تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

کیف دوربین عکاسی رودوشی ویست مدل VC7

  • جنس :پلی استر
  • رنگ :مشکی.یاسی.صورتی
  • وزن: ۲۶۰ گرم
  • ابعاد بیرونی: ۱۳۰ × ۱۲۰ میلی متر
  • ابعاد داخلی:۸۵ × ۱۱۰ × ۱۶۰ میلی متر
  • مناسب برای دوربین های کامپکت کوچک

380,000 تومان

1 در انبار

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
مشخصات فنی سه پایه
رنگ

یاسی.صورتی.مشکی

سایر مشخصات
شرکت سازنده

ویست-Vist

گارانتی برحسب انتخاب

اصالت وسلامت فیزیکی کالا

وزن کیف

260 گرم

ابعاد درونی

۸۵ × ۱۱۰ × ۱۶۰ میلی متر

ابعاد بیرونی

۱۳۰ × ۱۲۰ میلی متر

در اینجا می خواهیم کیف دوربین عکاسی ویست مدل VC7 را به شما معرفی کنیم. این کیف محصولی از شرکت ایرانی (VIST) ، تولید‌کننده‌ی انواع کیف‌های دوربین، لپ‌تاپ و تبلت است. کیف شیک و سبک ویست مدل VC7 برای دوربین‌های کامپکت متوسط طراحی شده است. قسمت داخلی این کیف دارای ابعاد ۸۵ × ۱۱۰ × ۱۶۰ میلی متر است که می توان این فضا را به‌ وسیله‌ی یک دیواره چسبی به دو قسمت بنا به نیاز تقسیم کرد.
در قسمت جلوی کیف یک جیب زیپ‌دار برای قراردادن لوازم همراه دوربین مانند حافظه ، باتری اضافی و شارژر تعبیه شده است. همچنین در دو طرف کیف جیب های توری برای قرار دادن وسایل کوچک وجود دارد. کیف دوربین عکاسی رودوشی ویست مدل VC7 طوسیرا می‌توان به کمک بند آویز رودوشی که قابلت تنظیم کردن دارد حمل کرد یا از طریق بند کمربند که معمولا آقایان استفاده می کنند به کمر متصل کرد.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیف دوربین عکاسی رودوشی ویست مدل VC7”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید