تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

کیت دوربین بدون آینه سونی آلفا Sony Alpha a6100 Mirrorless Digital Camera with 16-50mm Lens

  • 24 مگاپیکسل
  • اندازه حسگر APS-C
  • حساسیت  ISO 100-32000 قابل گسترش تا 51200
  • 425 نقطه فوکوس
  • سرعت عکاسی پیاپی 11 فریم در ثانیه
  • فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه
  • اندازه مانیتور 3 اینچ
  • ارتباط  WiFi و NFC
  • ورودی میکروفن

تومان

در انبار موجود نمی باشد

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه شوید

مقایسه
مشخصات حسگر و تصویر
ابعاد حسگر

APS-C

دقت موثر حسگر

24.2 مگاپیکسل

پردازشگر تصویر

Bionz X

نسبت ابعاد عکس

فرمت عکس

JPEG, RAW

رزولوشن عکس

دقت حسگر

25 مگاپیکسل

نوع حسگر

CMOS

لنز
فوکوس اتوماتیک

✔️

فاصله کانونی

16-50 میلیمتر

لرزشگیر تصویر

✔️

محدوده دیافراگم

3.5-5.6

فوکوس دستی

✔️

بزرگنمایی اپتیکال

توضیحات لرزشگیر

اپتیکال

زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری

✔️

فیلم
فیلمبرداری سه بعدی

حداکثر سرعت فیلم

120 فریم بر ثانیه

توضیحات فیلم

فرمت فیلم

AVCHD Ver. 2.0, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC S

رزولوشن فیلم

4K, Full HD, HD

ضبط صدا

استریو

صفحه نمایش
تصویر زنده

✔️

چشمی

✔️

توضیحات چشمی

الکترونیکی

دقت صفحه نمایش

920000 نقطه

سایز صفحه نمایش

3 اينچ

صفحه نمایش لمسی

ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI

✔️

خروجی تلویزیون

✔️

خروجی USB

✔️

سایر مشخصات
مشخصات باتری

NP-FW50

نوع باتری

یون لیتیوم استاندارد

میکروفون داخلی

✔️

اسپیکر داخلی

✔️

قطب نما

موقعیت یاب GPS

نوع کارت حافظه

SD /SDHC/SDXC

تکنولوژی بی سیم

✔️

اقلام همراه دوربین

باتری، شارژر، بند گردنی

فیلتر دوربین
برند دوربین

سونی

نوع دوربین

بدون ایینه

وزن 396 g

دوربین بدون آینه سونی a6100 با ارائه مجموعه متنوعي از ویژگی های خاص در یک طراحی کاملاً جمع و جور ، یک دوربین بدون آینه با فرمت APS-C است که برای انجام عکاسي و برنامه های ویدیویی مناسب است. با داشتن یک سنسورCMOS24.2MP و یک پردازنده BIONZ X ، ثبت تصاوير با وضوح بالا، دامنه حساسیت گسترده و نويز پايين امکان پذیر است. ترکيب سنسور و پردازنده همچنین امکان ضبط فيلم هاي UHD 4K را به همراه عکسبرداری سریع و مداوم تا 11 فریم در ثانیه برای کار با سوژه های متحرک فراهم می کند. همچنین براي بهره مندی از عکسبرداری با سرعت بالا، قابلیت Real Time Eye AF و قابلیت ردیابی سوژه به شما در داشتن يک فوکوس دقيق بر روی انواع مختلف سوژه ها کمک می کند.

دوربین بدون آینه a6100 با تکمیل قابلیت های تصویربرداری، داراي منظره یاب الکترونیکی OLED با رزولوشن 1.44m-dot برای دیدن واضح تصاوير هم تراز با چشم است. یک صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی با رزولوشن 921.6k-dot نیز موجود است و دارای طراحی اريب 180 درجه ای است که براي کار در زواياي زیاد ، کم و جلو مناسب است. علاوه بر این دارای Wi-Fi وبلوتوثداخلی با قابلیت اشتراک گذاری بی سیم تصاویر و همچنین کنترل از راه دور دوربين را توسط یک دستگاه تلفن همراه متصل ارائه مي دهد.

سنسور CMOS 24.2MP Exmor

سنسور اصلاح شده 24.2MP ExmorCMOSبا فرمت APS-C کیفیت تصویري صاف و دقيق را با حداقل نویز و دامنه حساسیت بالا از ISO 100-32000 تحقق می بخشد ، که می تواند برای کار در شرایط کم نور به ISO 51200 گسترش پيدا کند. این سنسور از طراحی منحصر به فردي بهره می برد که از سیم کشی مسي ظريف، پردازش مدار پیشرفته و LSI جلویی پیشرفته برای تقویت قابليت های جمع آوری نور ، کاهش نویز و افزایش سرعت خواندن برای ضبط ویدیويي استفاده مي کند. ترکيب اين سنسور و پردازنده BIONZ X همچنین از بالاترین سرعت عکسبرداری پيوسته 11 فریم در ثانیه با AF و AE بهره می برند و خروجی فايل خام 14 بیتی را برای مقیاس تونال و رنگ امکان پذير مي سازد.

ضبط ویدیو UHD 4K با فرمت XAVC S

ضبط داخلی فیلم های UHD 4K با چندين نرخ فریم مختلف تا 30 فریم در هر ثانیه امکان پذیر است و بر اساس منطقه ضبط Super35mm ​​و وضوح موثر 6K ، توسط بزرگ نمایی جزئیات بیشتری را ارائه می دهد و بازخوانی کامل پیکسل ها امکان پذیر مي شود که ترکيب پیکسلي برای کیفیت بالاتر تصاویر با کاهش moiré و اثرات بصري نامطلوب است. ضبط با کیفیت Full HD 1080p تا 120 فریم در ثانیه نیز پشتیبانی می شود و هر دو رزلوشن از فرمت 100 Mbps XAVC S موجود در یک بسته MP4 با نمونه گیری 0:2:4 استفاده می کنند. ضبط با سرعت بالا 120 فریم در ثانیه همچنین ضبط فیلم با 4x و 5x برابر کندتر را با نرخ فریم تنظیم شده به 30p یا 24p امکان پذير مي سازد. علاوه بر ضبط داخلی با وضوح بالا ، خروجی غیر فشرده HDMI همچنین استفاده از ضبط کننده خارجی اختیاری را برای ضبط 4K تمیز با نمونه گیر 2:2:4 امکان پذیر می کند.

ضبط ویدئوی 4K همچنین داراي قابليت توليد تصاوير ثابت 8 مگاپیکسلی از يک فيلم ويدئويي در هنگام پخش و ذخیره آن به عنوان یک فايل جداگانه است.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیت دوربین بدون آینه سونی آلفا Sony Alpha a6100 Mirrorless Digital Camera with 16-50mm Lens”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید