تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R Kit 24-105mm and Mount Adapter EF-EOS R

  • 30.3 مگاپیکسل
  • اندازه حسگر Full-Frame
  • حساسیت  ISO 100-40000 قابل گسترش تا 50-102400
  • سرعت عکاسی پیاپی 8.0 فریم در ثانیه
  • فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه
  • اندازه مانیتور 3.2 اینچ و قابلیت لمسی
  • ارتباط  WiFi
  • ورودی میکروفن

تومان

در انبار موجود نمی باشد

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه شوید

مقایسه
مشخصات حسگر و تصویر
ابعاد حسگر

دقت موثر حسگر

30 مگاپیکسل

پردازشگر تصویر

DIGIC 8

نسبت ابعاد عکس

1:1
3:2 16:9
4:3

فرمت عکس

JPEG, RAW

رزولوشن عکس

4480×6720

دقت حسگر

32 مگاپیکسل

نوع حسگر

CMOS

لنز
فوکوس اتوماتیک

✔️

فاصله کانونی

24-105 میلی متر

لرزشگیر تصویر

✔️

محدوده دیافراگم

f/4-f/22

فوکوس دستی

✔️

بزرگنمایی اپتیکال

توضیحات لرزشگیر

زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری

✔️

فیلم
فیلمبرداری سه بعدی

حداکثر سرعت فیلم

30 فریم بر ثانیه

توضیحات فیلم

4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه

فرمت فیلم

H.264, MPEG-4

رزولوشن فیلم

4K, Full HD, HD

ضبط صدا

مونو

صفحه نمایش
تصویر زنده

✔️

چشمی

✔️

توضیحات چشمی

دقت صفحه نمایش

2100000

سایز صفحه نمایش

3.2 اینچ

صفحه نمایش لمسی

✔️

ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI

✔️

خروجی تلویزیون

✔️

خروجی USB

✔️

فیلتر دوربین
برند دوربین

کانن

نوع دوربین

بدون ایینه

وزن 660 g
ابعاد 13.6 × 9.8 × 8.4 cm

لنزهای پیشگام سیستم EOS R با بیش از ۳۰ سال نوآوری و طراحی EOS ، استاندارد جدیدی را برای دوربین های آینده تعیین کرده است. ارائه سریعترین فوکوس اتوماتیک در جهان – این بدنه EOS R سطح جدیدی از قابلیت عملکرد را برای کاربران حرفه ای و پیشرفته EOS فراهم می کند ، با ارتباط سریعتر بین لنز و دوربین ، تعریف مجدد از قابلیت عکس و فیلم. عملکرد کم نور باورنکردنی با فوکوس خودکار -۶EV² ، این دوربین همچنین دارای کیفیت فیلم های ۴K ، صفحه لمسی Vari-Angle و کنترل های بصری برای پردازشرا پاسخگو است. با استفاده از لنزهای زوم همه کاره و کم مصرف RF 24-105mm f / 4L IS USM ، و اتصال آداپتور EF-EOS R را برای اتصال لنزهای EF فعلی خود به بدنه – این کیت مناسب برای تمام عکاسان و فیلمسازان است.

دوربین بدون آینه حرفه ای پیشگام در سیستم نصب لنزی متفاوت

فراتر از ویژگی های عملکرد… این دوربین از پایین به بالا طراحی شده است و دارای منظره یاب الکترونیکی OLED با وضوح بالا ۳٫۶۹m برای مشاهده و شفاف و درخشان در سطح چشم است. برعکس ، یک صفحه نمایش لمسی LCD با قطر ۳/۱۵ اینچی با قطر ۲٫۱ مایل به اندازه ۳٫۱۵ اینچ نیز به نمایش در آمده است و طراحی مفصل گردنده ای را برای کار با زاویه های زیاد و کم دارد .به عنوان دوربینی که برای مقاومت در برابر سخت ترین محیط ها ساخته شده است ، بدنه آلیاژ منیزیم غبار و رطوبت است.

فناوری کاهش نویز ۴شات پی در پی را ضبط می کند و سپس آنها را در داخل دوربین ترکیب می کند تا تصویری صاف تر و نویز کمتر برای تهیه تصاویر با نوردهی طولانی ایجاد کند.

دوربین EOS R بدون آینه بدون قاب اولین سیستم جدید EOS R Canon است. با نصب جدید ، انواع لنزهای اختصاصی ، سازگاری کامل با لنزهای EF / EF-S * و دستاوردهای قابل توجه در استفاده و عملکرد ، EOS R فصل جدیدی را در میراث تصویربرداری برتر از کانن به عهده دارد.

قابلیت فیلتر، که به شما اجازه می‌دهد از فیلتر ND متغیر یا فیلتر ND متغیر با لنزهای EF استفاده کنید.

تصاویر را می توان با فرمت Compact Raw (C-RAW / .CR3 ذخیره کرد ، که حجم کوچکتر را برای پردازش سریعتر ارائه می دهند.

ساخته شده در EVF با ۳٫۶۹ میلیون نقطه ، LCD صفحه نمایش لمسی Vari زاویه دار و صفحه نمایش LCD ماتریکس نقطه. بزرگنمایی: تقریباً. ۰٫۷۶ (با لنز ۵۰ میلی متر در بینهایت ، ۱ متر

سیستم EOS R دارای قطر بزرگ ۵۴ میلی متر و فاصله بین عنصر لنز عقب و سنسور کاهش یافته است ، که ترکیبی قانع کننده از کیفیت تصویر ، عملکرد و طراحی لنز جمع و جور را ممکن می کند.

این اتصال ۱۲ سوزن به معنای ارتباط سریع‌تر، بالاتر حجم بین دوربین EOS و هر یک از لنزهای RF است. این امر، AF سریع، تثبیت‌ و بهینه‌سازی تصویر را ممکن می‌سازد.

بر هر لنز EF / EF-S با دوربین EOS R به لطف سه آداپتور سوار شده . حتی دارای یک حلقه کنترل سفارشی قابل تنظیم دارد و دیگری به شما امکان می دهداز یک فیلتر ND دیگر استفاده کنید.

آداپتور Mount Compact EF-EOS R لیست لنزهای سازگار با سیستم EOS R را گسترش می دهد و امکان استفاده از لنزهای جدید یا موجود EF و EF-S را بدون افت کیفیت یا عملکرد فراهم می کند.

سرعت بالا در فوکوس کردن :- Dual Pixel CMOS AF حداکثر ۵۶۵۵ * نقاط AF قابل انتخاب را دارد و در ۰٫۰۵ ثانیه تمرکز می کند.

با قابلیت تشخیص چشم AF ، ردیابی فریم و سایر موارد چشمگیر ، سیستم عامل نسخه ۱٫۴٫۰ † به فوکوس اتوماتیک شگفت انگیز دوربین EOS R و پتانسیل خلاقیت شما به سطح دیگری کمک می کند.

ویژگی Eye Detection AF اکنون می تواند صورت و چشم سوژه شما را در مسافت های حتی بیشتر تشخیص دهد. این به شما کمک می کند تا موضوعات دور از ذهن را با جزئیات بسیار عالی ، برای عکس های تمام قد و موارد دیگر حفظ کنید.

به روزرسانی های عملکرد کلی فوکوس اتوماتیک ، به دوربین EOS R کمک می کند تا روی موضوعات کوچکتر تمرکز کند. حتی برای سوژه های متحرک و دوردست در منظره یاب ، می توانید فوکوس شارپ و ثابت را حفظ کنید.

کاهش زمان تاخیر بین فوکوس اتوماتیک دوربین و قاب فوکوس اتوماتیک که در منظره یاب یا LCD نمایش داده می شود و به شما امکان این را می دهد تا با حداقل تاخیر ، به درستی سوژه های در حال حرکت را ردیابی و روی آن فوکوس کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R Kit 24-105mm and Mount Adapter EF-EOS R”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید