4 گیگاهرتزی
بلوتوث 5.0
کابل های کنترل دوربین برای عملکردهای مختلف دوربین های سازگار Canon ، Panasonic و Sony وجود دارد
برای حمل و نقل و ذخیره سازی تا حدودی تاشو می باشد

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیمبال ژیون ZHIYUN-TECH WEEBILL-2”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید