تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

کیت دوربین بدون آینه کانن CANON EOS M200 WITH 15-45MM LENS (BLACK)

کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M200 به همراه لنز 45-15 با سنسور APS-C CMOS با رزولوشن 24.1 مگاپیکسل، دارای صفحه نمایش 3 اینچ لمسی متحرک، با کیفیت فیلم برداری 4K با سرعت 24 فریم بر ثانیه و HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه ، با قابلیت عکاسی پی در پی 6.1 فریم بر ثانیه

تومان

در انبار موجود نمی باشد

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه شوید

مقایسه
مشخصات حسگر و تصویر
ابعاد حسگر

14.9 × 22.3 میلی‌متر

پردازشگر تصویر

DIGIC 8

لنز
فوکوس اتوماتیک

✔️

فوکوس دستی

✔️

بزرگنمایی اپتیکال

3 برابر

فیلم
حداکثر سرعت فیلم

120 فریم بر ثانیه

فرمت فیلم

Video: MPEG-4 AVC / H.264 Variable (averaged) bit rate

عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر

1/4000 ثانیه

حداقل سرعت شاتر

30 ثانيه

صفحه نمایش
سایز صفحه نمایش

3 اينچ

ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI

HDMI D (Micro)

خروجی USB

USB Micro-B (USB 2.0)

سایر مشخصات
مشخصات باتری

LP-E12 Rechargeable Lithium-Ion

نوع کارت حافظه

Single Slot: SD/SDHC/SDXC (UHS-I)

سایر مشخصات
پیکسل های مؤثر

24.1 مگاپیکسل

کل پیکسل ها

25.8 مگاپیکسل

فرمت غیر فشرده

دارد

رزولوشن فیلم برداری

کیفیت 4K با سرعت 24 فریم بر ثانیه، کیفیت FULL HD با سرعت 30،60 فریم بر ثانیه، کیفیت HD با سرعت 30،60،120 فریم بر ثانیه

واید ( حداقل فاصله کانونی)

15 میلی متر

تله ( حداکثر فاصله کانونی)

45 میلی متر

لرزشگیر

دارد

میزان دیافراگم

f/3.5 to 6.3

قابلیت اتصال لنز

EF-M (EF and EF-S lenses compatible via Mount adapter EF-EOS M)

عکسبرداری پی در پی

6.1 فریم بر ثانیه

تقدم شاتر

دارد

تقدم دیافراگم

دارد

تنظیم حساسیت

Auto, 100 to 25600

تعداد نقاط فوکوس

143

فلاش روی بدنه

دارد

قابلیت نصب فلاش خارجی

ندارد

منظره یاب

ندارد

نوع صفحه نمایش

لمسی متحرک

رزولوشن صفحه نمایش

1,040,000 Dot

اتصال بی سیم

Wifi و بلوتوث

شارژر باتری

Canon Battery Charger LC-E12

وزن ( با باتری و کارت حافظه)

299 گرم بدنه، 130 گرم لنز

دوربین کانن بدون آینه Canon EOS M200 با طراحي ظريف و چند کاره خود، طیف گسترده ای از قابلیت هاي عکسبرداری را با طراحی کوچک  در هم می آمیزد. با استفاده از سنسور APS-CCMOSو با رزولوشن 24.1 مگاپیکسل با پردازشگر تصویر DIGIC 8 عکسبرداری با رزولوشن بالا را به همراه سرعت عکسبرداری پيوسته 6.1 فریم در ثانیه و دامنه حساسیت ISO 100-25600 گسترده فراهم می کند تا انجام کار را در شرایط مختلف امکان پذير کند. اين محصول از ضبط ویدیوی UHD 4K و همچنین توليد فيلم تايم لپس in-camera 4K براي ترکيب خلاقانه عکس و فیلم استفاده می کند. با طراحی سنسور  Dual PixelCMOSAF که سبب تسهیل فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز برای عملکرد سریع ، دقیق و صاف متناسب با استفاده از عکس و فیلم بهره مي برد.

به منظور تکميل قابليت هاي تصویربرداری ، طراحی ظريف M200 از یک صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی با رزولوشن  m-dot 1.04 برای کنترل تصویری عکسبرداری استفاده می کند. این صفحه نمایش دارای طراحی شيب دار 180 درجه ای برای بهره مندی از عکسبرداری سلفی و همچنین کار با زواياي زیاد و کم است. Wi-Fi داخلی با NFC امکان اتصال سریع و راحت به تلفن هوشمند یا تبلت را برای به اشتراک گذاری بی سیم تصاوير فراهم می کند وبلوتوثنیز برای به اشتراک گذاری تصویر و کنترل از راه دور دوربين از طريق دستگاه تلفن همراه شامل شده است.

سنسور CMOS 24.1MP APS-C و پردازنده تصویر DIGIC 8

سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-CCMOSو پردازشگر تصویر DIGIC 8 برای ارائه حساسیت بالا و عملکرد سریع دوربین استفاده می شود که مناسب برنامه های ویدیویی و تصاوير هستند. دامنه انعطاف پذیر ISO 100-25600 مناسب کار در شرايط مختلف نورپردازی است و قابلیت های پردازش نويز را به حداقل مي رسانند و بهینه سازی خودکار روشنایی برای شفافیت قابل توجه در موقعیت های مختلف تصوير برداري ارائه مي شود. ضبط ویدیوی UHD 4K همچنین با سرعت 23.98 فریم در ثانیه ، کیفیت Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه  و کیفیت HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه برای ضبط حرکات آهسته می باشد. علاوه بر این ، پردازنده از نرخ عکسبرداری پيوسته 6.1 فریم در ثانیه ، راه اندازی سریع دوربین و فواصل زمانی کوتاه بین هر فریم برای داشتن فرایند عکسبرداری کارآمدتر برخوردار است.

Dual PixelCMOSAF

Dual PixelCMOSAF عملکرد فوکوس صاف و سریع را به روشی مشابه با دوربین فیلم برداری به فوکوس ارائه می دهد. این سیستم دو ديود جداگانه حساس به نور را در هر پیکسل جای مي دهد تا شبکه ای گسترده و متراکم از عناصر جمع آوری کننده تشخیص فاز را در بخش اعظم سنسور تصویر ايجاد کند و به اين ترتيب جستجو فوکوس را برای کنترل سریعتر و مستقیم تر تنظيم فوکوس کاهش دهد. در هنگام کار با تصاویر ثابت (عکس)، این سیستم فوکوس براي به دست آوردن فوکوس سریع و دقیق مورد استفاده قرار مي گيرد و آن را به شکل ایده آل برای عکسبرداری و ردیابی سوژه های متحرک مناسب می کند تا به اين ترتيب با هر بار گرفتن عکس فوکوس مورد نظر ايجاد شود. AF Detection Eye همچنین می تواند برای گرفتن پرتره استفاده شود و به اولویت بندی فوکوس بر روی چشم سوژه برای اطمینان از وضوح کمک می کند.

هنگام فیلمبرداری، حالت Movie Servo AF با تغییر از روي سوژه ها و یا مسافت های مختلف در صحنه و همچنین امکان تعیین حساسیت ، سرعت AF و اولویت رديابي چهره، فوکوس صاف و طبیعی را ارائه می دهد. با استفاده از سیستم Touch AF تغيير فوکوس تنها با لمس کردن عناصر موجود در صحنه در صفحه لمسی، به منظور تغییر فوکوس به روش تصویری امکان پذیر است. ردیابی سوژه در فیلم هاي ويدئويي نیز به دلیل توانایی سیستم Dual PixelCMOSAF در تشخيص سوژه ها و حفظ فوکوس هنگام کار در داخل مناظر در حال تغییر یا به هم ریخته افزایش یافته است.

طراحی بدنه و اتصال بی سیم

  • صفحه لمسی LCD با اندازه 3 اینچی بزرگ یک روش تصویری را برای کنترل نقاط فوکوس، جستجو منوها و بررسی تصاویر ارائه مي دهد .این صفحه نمایش همچنین دارای طراحی شيب دار 180 درجه به سمت بالا و 45 درجه به سمت پایین می باشد و به اين ترتيب گرفتن پرتره هاي سلفي و انجام کار در زواياي بالا و پايين را به شکل بهتري امکان پذير مي سازد.
  • Wi-Fi داخلی با NFC به اشتراک گذاری آسان و بی سیم عکس و فیلم را با یک دستگاه تلفن همراه متصل امکان پذير مي سازد.
  • بلوتوث امکان اتصال سریع تلفن هوشمند یا تبلت را برای اشتراک گذاری سریع و خودکار تصاوير بین دستگاه ها و همچنین قابلیت هاي کنترل از راه دور فراهم می کند.
  • فلاش داخلی pop-up، روشنایی بیشتری را برای کار در شرایط کم نور فراهم می کند.
  • باتری LP-E12 گرفتن تقريبا 315 عکس را در هر بار شارژ با تنظیمات عادی یا 485 عکس را در هر بار شارژ با حالت Eco Mode امکان پذير مي سازد.

سایر ویژگی های دوربین

  • حالت Time-Lapse Movie فیلم های 4K کامل را متشکل از عکس های ضبط شده متوالی با پردازش در دوربین ايجاد مي کند.
  • پشتیبانی Vertical Video اجازه ضبط در جهت عمودی را می دهد که مناسب با اشتراک گذاری فیلم ها در رسانه های اجتماعی است.
  • حالت اختصاصی Self Portrait مجموعه ای از ابزارها ، مانند صاف و ملايم کردن پوست ، تار کردن پس زمینه و یک تایمر خودکار قابل تنظیم را در اختیار دارد تا به ايجاد سلفی های فوق العاده کمک کند.
  • Creative Assist مشاهده اثرات تغییر تنظیمات دوربین را با نمايش نتایج آن در زمان واقعی آسان می کند. این حالت همچنین به شما اين امکان را می دهد تا روشنایی ، کنتراست و خلوص رنگ را با یک منوی اختصاصی تنظیم کنید.
  • Visual Guide و Feature Assistant، حالت های مختلف عکسبرداری را به منظور پشتيباني از آزمایش و درک بهتر قابلیت های دوربین توضیح داده و نشان می دهند.
  • حالت بی صدا به منظور جلوگیری از جلب کردن نظر (ترساندن) سوژه ها یا اجازه کار در محیط های حساس به صدا ، عملاً صدای شاتر را از بین می برد.

لنزهای EF-M 15-45mm f / 3.5-6.3 IS STM

لنز زوم استاندارد چند کاره EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM  که یک فاصله کانونی را معادل 72-24 میلی متر فراهم می کنند. سه عنصر کروی به کنترل ناهنجاری ها و تحریف های کرومی در کل دامنه زوم کمک می کنند . یک تثبیت کننده (لرزشگیر) اپتیکال تصوير برای به حداقل رساندن اثر لرزش دوربین تا 3.5 توقف برای تصوير برداري دستی واضح تر شامل شده است و یک موتور پله اي STM عملکرد فوکوس خودکار، سریع ، روان و تقریبا بی صدا را فراهم می کند.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیت دوربین بدون آینه کانن CANON EOS M200 WITH 15-45MM LENS (BLACK)”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید