تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

گیمبال موبایل ZHIYUN-TECH SMOOTH-XS (WHITE)

گیمبال موبایل 2 محوره Zhiyun-Tech SMOOTH-XS (White) با طراحی جمع و جور ، دارای دسته سلفی داخلی با اندازه حداکثر 25 سانتی متر ، دارای اپلیکشن ZY Cami ، با قابلیت سیستم دنبال کردن سوژه ، دارای باتری داخلی با ظرفیت 5.5 ساعت ، دارای تحمل وزن حداکثر 200 گرم ، سازگار با تلفن های با ابعاد حدقال 50 میلی متر و حداکثر 90 میلی متر

تومان

در انبار موجود نمی باشد

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه شوید

مقایسه

بررسی کیت لرزش گیر تلفن هوشمند Zhiyun-Tech Smooth-XS

Zhiyun-Tech SMOOTH-XS یک دسته ی سلفی و ارائه عملکردهای خودکار مانند ردیابی از طریق برنامه همراه ، برای ارائه یک تجربه فیلم سازی ساده و در عین حال چند منظوره با تلفن هوشمند شما طراحی شده است. اگر در حال فیلم برداری از یک محتوای ویدئویی یا آموزشی هستید، برنامه ZY Cami iOS / Android به شما امکان می دهد با یک اشاره ی دست شروع به ضبط فیلم یا عکس گرفتن کنید. می توانید گیمبال را روی مینی سه پایه موجود تنظیم کنید و بدون دست زدن کار کنید. ویژگی ردیابی SmartFollow 2.0 برنامه را می توان به گونه ای تنظیم کرد که شما را دنبال کند و در حین حرکت مدام شما را در کادر نگه دارد. اگر از نحوه نمایش سوژه در تصویر نهایی راضی نیستید، یک ابزار زیبا سازی با یک لمس فوراً برخی نقص ها را بهبود می بخشد تا ظاهر را بهبود بخشد و تنظیمات زیباسازی را می توان به صورت دستی برای سناریوهای مختلف سفارشی کرد.

SMOOTH-XS یک لرزش گیر گیمبال 2 محوره است که به شما امکان می دهد تلفن خود را در عرض چند ثانیه متصل و متعادل کنید. این گوشی از تلفن هایی با عرض تا حداکثر 90 میلی متر از جمله آیفون XS Max پشتیبانی می کند و با باتری داخلی تا 5.5 ساعت کار می کند. این گیمبال نه تنها فوق العاده جمع و جور است، بلکه برای قابلیت حمل بیشتر نیز قابلیت جمع شدن دارد. قسمت فوقانی برای آسان کردن ذخیره سازی و مسافرت، به پایین می لغزد. هنگامی که آماده ی تصویر برداری شدید، فقط آن قسمت را به سمت بالا بلغزانید و شروع کنید، یا برای داشتن توانایی بیشتر، دسته ی سلفی را بیرون بیاورید. دسته ی سلفی تا 10.2 اینچ گسترش می یابد و به شما امکان می دهد از زوایای بیشتری عکس بگیرید و همچنین می توانید فیلم های سلفی و محتوای ویدئویی بلاگری ضبط کنید. همچنین، با فشار دادن یک دکمه ساده ، می توانید از حالت افقی به حالت عمودی تغییر وضعیت دهید تا پخش مستقیم در پلت فرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام را آغاز کنید.

از دیگر ویژگی های برنامه می توان به پانوراما، حرکت آهسته، تایم لپس، هایپرلاپس و موشن لپس اشاره کرد. همچنین یک حالت SMART ویرایش آسان وجود دارد که به شما امکان می دهد انواع مختلفی از الگوهای داخلی را انتخاب کنید که بسته به الگو، به طور خودکار حرکات خاص دوربین، انتقال، درجه بندی رنگ، موسیقی و جلوه های ویژه را اعمال می کند.

کابل USB، بند دستی ایمنی و کیف ذخیره سازی نیز علاوه بر مینی سه پایه به عنوان بخشی از کیت موجود اند. باتری داخلی گیمبال را می توان از طریق یک شارژر USB استاندارد یا یک پاور بانک USB با استفاده از کابل USB ارائه شده شارژ کرد.

ویژگی های کلیدی

لرزش گیر موتوری 2 محوره (pan/roll)
دسته ی سلفی 10.2 اینچی
طراحی فوق العاده جمع و جور و تاشو
برنامه همراه ZY Cami iOS / Android
ضبط با حرکات دست برای محتوای ویدئویی بلاگر ها و محتواهای آموزشی
SmartFollow 2.0 ردیابی خودکار سوژه
عملکرد زیبا سازی با یک لمس
پشتیبانی از تلفن هایی با عرض تا حداکثر 3.5 اینچ، از جمله iPhone XS Max (به iOS 0 یا بالاتر یا Android 7.0 یا بالاتر نیاز دارد)
باتری داخلی 5.5 ساعته
جابجایی با یک دکمه ای بین حالت افقی و عمودی
پانوراما، حرکت آهسته، تایپ لپس، هایپرلاپس و موشن لپس
ویرایش آسان با حالت SMART با الگوهای داخلی شامل حرکات دوربین، انتقال، درجه بندی رنگ، موسیقی و جلوه های ویژه

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیمبال موبایل ZHIYUN-TECH SMOOTH-XS (WHITE)”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید