تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

کارت حافظه سن دیسکSandisk 64GB Extreme pro UHS-l SDXC 200MB/S

کارت حافظه 64گیگابایتی که برای دستگاه های SD که می توانید ویدیوهای Full HD ,3Dو4Kوهمچنین عکاسی خام و پشت سرهم ضبط کنند,طراحی شده است.

باظرفیت 64گیگابایت,باگذرگاهUSH-lسازگار است و دارای رتبه بندی کلاس سرعت V30است که حداقل سرعت نوشتن 30مگابایت برثانیه را تضمین میکند.اگر دستگاه شما از استاندارد V30پشتیبانی نمیکند.این کارت از استاندارد U3نیز پشتیبانی میکندکه به این ترتیب حداقل سرعت نوشتن 30مگابایت برثانیه را تضمین می کند.سرعت خواندن تا200مگابایت برثانیه پشتیبانی می شود و سرعت نوشتن حداکثر 90 مگابایت بر ثانیه است.یک سوئیچ داخلی محافظت در برابر پاک شدن تصادفی داده های کارت کمک می کند.

مانند اکثر کارت های SANDISKاین کارت حافظه ضد ضربه,ضد اشعه ایکس ,ضد آب است و در حالی که میتوتند در برابر دمای 13-تا 185 درجه فارنهایت مقاومت کند وبه شما امکان  می دهد این کاذ=رت را باخود در محیط های سرد مانند برف ببرید.اگر اطلاعات کارت به خطر بی افتداز گزینه دانلود نرم افزارRESCUE PRO DELUXEبهره مند می شوید.

تماس بگیرید

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

کارت حافظه Sandisk 64GB Extreme pro UHS-l SDXC 200MB/S گیگ حرفه ای مناسب برای فیلم برداری و عکاسی پشتیبانی از کلاس 10,V30که امکان فیلم برداری با کیفیت 4KوFull HDغیرمنقطع را می دهد,با حداکثر سرعت انتقال 200مگابایت برثانبه ,حداکثر سرعت ضبط 90 مگابایت برثانیه مناسب برای عکاسی پی در پی خام.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت حافظه سن دیسکSandisk 64GB Extreme pro UHS-l SDXC 200MB/S”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید