تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

پهپاد مویک پرو 2 DJI MAVIC 2 PRO COMBO

پهپاد Mavic 2 Pro از کمپانی DJI دارای گيمبال و دوربین 20 مگاپیکسلی Hasselblad L1D-20c، با سنسور CMOS با اندازه 1 اینچی با دیافراگم قابل تنظیم f / 2.8 تا f / 11 و داراي قابليت پشتیبانی از منحني رنگ 10 بیتی Dlog-M و فیلمبرداری با کیفیت 4K و 10 بیتی HDR

تومان

در انبار موجود نمی باشد

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه شوید

مقایسه

دوربین تصویربرداری هوایی پهپاد مویک پرو 2 DJI Mavic 2 Pro combo
پهپاد Mavic 2 Pro از کمپانی DJI است که بين توان و قدرت، قابلیت حمل و گرفتن تصاویر با کیفیت حرفه ای با استفاده از یک گيمبال و دوربین 20 مگاپیکسلی Hasselblad L1D-20c تعادل برقرار می کند. این دوربین مجهز به يک سنسور CMOS با اندازه 1 اینچی با دیافراگم قابل تنظیم f / 2.8 تا f / 11 و داراي قابليت پشتیبانی از منحني رنگ 10 بیتی Dlog-M و فیلمبرداری با کیفیت 4K و 10 بیتی HDR است.

دوربین تصویربرداری هوایی DJI Mavic 2 Pro combo از یک طراحی بدنه آیرودینامیکی با نيروي پسا (نيروي کشش از عقب) پايين برای دستیابی به حداکثر سرعت 47.7 مایل در ساعت، باتری چهار سلولی LiPo براي حداکثر 31 دقیقه زمان پرواز و پروانه های کم سر و صدا برای فیلمبرداری بدون اختلال استفاده می کند. این قدرت و کارآیی با انواع حالت هاي عکسبرداری پویا و سایر قابلیت ها همراه است که به شما در گرفتن تصاوير سینمایی کمک می کنند.

به منظور کمک به شما در کنترل و استفاده ایمن ازMavic 2 Pro ،DJI فناوری انتقال تصاوير ویدئويي OcuSync 2.0 را ارائه مي دهد که می تواند با کیفیت Full HD 1080p تا حداکثر 5 مایل دورتر يک فید (تغذيه) ویدیویی را به يک کنترل کننده شامل شده انتقال دهد. همچنین یک گيرنده تشخيص موانع وجود دارد که با استفاده از سنسورهاي موجود در تمام جهات پهباد Mavic 2 Pro امکان اجتناب از موانع را فراهم می کند. همه این موارد در یک طراحی جمع و جور و تاشو گنجانده شده اند به طوريکه می توان آن را به راحتی درون يک کوله پشتی یا کیف بزرگ دوربین قرار داد.

بررسی پهپاد مویک پرو2 DJI Mavic 2 Pro combo
مجهز به دوربین گیمبال Hasselblad L1D-20c
دوربین گیمبال در پهپاد Mavic 2 Pro به گونه اي طراحي شده است که تصاوير حرفه ای را به عکاسان و فیلمبرداران ارائه مي دهد. این دوربين دارای فن آوری Hasselblad Natural Color Solution (HNCS) است و به شما اين امکان را می دهد تا تصاویر هوایی را تا حداکثر 20 مگاپیکسل با جزئیات رنگی خیره کننده به دست آورید و با وجود سنسور 1 اینچی CMOS می توانید از محدوده گسترده ایزو 3200 تا 12800 بهره مند شويد.

دوربین Hasselblad همچنین از منحني رنگ 10 بیتی Dlog-M و فیلمبرداری با کیفیت 4k 10 بیتی HDR پشتیبانی می کند. Dlog-M بیش از 1 میلیارد رنگ و تصاويري با دامنه پویای بالا ارائه می دهد. هنگامی که Mavic 2 Pro با HLG به تلویزیون 4k وصل مي شود، ويدئو4k HDR شما می تواند بلافاصله با رنگ هاي صحيح پخش شود. گنجاندن دیافراگم قابل تنظیم f / 2.8 تا f / 11 موجب مي شود تا محیط های کم نور و پر نور پوشش داده شوند و عکس های روشن و شفاف و تصاوير ويدئويي صاف گرفته شوند.

عکس های گذر – زمان (Time-Lapse) هايپرلاپس
تنها می توانید با استفاده از یک ضربه انگشت از پهباد Mavic 2Pro خود برای گرفتن عکس های خیره کننده گذر – زمان در حالت هایپرلاپس استفاده کنيد و از پردازش همه تصاوير به صورت خودکار و صرفه جویی در وقت پس از پردازش بهره مند شويد. شما حتی می توانید به صورت همزمان تصاوير را به صورت JPEG و RAW بر روی کارت microSD ذخیره کنید (اين کارت به صورت جداگانه باید تهیه شود).

عکس های هایپرلاپس را می توان در چهار حالت مجزا ثبت کرد:

آزاد: Mavic 2 را در هر مکاني که می خواهید با آزادی کامل حرکت دهید.

دایره: يک سوژه را برای Mavic 2 انتخاب کنید تا بطور خودکار در اطراف آن به صورت دايره اي حرکت کند.

CourseLock: اين حالت، Mavic 2 را در یک مسیر قفل شده در یک خط مستقیم، رو به جلو و عقب یا راست به چپ به پرواز در مي آورد و به شما این امکان را می دهد تا گيمبال را در طول مسير به منظور رسيدن به نتيجه مطلوب تنظیم کنید.

WayPoint: یک مسیر پرواز خاص و قابل ذخيره سازي را در یک فضای سه بعدی برای یک time-lapse یا گرفتن چندین عکس در زمان های مختلف، به منظور ويرايش همه آنها در آينده تنظیم کنید.

عکس های با کيفيت HDR
با استفاده از دوربین تصویربرداری هوایی EV 14 ،Mavic 2 Pro مي تواند براي ضبط تصاویر واضح و عاری از لکه توسط ترکیب توالی عکسهای جداگانه و گرفته شده در نورهای مختلف مورد استفاده قرار گيرد.

کاهش نویز HyperLight
با روشن شدن حالت HyperLight، با Mavic 2 Pro می تواند تصاویر کم نور را با نویز کاهش يافته ضبط کند.

پشتیبانی H.265 / HEVC
با استفاده از رمزگذار (کدک) H.265 / HEVC در فیلم هاي 4k خود می توانید از فشرده سازی پیشرفته ای بهره مند شويد که شامل 50 درصد اطلاعات بیشتر نسبت به H.264 / AVC و در نتیجه تصاويري با کیفیت بالاتر و فیلم هايي با جزئیات بیشتر مي شود.

انتقال ویدئو OcuSync 2.0
سیستم OcuSync 2.0 به گونه ای طراحی شده است که فید ویدیویی با کیفیت و پایدار را در اختیار شما قرار می دهد. DJI ،cuSync 2.0 را برای ارائه فیدهای 1080p به کنترل کننده شما تا حداکثر 5 مایل دورتر طراحي کرده است. در اين فاصله، DJI به شما کمک می کند تا همه تصاوير را به شکلي روان با دو باند و سوئیچینگ خودکار زمان واقعي بین باندهای 2.4 و 5.8 گیگا هرتز منتشر کنيد. فیلم ها با حداکثر سرعت 40 مگابیت در ثانیه بارگیری می شوند و زمان تاخیر می تواند تا 120 میلی ثانیه باشد.

OcuSync 2.0 همچنین به شما اين امکان را می دهد تا بدون نیاز به دانلود اطلاعات از خود پهپاد، فیلم و تصاویر خود را به اشتراک گذاشته و ذخیره کنید. فیلم ها می توانند از حافظه موقت (cache) ویرایش و در رسانه های اجتماعی بارگذاری شوند و تصاویر را می توانيد به طور خودکار در دستگاه تلفن همراه خود ذخیره کنید.

گيرنده تشخيص موانع
برای استفاده ایمن از پهباد Mavic 2 Pro و گرفتن تصاوير بکر، DJI تمام قسمت های Mavic 2 را با سنسورهای تشخيص مانع پوشانده است:

سنسور بخش جلو: سنسورهای دید دوگانه داراي دامنه اندازه گیری حداکثر65 فوت (معادل 20 متر) و دامنه قابل تشخیص از 65 تا 131 (از 20 تا 40 متر) هستند. دوربین تصویر برداری هوایی Mavic 2 به گونه ای طراحی شده است که به شکلي ايمن هنگام تشخيص موانع در زمان پرواز با سرعت حداکثر 31.3 مایل در ساعت، متوقف شود.

سنسور رو به پایین: سنسورهای دید دوگانه داراي دامنه اندازه گیری تا حداکثر ‘36 فوت (11 متر) و دامنه قابل تشخیص از 36 تا 72 فوت (11متر تا 22 متر) هستند. همچنین یک سنسور مادون قرمز وجود دارد که می تواند تا حداکثر 28 فوت (8.5 متر) دورتر را اندازه گیری کند. سنسورها همچنین امکان پرواز دقیق را تا حداکثر 164 فوت (50 متر) فراهم مي کنند و می توانند زمین را تشخيص دهند و فرودي ايمن را تضمين کنند. یک چراغ کمکی در قسمت پایین در شرایط کم نور به سنسور کمک می کند.

سنسورهای چپ و راست: موانع را با سرعت حداکثر 18 مایل در ساعت در هر دو حالت ActiveTrack و Tripod تشخیص می دهند.

سنسور عقب: سنسورهای دید دوگانه داراي دامنه اندازه گیری تا حداکثر52 فوت (16متر) و دامنه قابل تشخیص از 52 تا 104.9 فوت (از 16 تا 32 متر) هستند. پهباد Mavic 2 به گونه ای طراحی شده است که به شکلي ايمن در زمان تشخيص موانع در حين پرواز با سرعت حداکثر 27 مایل در ساعت ، متوقف شود.

سنسور رو به بالا: سنسور مادون قرمز می تواند در محدوده هاي حداکثر تا 26 فوت (8 متر)اندازه گیری خود را انجام دهد.

سنجش و رديابي ActiveTrack 2.0
تشخیص دقیق: نمایی سه بعدی از محیط اطراف را از طریق دوربین و سنسورهای دوگانه جلو به منظور تشخیص و دقت بیشتر نقشه برداری مي کند.

پیش بینی مسیر: الگوریتم ها به حفظ ردیابی در زماني کمک می کنند که مسير سوژه به طور موقت توسط يک مانع مسدود شده است.

ردیابی پر سرعت: در محیط های باز، Mavic 2 Pro می تواند سوژه های متحرک را با سرعت حداکثر 44.7 مایل در ساعت دنبال کند.

تشخيص مانع: یک مسیر پرواز را روی نقشه سه بعدی ايجاد مي کند و بدون وقفه از سوژه خود تصوير مي گيرد. موانع با حسگرهای رو به جلو و عقب تشخيص داده می شوند و از آنها اجتناب مي شود.

حالت های تصاوير برداري هوایی
نقطه مورد نظر (POI) 2.0: به لطف فناوری هاي ديد و فاصله سنجی GPS، می توانید دور يک سوژه خاص بچرخید و از آن عکس بگیرید.

Waypoint 2.0: با ضربه زدن بر روي ایستگاه ها و نقاط مورد نظر در مسير در برنامه، می توانید یک مسیر پرواز را به سرعت برنامه ریزی کرده و آن را برای پرواز بعدی خود ذخیره کنید.

Asteroid: Mavic 2 به سرعت در حالي که بر روي يک سوژه مي چرخد به سمت پايين پرواز مي کند.

Boomerang: با محوریت یک سوژه، Mavic 2 تا زمان رسیدن به محل آغاز خود در یک الگوی بیضوی در اطراف سوژه پرواز می کند.

ویژگی های ديگر پهپاد Mavic 2 Pro
طراحی بدنه با نيروي پسا (نيروي کشش از عقب) پايين کمک می کند تا حداکثر سرعت به ميزان 47.7 مایل در ساعت به دست آید.
باتری چهار سلولی LiPo می تواند تا 31 دقیقه زمان پرواز را فراهم کند.
ترکیبی از ESC های درایو سینوسی FOC و پروانه های کم سر و صدا موجب پروازي بي صدا مي شوند.
حالت تصویر پانوراما که از حالت های Sphere ،180 درجه، افقی و عمودی پشتيباني مي کند.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پهپاد مویک پرو 2 DJI MAVIC 2 PRO COMBO”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید