تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

پهپاد دی جی آی DJI MAVIC AIR 2 FLY MORE COMBO

پهپاد دی جی آی DJI Mavic Air 2 Fly More Combo یک پهپاد میان رده با ویژگی های شاخص و ترکیبی از یک فریم تاشوی قابل حمل به همراه سیستم دوربین پیشرفته و گروهی از لوازم جانبی است تا شما را به سرعت پرواز دهد. گیمبال 3 محوره دارای یک سنسور CMOS با 1/2 اینچ است که قادر به ثبت تصاویر تایم لپس 8K، فیلم برداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه، فیلم اسلو موشن p1080 با سرعت 240 فریم بر ثانیه و عکس های 48 مگا پیکسلی است. علاوه بر این، عکس ها، پانوراما ها و فیلمها برای دستیابی به نتایج پویاتر می توانند به صورت HDR ضبط شوند

تومان

در انبار موجود نمی باشد

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه شوید

مقایسه

DJI Mavic Air 2

پهپاد دی جی آی DJI Mavic Air 2 Fly More Combo یک پهپاد میان رده با ویژگی های شاخص و ترکیبی از یکفیلم 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه

به لطف فیلم های شفاف 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ای می توانید تصاویر هوایی خلاقانه برجسته تهیه کنید. پروفایل رنگی مسطح D-Cinelike اطلاعات تصویربرداری بیشتری را برای پردازش پس از تولید حفظ می کند. کدک ویدئویی (HEVC (H.265 اطلاعات تصویر بیشتری را ضبط می کند، از فضای ذخیره سازی کمتری استفاده می کند و دامنه پویا و جزئیات فیلم شما را حفظ می کند و در کمترین زمان محتوایی در سطح عالی تضمین می کند.

فیلم HDR

راز تولید فیلم های باور نکردنی HDR، یک سنسور تصویر Quad Bayer با کارایی بالا است. یک فریم با ثبت جزئیات روشن و تاریک، سطوح نوردهی را در مناطق مختلف از هم جدا می کند. تصاویر به صورت لایه لایه ساخته می شوند تا تصویری رنگارنگ، متعادل و چشم نواز با دامنه دینامیکی بالاتر ایجاد کنند.

HDR پانوراما

Mavic Air 2 پیشرفته ترین حالت پانورامای DJI را با دامنه دینامیکی بالاتر و رنگ هایی زنده و فوق العاده دقیق ارائه می دهد. همچنین از سنسور تصویر Sony IMX586 بهره می برد و از فناوری Quad Bayer پشتیبانی می کند و دامنه دینامیکی و حساسیت بیشتری به رنگ می بخشد. یک گیمبال سه محوره پیشرفته تصاویر را تثبیت می کند، این به معنای دست یابی به عکس ها و فیلم های بسیار قابل اعتماد ، حتی در باد یا محیط های غیر قابل پیش بینی است.

ضبط بهینه شده SmartPhoto

Mavic Air 2 دارای SmartPhoto است که تشخیص صحنه، HyperLight و HDR را برای نتایج بهتر در یک حالت ادغام می کند. تشخیص صحنه پارامترهای مختلف دوربین را برای صحنه های مختلف بهینه می کند و از شناسایی هوشمند پنج دسته غروب خورشید، آسمان، چمن، برف و درختان پشتیبانی می کند. HyperLight عکس های گرفته شده در شرایط کم نور را بهینه می کند و HDR دامنه پویا و وضوح تصویر شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. الگوریتم های پیشرفته، هر صحنه را تجزیه و تحلیل می کنند و پارامترهای نوردهی و تصاویر لایه بندی شده را برای تولید عکس های با کیفیت و متفاوت * تنظیم می کنند.

* عکس های گرفته شده در حالت SmartPhoto دارای رزولوشن 12 مگا پیکسل هستند.

تسلط بر آسمان ها

فیلم های با کیفیت حرفه ای به لطف FocusTrack به راحتی و بدون دردسر تهیه می شوند. این مجموعه از حالت های ردیابی هوشمند کاربرپسند شامل Active Track 3.0 ، Spotlight و Point of Interest 3.0 است که به شما امکان می دهد خلاقیت خود را به کار بگیرید.

زمان و حرکت Hyperlapse 8K

Mavic Air 2 از Hyperlapse در 8K پشتیبانی می کند ، به شما امکان می دهد که زمان و فضا را برای ایجاد فیلم های خیره کننده در هم بیامیزید. از همه مهم تر، شما می توانید بدون پردازش پیچیده پس از تولید، به این فیلم ها دست پیدا کنید. از بین حالت های Free ، Circle ، Course Lock و Waypoint انتخاب کنید، مکان فیلم برداری را انتخاب کنید، برنامه DJI Fly بقیه کارها را انجام خواهد داد *.

* هایپرلاپس با وضوح 8K در حال حاضر فقط برای حالت های Free و CourseLock در دسترس است.

OcuSync 2.0

OcuSync 2.0 دارای فاصله انتقال فیلم تا 10 کیلومتر * است و همچنین می تواند پخش مستقیم با وضوح p FHD1080 را مستقیماً از پهباد دوربین ارائه دهد. از آزادی بیشتر برای کاوش و وضوح بیشتر برای آن تصاویرعالی لذت ببرید.

* بدون مانع و بدون تداخل با FCC سازگار است. مشخصات حداکثر دامنه پرواز یک پروکسی برای قدرت و انعطاف پذیری پیوند رادیویی است. پهباد خود را همیشه در محدوده بینایی خود پرواز دهید مگر اینکه خلاف آن مجاز باشد.

پرواز طولانی تر و امن تر

آنقدر در هوا بمانید تا با ماندگاری چشمگیر باتری تا 34 دقیقه تصویر مورد نظر خود را ثبت کنید و در حالت Sport تصاویر حماسی و سریع با حداکثر سرعت پرواز 68 کیلومتر بر ساعت ثبت کنید.

* زمان پرواز با زاویه 9 درجه با سرعت 5.1 متر بر ثانیه و بدون باد به دست می آید. Mavic Air 2 همچنین محیط خود را در سه جهت درک می کند : جلو ، عقب و پایین. یک نور کمکی دید را بهبود می بخشد و لایه امنیتی اضافی که اجتناب از مانع ایجاد می کند برای کنار گذاشتن محدودیت ها ایده آل است

برای کمک به شما در ضبط این تصاویر خیره کننده، دارای گروهی از فناوری های ردیابی داخلی و جلوگیری هوشمند از مانع است. FocusTrack سه ویژگی مختلف ردیابی را با قابلیت هایی شامل ردیابی سوژه ها و دنبال کردن مسیرهای پرواز از پیش تعیین شده، ترکیب می کند. Advanced Pilot Assistance Systems 3.0 (APAS) از Mavic Air 2 در فضای سه بعدی و مجاورت آن با مردم و اشیا آگاه است تا از برخورد های تصادفی جلوگیری کند. بازگشت به خانه (RTH) و گزینه های فرود دقیق، پشتیبانی می شوند تا در پایان فیلم برداری بتوانید پهباد را به راحتی و با خیال راحت بازیابی کنید.

یک باتری قوی 3500 میلی آمپر ساعتی می تواند Mavic Air 2 را تا 34 دقیقه در پرواز نگه دارد. وقتی در هوا هستید، می توانید پهپاد را با سرعتی معادل 43 مایل بر ساعت تا 11.5 مایل دورتر پرواز دهید. کنترل از راه دور موجود از فناوری OcuSync 2.0 پشتیبانی می کند تا داده های مسافت سنجی پرواز و نمایش زنده آنچه پهباد می بیند را در تلفن هوشمند متصل شما فراهم کند. می تواند ویدیوی با کیفیت p1080 را از فاصله 6.2 مایلی منتقل کند. در کل، Mavic Air 2 ابزاری را که برای فیلم سازی خود با فیلم های هوایی با کیفیت خلاقانه و حرفه ای نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد.

Fly More Combo

با Fly More Combo ، لوازم جانبی بیشتری با Mavic Air 2 به دست می آورید. بسته لوازم جانبی برای کمک به شما در پرواز و فیلم برداری فوری و قابلیت های بیشتر، طراحی شده است. در مقایسه با لوازم جانبی استاندارد Mavic Air 2 ، Fly More Combo موارد زیر را به شما ارائه می دهد :

ملخ های اضافی : دارای سه جفت لوازم جانبی اضافی است بنابراین در صورت لزوم می توانید تعمیرات بیشتری را انجام دهید
باتری های اضافی : دو باتری اضافی حداکثر 68 دقیقه وقت اضافی برای پرواز به شما می دهد
مجموعه فیلترهای ND ND16) ، ND64 و ND256): سه فیلتر ND به شما امکان می دهد نور ورودی و تابش خیره کننده را در فیلم خود کاهش دهید.
مرکز شارژ باتری : هنگام اتمام فیلم برداری، باتری های خود را شارژ کنید تا میزان فیلمی که در یک مسیر می توانید ثبت کنید، به حداکثر برسانید.
شارژ از طریق آداپتور پاور بانک : به شما امکان می دهد دستگاه های تلفن همراه را از طریق یکی از باتری های پرواز Mavic Air 2 شارژ کنید
کیف شانه ای : می توانید به راحتی Mavic Air 2 و لوازم جانبی را به محل فیلم برداری خود منتقل کنید

سیستم FocusTrack

ActiveTrack 3.0: هدف را دنبال می کند و از موانع جلوگیری می کند و در صورت گم شدن اهداف (مانند رفتن به پشت درخت)، برای شناسایی آن ها تلاش می کند

Spotlight 2.0: هنگام قفل کردن دوربین روی سوژه، آزادانه پرواز کنید. فقط از راه دور روی سوژه ضربه بزنید و پرواز کنید

POI 3.0: در حالی که دوربین را در مرکز قرار داده است، یک مسیر خودکار برای پرواز در اطراف یک هدف ایجاد می کند. با سطوح صاف کار می کند و می تواند اشیایی مانند افراد، اتومبیل ها و قایق ها را به صورت پویا ردیابی کند

ضبط Hyperlapse Time-Lapse

با یک ضربه ، می توانید از Mavic Air 2 خود برای گرفتن تصاویر خیره کننده تایم لپس در حالت Hyperlapse استفاده کنید و همه چیز را به صورت خودکار پردازش کنید و نیازی به پردازش پس از تهیه آن ندارید. حتی می توانید همزمان عکس ها را به صورت JPEG و خام روی کارت microSD ذخیره کنید ( کارت به صورت جداگانه باید تهیه شود). عکس های Hyperlapse را می توان با چهار حالت مشخص ثبت کرد. به سادگی حالت و مکان تصویر برداری را در برنامه ی DJI Fly انتخاب کنید.

Free : با آزادی کامل Mavic Air 2 را به جایی که می خواهید منتقل کنید

Circle : روی سوژه قفل شوید و Mavic Air 2 هنگام ضبط مداوم فیلم، آن را مدور می کند

Course Lock: این حالت گیمبال را روی سوژه ای قفل می کند، به طور خودکار چرخانده می شود تا هنگام پرواز به سمت سوژه و عبور از سوژه، آن را در فریم نگه دارد.

WayPoint: یک مسیر پرواز خاص، (تا 5 نقطه) در فضای سه بعدی برای یک تایم لپس یا برای چندین فیلم در زمان های مختلف تنظیم کنید تا بعداً با هم ویرایش شوند

SmartPhoto

تشخیص یکپارچه صحنه برای تنظیم پارامترهای دوربین و ارائه نتایج بهینه، با فناوری HyperLight و HDR DJI کار می کند. تشخیص صحنه می تواند پنج دسته مختلف را تشخیص دهد: غروب آفتاب ، آسمان ، چمن ، برف و درختان.

ضبط QuickShots

با استفاده از حالت های از پیش تعریف شده الگوی پرواز ، کلیپ های ویدیویی سینمایی را فقط با چند ضربه ضبط کنید. Mavic Air 2 یک مسیر هوایی پیچیده را طی خواهد کرد و شما می توانید با استفاده از الگوهای Story، موسیقی، افکت و فیلتر اضافه کنید. فیلم حاصل می تواند به طور مستقیم در پلت فرم های مختلف رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. حالت های QuickShot شامل موارد زیر است :

Dronie : روی سوژه ای قفل می شود و هنگام فیلم برداری به پرواز در می آید

Circle : روی سوژه ای قفل می شود و از فاصله مشخصی به اطراف آن پرواز می کند

Helix : بر روی سوژه ای قفل می شود و با الگویی منحصر به فرد بالای آن پرواز می کند

Rocket : بر روی سوژه ای قفل می شود و در حالی که مرتباً ارتفاع می گیرد، از بالای آن پرواز می کند

Boomerang : روی سوژه ای قفل می شود و از آن دور می شود و پس از رسیدن به یک نقطه خاص، به سمت آن بازمی گردد، همه در حالی که به طور مداوم دور آن می چرخد اتفاق می افتد

Asteroid : روی سوژه ای قفل می شود و سپس به سرعت ارتفاع می گیرد

جلوگیری از مانع

با استفاده از APAS 3.0 و سنسورهای جلو، عقب و پایین، Mavic Air 2 به طور فعال برای ایمن ماندن هنگام پرواز از موانع جلوگیری می کند. یک نور کمکی در پهباد به بهبود دید سنسورها کمک می کند.

AirSense

با فناوری AirSense در حین پرواز ایمن باشید. با استفاده از گیرنده ی ADS-B و موقعیت یابی ماهواره ای به شما در مورد سایر هواپیماهای نزدیک هشدار می دهد.

برنامه DJI Fly

Mavic Air 2 را کنترل کنید، تنظیمات و عملکردها را تنظیم کنید و از الگوهای داخلی برای ضبط فیلم های خیره کننده استفاده کنید. این برنامه همچنین از تکنولوژی برنامه DJI Mimo برای ویرایش فیلم استفاده می کند.

کنترل از راه دور

کنترل از راه دور موجود با تلفن هوشمند شما برای کنترل Mavic Air 2 و مشاهده تصاویر زنده از پهباد کار می کند. این دستگاه با یک دستگیره راحت و ارگونومیک ساخته شده و عمر باتری تا حداکثر 4 ساعت را فراهم می کند. آنتن های یکپارچه به بهبود عملکرد سیگنال کمک می کنند.

فریم تاشوی قابل حمل به همراه سیستم دوربین پیشرفته و گروهی از لوازم جانبی است تا شما را به سرعت پرواز دهد. گیمبال 3 محوره دارای یک سنسورCMOSبا 1/2 اینچ است که قادر به ثبت تصاویر تایم لپس 8K، فیلم برداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه، فیلم اسلو موشن p1080 با سرعت 240 فریم بر ثانیه و عکس های 48 مگا پیکسلی است. علاوه بر این، عکس ها، پانوراما ها و فیلمها برای دستیابی به نتایج پویاتر می توانند به صورت HDR ضبط شوند. تمام تصاویر شما را می توان در 8 گیگابایت حافظه داخلی و کارت های SD اختیاری تا اندازه 256 گیگابایت ذخیره کرد.

Mavic Air 2 با ارائه ویژگی های پیشرفته در یک فاکتور فرم فشرده ، قدرت و قابلیت حمل را به سطح بالاتری می رساند. عملکردهای هوشمند تصویر برداری و کیفیت عالی تصویر ، شاهکارهای هوایی فراهم می کنند. پرواز مطمئن تر و هوشمندانه تر، شما را قادر می سازد تا در کار خود پیشرفت کنید و از این روند خلاقیت کاملاً لذت ببرید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پهپاد دی جی آی DJI MAVIC AIR 2 FLY MORE COMBO”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید