تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

کیت دوربین بدون آینه فوجی فیلم FUJIFILM X-T3 Mirrorless Digital Camera with 18-55mm Lens

  • محدوده دقت حسگر:15.0 تا 20.0 مگاپیکسل
  • رزولوشن فیلم:Full HD
  • خروجی HDMI:بله
  • قابلیت هوشمند:خیر
  • سایز صفحه نمایش:3
  • خروجی USB:بله
  • ضد آب:خیر
  • قطع حسگر:Crop Frame
  • صفحه نمایش جلو:خیر
  • لرزشگیر تصویر:بله
  • چشمی:بله
  • تصویر زنده Live View:بله
  • صفحه نمایش لمسی:خیر
  • تکنولوژی بی سیم:بله

تومان

در انبار موجود نمی باشد

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه شوید

مقایسه
مشخصات حسگر و تصویر
ابعاد حسگر

15.6 × 23.5 میلی متر

دقت موثر حسگر

26.2 مگاپیکسل

پردازشگر تصویر

X-Processor 4

نسبت ابعاد عکس

فرمت عکس

JPEG, RAW

رزولوشن عکس

دقت حسگر

27 مگاپیکسل

نوع حسگر

CMOS

لنز
فوکوس اتوماتیک

✔️

فاصله کانونی

18-55 میلیمتر

لرزشگیر تصویر

✔️

محدوده دیافراگم

Maximum Aperture f/2.8 to 4، Minimum Aperture f/22

فوکوس دستی

✔️

بزرگنمایی اپتیکال

توضیحات لرزشگیر

اپتیکال

زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری

✔️

فیلم
فیلمبرداری سه بعدی

حداکثر سرعت فیلم

60 فريم بر ثانيه

توضیحات فیلم

4K

فرمت فیلم

رزولوشن فیلم

فیلم‌برداری 4K در ابعاد 2160 × 3840 با سرعت 24،25،30،50،60 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری Full HD در ابعاد 1080 × 1920 با سرعت 120،100،60،50،30،25،24 فریم بر ثانیه

ضبط صدا

مونو

عکسبرداری
عکاسی سه بعدی

زمانسنج خودکار

2 تا 10 ثانیه

عکاسی پیاپی

30 فریم بر ثانیه

تکنولوژی تشخیص چهره

فلاش

حداکثر حساسیت

51200

حداکثر سرعت شاتر

1/8000 ثانيه

حداقل حساسیت

100

حداقل سرعت شاتر

30 ثانيه

تکنولوژی تشخیص لبخند

صفحه نمایش
تصویر زنده

✔️

چشمی

✔️

توضیحات چشمی

دقت صفحه نمایش

1،040،000 نقطه

سایز صفحه نمایش

3 اينچ

صفحه نمایش لمسی

✔️

ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI

✔️

خروجی تلویزیون

✔️

خروجی USB

✔️

سایر مشخصات
مشخصات باتری

NP-W126S Li-Ion Battery Pack

نوع باتری

میکروفون داخلی

✔️

اسپیکر داخلی

✔️

قطب نما

موقعیت یاب GPS

نوع کارت حافظه

SD /SDHC/SDXC

تکنولوژی بی سیم

✔️

اقلام همراه دوربین

باتری، شارژر، بند گردنی

فیلتر دوربین
برند دوربین

فوجی

نوع دوربین

بدون ایینه

وزن 850 g
ابعاد 13 × 5 × 8 cm

دوربین بدون آینه دیجیتال «فوجی فیلم» (Fujifilm) مدل «X-T10» به همراه لنز 55-18 میلی‌متر از محصولات بسیار خوش‌ساخت این برند است که طرفداران بسیار زیادی دارد. برای توضیح در رابطه با لنز همراه آن باید گفت که فاصله کانونی 55-18 میلی‌متری‌اش آن را جزو لنزهای محدوده‌ی Wide تا Normal قرار داده است. به وسیله‌ی این دوربین می‌توانید بیشتر ژانرهای عکاسی از جمله عکاسی طبیعت را تجربه کنید. وزن بدنه‌ی این دوربین 381 گرم است. فلاش این دوربین از نوع Pop-Up است و در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. به لطف خروجی HDMI، می‌توانید فایل‌های ذخیره‌شده در این دوربین را با کیفیت HD یا Full HD روی تلویزیون، لپ‌تاپ یا هر نمایشگری که مجهز به پورت HDMI باشد، منتقل کنید. همچنین برای انتقال فایل‌ها به کامپیوتر و اضافه‌کردنشان به آرشیو، می‌توانید از خروجی USB استفاده کنید. البته می‌توانید از اتصال بی‌سیم Wi-Fi هم استفاده کنید و تصاویر را به موبایل، کامپیوتر یا لپ‌تاپ استفاده کنید. به لطف قابلیت PictBridge هم می‌توانید عکس‌ها را مستقیما به پرینترهایی با همین قابلیت منتقل و چاپ کنید. کارت‌حافظه‌های قابل‌اتصال به این دوربین SD – SDHC – SDXC هستند. باتری آن از نوع یون‌لیتیوم است و دوام خوبی دارد. به همراه این دوربین لوازم‌جانبی ضروری‌اش ارائه می‌شود. به لطف صفحه‌نمایش LCD 3 اینچی آن، عکاسی به صورت Live View ممکن شده است. تصاویر با کیفیت و وضوح بسیار خوبی و با دفت 92000 نقطه به نمایش در می‌آیند. روی بدنه روکشی از چرم قرار گرفته است که باعث می‌شود اصطکاک مناسبی با دست ایجاد شود و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. این دسته از دوربین‌ها به دلیل حذف آینه از ساختار داخلی‌شان، حجم بسیار کمتری نسبت به دوربین‌های DSLR دارند. X-T10 از محصولات بی‌نظیر این دسته است. حسگر خوش‌ساخت از نوع CMOS است که با ابعاد (APS-C) طراحی شده است. دقت این حسگر 16.7 و دقت مؤثرش 16.3 مگاپیکسل است. عکس‌ها حداکثر با رزولوشن 3246 × 3246 ثبت می‌شود که وضوح بسیار خوبی دارند. نسبت ابعاد عکس‌هایی که در آن ثبت می‌شوند، 16:9 است و ابعاد عکس‌های رایج را دارند. فرمت غیرفشرده‌ی آن RAW است و می‌توانید عکس‌هایی بسیار حجیم و باکیفیت را ذخیره کند تا بتوانید آن‌ها را در ابعادی بزرگ چاپ کنید. این دوربین علاوه‌بر عکاسی، قابلیت فیلم‌برداری هم دارد. فیلم‌ها با کیفیت Full HD ذخیره می‌شوند. برای توضیح در رابطه با عکس‌برداری این دوربین باید گفت که حداکثر سرعت شاتر در آن 32000/1 ثانیه و حداقل سرعت آن 30 ثانیه است که می‌توانید آن را بنا به موقعیت و نور تنظیم کنید. ISO بین 100 تا 51200 تعبیه شده است. همچنین برای عکاسی سوژه‌های متحرک می‌توانید از قابلیت عکاسی پیاپی آن استفاده کنید. این قابلیت بین 3 تا 8 فریم بر ثانیه برای این دوربین در نظر گرفته شده است.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیت دوربین بدون آینه فوجی فیلم FUJIFILM X-T3 Mirrorless Digital Camera with 18-55mm Lens”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید