تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

گیمبال ولرزشگیر دوربین ژیون ZHIYUN-TECH CRANE 2S COMBO

کیت کمبو گیمبال سه محوره دوربین ژیون شامل گیمبال Zhiyun-Tech CRANE 2S،دسته نگه دارنده جانبی ، به همراه پک باتری اضافه ،مناسب برای دوربین های بدون آینه و دوربین DSLR سنگین (مانند کانن 1DX و یا بلک مجیک 6K)، دارای مانت حالت استاندارد و عمودی، با باتری 2600 میلی آمپری با ظرفیت استفاده تا 12 ساعت

تومان

در انبار موجود نمی باشد

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه شوید

مقایسه

کیت کمبو گیمبال لرزش گیر دستی Zhiyun-Tech CRANE 2S

ویژگی های کلیدی
این کیت شامل CRANE 2S، دسته جانبی TransMount Mini Dual Grip Lite و مجموعه ی یدکی از سه باتری 18650 است.
نهمین الگوریتم Instune با پاسخگویی محوری بالا
پشتیبانی از دوربین های بزرگ مانند Blackmagic Pocket 6K، Panasonic S1H و Canon EOS 1DX Mark II
شامل شش حالت: حالت‌ های pan follow, lock, follow, full-range POV, vortex, Go
نقاط نصب اختصاصی برای اتصال فرستنده اختیاری Zhiyun-Tech TransMount
سیستم نصب دوربین FlexMount با مکانیزم ایمنی مضاعف
محل نصب quick release عمودی دوربین
صفحه ی quick release با بسیاری از سرهای سه پایه و اسلایدر سازگار است
مکانیسم قفل محور دو فاز برای متعادل کردن دوربین و برای ذخیره سازی و سفر
دسته ی ساخته شده از فیبر کربن
عملکرد چرخ دستی با تاخیر کم هنگام استفاده با موتورهای لنز اختیاری
تا 12 ساعت زمان اجرا
حرکت 360 درجه ی افقی
صفحه نمایش 0.96 اینچی OLED
پانوراما، تایم لپس، موشن لپس، و تایم لپس با نوردهی طولانی از طریق اپلیکیشن همراه iOS/Android
محل نصب 1/4 اینچ – 20 در پایین

کیت کمبو Zhiyun-Tech CRANE 2S شامل گیمبال CRANE 2S و TransMount Mini Dual Grip Lite است که یک دسته ی جانبی است که به پایین گیمبال متصل می شود. با اتصال این دسته ی اضافی، گیمبال را می توان با دو دست نگه داشت. این قابلیت می تواند در کاربرد های مختلف مفید باشد. این کیت همچنین شامل مجموعه ای از باتری های یدکی است که باعث می شود مجموعه ی شما شامل دو مجموعه از سه باتری 18650 باشد. هر مجموعه تا 12 ساعت زمان اجرا فراهم می کند. با استفاده از شارژر سه گانه ی موجود، می توانید یک مجموعه را شارژ کنید و در عین حال فیلم برداری خود را با مجموعه ی دیگر ادامه دهید.

CRANE 2S از Crane-2 بسیار محبوب پیروی می کند و برای اینکه با نیازهای فیلمسازان مطابقت داشته باشد، ارتقا یافته است. CRANE 2S با داشتن نسل نهم الگوریتم Instune که پاسخگویی هر محور را بهبود می بخشد، می تواند دوربین های بزرگی مانند Blackmagic Pocket 6K، Panasonic S1H و Canon EOS 1DX Mark II را به همراه لوازم جانبی تثبیت کند. (لطفاً برای دیدن لیست کامل دوربین ها و لنزهای سازگار به وب سایت Zhiyun مراجعه کنید.)

برای پشتیبانی از یک فرآیند مشترک، CRANE 2S نقاط نصب اختصاصی را برای اتصال یک فرستنده اختیاری Zhiyun-Tech TransMount ارائه می دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید که برای پشتیبانی از تقاضای روزافزون برای محتوای رسانه‌ های اجتماعی قرار داده شده است، یک پایه ی عمودی quick release است که به شما امکان می ‌دهد دوربین خود را به صورت عمودی تنظیم کنید. علاوه بر این، یک سیستم جدید FlexMount برای نصب دوربین شما به روش استاندارد استفاده می شود. این فناوری فرآیند نصب و راه اندازی را ساده می کند و در عین حال دوربین شما را با مکانیزم ایمنی مضاعف ایمن می کند. مکانیسم قفل محور برای متعادل کردن دوربین دارای قفل دو فاز پیشرفته است. مکانیسم قفل محور همچنین تضمین می کند که اجزای گیمبال در طول سفر یا ذخیره سازی حرکتی نداشته باشند.

دسته ی گیمبال از فیبر کربن ساخته شده است تا گیمبال در دست شما سبک تر باشد. چرخ دستی تعبیه‌ شده در کنار دسته ارتقا یافته است تا هنگام کنترل موتور لنز اضافی که جداگانه فروخته می‌شود، تاخیر بسیار کم تری فراهم کند تا بتوانید تنظیمات را با دقت بیشتری انجام دهید. (هنگامی که از موتور فوکوس و زوم استفاده می کنید، می توانید چرخ دستی را طوری تنظیم کنید که به انتخاب شما یکی را کنترل کند). در قسمت پایین دسته یک محل نصب 1/4 اینچ- 20 وجود دارد که به شما امکان می‌ دهد سه پایه ی کوچک همراه را به آن وصل کنید تا از آن به‌ عنوان پایه یا به‌ عنوان اکستنشن استفاده کنید که می ‌توان با دست دیگر آن را برای کنترل بیشتر نگه داشت.

اقلام همراه:

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیمبال ولرزشگیر دوربین ژیون ZHIYUN-TECH CRANE 2S COMBO”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید