تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

گیمبال استابلایزر ژیون کرین 3 اس ZHIYUN-TECH CRANE 3S HANDHELD STABILIZER

استابلایزر ژیون کرین 3 اس Zhiyun-Tech CRANE 3S با تحمل وزن 6.5 کیلوگرم ، با سیستم قفل شونده به روز شده ، با قابلیت کتنرل از راه دور از طریق برنامه ViaTouch 2.0 ، دارای دو دستگیره جدا شونده

تومان

در انبار موجود نمی باشد

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه شوید

مقایسه

گیمبال استابلایزر ژیون کرین 3 اس ZHIYUN-TECH CRANE 3S HANDHELD STABILIZER

استابلایزر و گیمبال CRANE 3S یک لرزشگیر دستی از شرکت Zhiyun-Tech می باشد که یک طراحی مجدد قدرتمند از گیمبال های قبلی Zhiyun با اضافه کردن قابلیت جدا شدن دستگیره ها می باشد، موتور های قدرتمند تری دارد و قابلیت حمل بار تا 14.3 پوند (6.49 کیلوگرم) را دارد، سیستم قفل محور به روز شده است، دارای ورودی شارژ خارجی است وسیستم کنترل از راه دور ViaTouch 2.0 دارد. محور چرخشی آن با زاویه 55 درجه به شما امکان می دهد دوربین خود را بدون مسدود کردن دید خود سوار کنید که به صورت ماژولار است، بنابراین می توانید یک بازوی اضافه برای دوربین های بزرگتر اضافه کنید.

گیمبال موبایل CRANE 3S دارای یک دستگیره با قابلیت تغییر زاویه ارگونومیک است که عملکرد دو دستی را برای ثبات مساعد تر فراهم می کند. این دستگیره شما را قادر می سازد به راحتی آن را به حالت underslung (در این حالت گیمبال روی سینه فرد و پایین تر از سر قرار می گیرد) تغییر دهید که چه با یک دست و چه با هر دو دست می توانید کار کنید و با نزدیک تر شدن به سمت سوژه، می توانید عکس های خلاقانه مانند عکس های چرخشی 330 درجه بگیرید.

همچنین دارای چندین ویژگی پیشرفته است مانند کنترل از راه دور برای ضبط / توقف / شاتر دوربین با استفاده از کابل های موجود است، بزرگنمایی و سیستم فوکوس آن نسبت به مدل قبلی CRANE 3 LAB پیشرفت کرده است و با سیستم انتقال تصویر Transmount Image سازگار است که این سیستم به طور جداگانه در دسترس است برای انتقال بی سیم ویدئو می باشد. همچنین می تواند با طیف گسترده ای از اندازه های دوربین سازگار باشد که با استفاده از یک ماژول اضافی به صورت جداگانه در دسترس است ( باید خریداری شود) و بازوی افقی را گسترش می دهد.

 

گیمبال ژیون کرین 3s دو گزینه دستگیره ی جدا شدنی ارائه می دهد که یکی از آن ها SmartSling است که شامل یک دسته ارگونومیک است که دکمه هایی برای کنترل ارائه می دهد و دیگری EasySling است که دستگیره ای ساده و راحت بدون دکمه های کنترل است. تمام کنترل هایی که شما به آن ها نیاز دارید در سر انگشتان شما در بالای دسته اصلی به همراه صفحه نمایش OLED ارائه می شوند. اپلیکیشن رایگان Zhiyun برایiOS و Android بسیاری از عملکردهای کنترل مشابه را ارائه می دهد و همچنین دارای ویژگی های ویژه ای از قبیل پانوراما، تایم لپس فوکوس، تایم لپس متحرک، تایم لپس طولانی مدت، تنظیمات دوربین و موارد دیگر می باشد.

شما می توانید گیمبال 3s را با استفاده از سه باتری تا 12 ساعت شارژ کنید. اما اگر به زمان اضافی برای عکسبرداری نیاز دارید، یک پورت DC به شما امکان می دهد یک باتری اختیاری مانند Transmount PowerPlus که شامل شش باتری 18650 است را به آن وصل کنید و مدت زمان عکسبرداری خود را تا 18 ساعت تمدید کنید.

لرزش گیر و استابلایزر CRANE 3S را می توان با استفاده از برنامه به روز شده ViaTouch 2.0 بر روی گوشی iOS و در گوشی هوشمند Android از طریق بلوتوث 5.0 برای کنترل حرکت از راه دور و برای مدیریت تنظیمات گیمبال، کنترل کرد.

مشخصات گیمبال موبایل Zhiyun CRANE 3S

طراحی خلاق گیمبال ژیون کرین 3اس

دستگیره های قابل جدا شدن آن امکان عملکرد دو دستی را فراهم می کنند که شامل دستگیره ی SmartSling و یا دستگیره ی اختیاری EasySling است و با طیف گسترده ای از لوازم و دوربین ها سازگار است.

موتورهای قدرتمند

لرزشگیر موبایل CRANE 3S با داشتن موتورهای قدرتمندتر و طراحی متفاوت از گیمبال CRANE 3 LAB، به ظرفیت حمل بار بیشتر برابر با 14.3 پوند (6.486 کیلوگرم) دست پیدا کرده است.

طراحی با مهارت قفل ها

CRANE 3S دارای سیستم قفلی است که مجددا طراحی شده است که هنگام خاموش شدن گیمبال، محورها موقعیت خود را حفظ می کنند و همچنین با اطمینان بیشتری قفل می کند تا از هرگونه نوسان اضافی مفصل ها جلوگیری کند.

سیستم کنترل ViaTouch 2.0

سیستم کنترل CRANE 3S ViaTouch 2.0 شامل انواع مختلفی از کنترل های عکسبرداری، کنترل حرکات خاص گیمبال و کنترل تنظیمات دوربین است و حتی از SyncMotion که یک سیستم کنترل حرکت با استفاده از حرکات فیزیکی دستگاه کنترل از راه دور است، پشتیبانی می کند.

سازگاری ها

گیمبال موبایل CRANE 3S با محصولات Transmount اختیاری مانند سیستم انتقال تصویر و سایر لوازم جانبی که می توانند به جایگاه های متعدد لوازم جانبی آن وصل شوند، سازگار است.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیمبال استابلایزر ژیون کرین 3 اس ZHIYUN-TECH CRANE 3S HANDHELD STABILIZER”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید