تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

کیت دوربین بدون آینه نیکون NIKON Z50 WITH 16-50MM

دوربین نیکون بدون آینه Nikon Z50 به همراه لنز 50-16 میلی متر دارای سنسور با فرمت DX ،رزولوشن 20.9 مگاپیکسل ، دارای پردازشگر EXPEED 6 ، با کیفیت فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ، کیفیت FULL HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه ، دارای منظره یاب الکترونیکی ، صفحه نمایش متحرک لمسی ، دارای بلوتوث و Wifi داخلی ، دارای 209 نقطه فوکوس اتوماتیک

کابل USB دارد Nikon UC-E21 USB Type-A Male to Type-B Micro Male Cable (Black)
باتری Nikon EN-EL25 Rechargeable Lithium-Ion Battery (7.6V, 1120mAh)
شارژر باتری Nikon MH-32 Battery Charger
بند دارد
لنز 16-50 میلی متر

.

70,100,000 تومان

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
مشخصات حسگر و تصویر
ابعاد حسگر

23.5×15.7 میلیمتر

پردازشگر تصویر

EXPEED 6 Image Processor

نوع حسگر

CMOS

لنز
فوکوس اتوماتیک

✔️

فوکوس دستی

✔️

بزرگنمایی اپتیکال

3.1 برابر

فیلم
حداکثر سرعت فیلم

120 فریم بر ثانیه

فرمت فیلم

MOV MP4

عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر

1/4000 ثانیه

حداقل سرعت شاتر

30 ثانیه

صفحه نمایش
سایز صفحه نمایش

3.2 اینچ

ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI

Type D HDMI connector

سایر مشخصات
مشخصات باتری

One EN-EL25 Rechargeable Li-ion Battery

نوع کارت حافظه

SD (Secure Digital) and UHS-I compliant SDHC and SDXC memory cards

ابعاد

126.5×93.5×60 میلی متر

سایر مشخصات
پیکسل های مؤثر

20.9 مگاپیکسل

کل پیکسل ها

21.51 مگاپیکسل

فرمت غیر فشرده

دارد

رزولوشن فیلم برداری

کیفیت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ، کیفیت FULL HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه

تله ( حداکثر فاصله کانونی)

50 میلی متر

واید ( حداقل فاصله کانونی)

16 میلی متر

لرزشگير

✔️

میزان دیافراگم

3.5-16

قابلیت اتصال لنز

Nikon Z

اندازه فيلتر

46 میلی متر

عکسبرداری پی در پی

11 فریم بر ثانیه

تقدم شاتر

دارد

تقدم دیافراگم

دارد

تنظیم حساسیت

Auto, 100 to 51200 (Extended: 100 to 204800)

تعداد نقاط فوکوس

209

قابلیت نصب فلاش خارجی

دارد

فلاش روی بدنه

دارد

منظره یاب

دارد

نوع صفحه نمایش

لمسی متحرک

رزولوشن صفحه نمایش

1,040,000 Dot

اتصال بی سیم

Wifi و بلوتوث

شارژر باتری

Nikon MH-32 Battery Charger

وزن ( با باتری و کارت حافظه)

450 گرم

دوربین نیکون Z50  با طراحی خاص و ظریف ، یک دوربین دیجیتال بدون آینه با فرمتDXاست که با Z Mount منطبق است. دوربین Z50 دارای قابلیت استفاده در هر دو حالت عکاسی و ساخت ویدیو می باشد ، یک سنسورCMOS20.9 مگا پیکسلی و پردازنده تصویر EXPEED 6 با عملکرد سریع تا 11 فریم بر ثانیه و همچنین سیستم AF هیبرید قابل اعتماد 209 نقطه ای با تشخیص چشم و عملکرد قابل توجه در نور کم تا ISO 51200 دارد. برای فیلمبرداران ، کیفیت UHD 4K تا حداکثر 30 فریم بر ثانیه به همراه ضبط Full HD تا 120 فریم بر ثانیه برای پلی بک اسلوموشن را پشتیبانی می کند. برای تنظیم دقیق عکس ها و فیلم ها ، می توانید از برش کلیپ در دوربین استفاده کنید که از بین Creative Picture Controls ، 20 انتخاب و از بین Special Effects 10 انتخاب دارید که به شما کمک می کند که تصاویر خود را با ظاهری منحصر به فرد ارائه کنید.

 

 

طراحی بدنه بسیار شیک و در عین حال ارگونومیک است تا بتوانید در تمام طول روز با آن کار کنید. منظره یاب OLED EVF با وضوح بالا 2.36 میلیون نقطه ای دارد که مناسب کار در روشنایی است و دید از سطح چشم را با وضوح ارائه می دهد و صفحه نمایش LCD  لمسی 3.2 اینچی پشتی آن می تواند تا 180 درجه به سمت پایین خم شود که برای گرفتن عکس های سلفی مناسب است. بدنه ی آن از جنس آلیاژ منیزیوم است که در برابر آب و هوا مقاوم است و برای کار کردن در شرایط نا معتدل مناسب است. علاوه بر این ، برای به اشتراک گذاری آسان Wi-Fi وبلوتوثداخلی وجود دارد که  در اتصال با برنامه Nikon SnapBridge برای انتقال بی سیم عکس ها و فیلم ها و کنترل از راه دور دوربین از طریق دستگاه  تلفن همراه ، کار می کنند.

 

سنسور CMOS20.9 مگا پیکسلی  با فرمتDXو پردازنده تصویر EXPEED 6

سنسورCMOS20.9 مگا پیکسلی با فرمتDXبا پردازنده تصویر EXPEED 6 جفت شده است تا یک ترکیب همه کاره از حساسیت بالا ، کیفیت تصویر متفاوت و عملکرد کلی سریع را ارائه دهند. محدوده حساسیت از ایزو 100 تا ایزو 51200 اجازه کار در طیف گسترده ای از شرایط نوری را می دهد و می تواند در شرایط شدیداً کم نور تا ایزو 204800 گسترش یابد.  ترکیب رزولوشن و اندازه سنسور همچنین به شفافیت کیفیت تصویر و انتقال نرم رنگ همراه با کاهش نویز در کل محدوده حساسیت کمک می کند. علاوه بر بهره مندی از کیفیت تصویر پردازنده EXPEED 6 همچنین سرعت بسیار زیادی را در کل سیستم دوربین از جمله سرعت بالای عکس برداری پیاپی تا 11 فریم بر ثانیه با وضوح کامل و همچنین 30 فریم بر ثانیه در 8 مگاپیکسل دارد.

علاوه بر تصویربرداری ، طراحی سنسور همچنین دارای یک سیستم فوکوس خودکار هیبرید 209 نقطه ای است که از هر دو روش تشخیص فاز و تشخیص کنتراست برای دستیابی سریع و دقیق فوکوس هم برای عکس ها و هم برای ویدئو ها استفاده می کند. این سیستم فوکوس همچنین از سیستم فوکوس خودکار تشخیص چشم پشتیبانی می کند ، که این سیستم از تشخیص چهره برای کمک به قفل فوکوس روی چشم افراد استفاده می کند.

ضبط ویدیو UHD 4K

علاوه بر قابلیت ثبت عکس Z50 از ضبط فیلم UHD 4K تا حداکثر 30 فریم بر ثانیه و ضبط Full HD تا 120 فریم بر ثانیه برای جلوه های اسلوموشن ، به همراه امکان ذخیره فایل های فیلم در کارت های حافظه داخل دوربین یا ضبط کننده اکسترنال اختیاری از طریق HDMI ، پشتیبانی می کند.. ضبط  Time-lapse در دوربین با امکان تولید یک فایل ویدئویی UHD 4K به طور مستقیم از دوربین نیز امکان پذیر است.

طراحی بدنه و اتصالات

  • یک صفحه نمایش LCD بزرگ با اندازه ی 3.2 اینچی 1.04 میلیون نقطه ای برای پخش تصاویر روشن و واضح و زنده و عکسبرداری live view در دسترس است. این صفحه نمایش دارای طراحی مناسب برای خم کردن تا 180 درجه است ، که منجر به سلفی گرفتن از جلو می شود و همچنین دارای یک صفحه لمسی برای عملکرد بیشتر بصری ، پیمایش و کنترل تنظیمات است.
  • یک منظره یاب الکترونیکی با نقطه 3.6 میلیون نقطه برای مشاهده راحت از سطح چشم در دسترس است. دارای بزرگنمایی 1.02 x است و از لنز های NIKKOR برای تضمین وضوح و روشنی تصویر استفاده می کند.
  • اسلات های کارت حافظه SD منفرد که از پروتکل UHS-I برای ذخیره سریع فایل های عکس و فیلم پشتیبانی می کند.
  • یک آلیاژ منیزیوم مقاوم در برابر گرد و غبار و در برابر آب و هوا دارد که از مزایای کار در آب و هوای سخت و شرایط نا معتدل بهره می برد.
  • اتصال SnapBridge درونی ، انتقال یکپارچه تصاویر با وضوح پایین و همچنین قابلیت عکس برداری از راه دور را فراهم می کند. BLE (بلوتوث کم انرژی) و Wi-Fi امکان برقراری ارتباط بین دوربین و یک دستگاه هوشمند را فراهم می کند و علاوه بر این ، دستگاه تلفن همراه می تواند از راه دور شاتر را فعال کند و تصاویر live view را در دوربین را نمایش دهد تا کار کردن از راه دور فراهم شود.
  • باتری لیتیوم یون قابل شارژ EN-EL25 قابل شارژ ، تقریباً 300 عکس در هر بار شارژ فراهم می کند و در هنگام استفاده از آداپتور AC شارژ اختیاری EH-73P ، شارژ در دوربین پشتیبانی می شود.

سایر ویژگی های دوربین

  • چند حالت قرار گرفتن در معرض نور به شما امکان می دهد چندین حالت را در یک فریم برای ایجاد جلوه های خلاقانه ترکیب کنید.
  • حالت های جلوه های ویژه (Special Effects) که عبارت اند از :

Night Vision

Super Vivid

Pop

Photo Illustration

Toy Camera Effect

Miniature Effect

Selective Color

Silhouette

High Key

Low Key

  • کنترل های تصاویر خلاقانه (Creative Picture Controls) عبارت اند از :

 

Dream

Morning, Pop

Sunday

Somber

Dramatic

Silence

Bleached

Melancholic

Pure

Denim

Toy

Sepia

Blue, Red

Pink

Charcoal

Graphite

Binary

Carbon

لنز NIKKOR ZDX16-50mm

لنز NIKKOR ZDX16-50mm f / 3.5-6.3VRبا بدنه دوربین همراه است. لنز زوم کامپکت معادل 75-24 میلی متر که زاویه دید گسترده ای برای چشم انداز های پرتره پوشش می دهد. طراحی نوری آن عناصر اسفریکال و پراکندگی فوق العاده کم را شامل می شود  که به کاهش انواع ناهنجاری ها برای کیفیت تصویر واضح تر و شفاف تر در سراسر حیطه ی بزرگنمایی  کمک می کند. دامنه فاصله کانونی انعطاف پذیر لنز با لرزش گیر تصویر تکمیل می شود ، که لرزش دوربین را تا  4.5 استاپ برای عکس برداری واضح تر ، کاهش می دهد. یک موتور پله ای عملکرد فوکوس خودکار سریع ، بی صدا و دقیق را به همراه فوکوس دستی تمام وقت را فراهم می کند که برای استفاده در عکس ها و ویدئو ها مناسب می باشد

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیت دوربین بدون آینه نیکون NIKON Z50 WITH 16-50MM”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید