تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

نور ثابت باتومی گودکس GODOX LED LIGHT STICK LC500

  • 516 ال­ای­دی نوری با نور 3300/5600 کلوین.
  • طول 22 اینچی (حدود 56 سانتی­متر).
  • باتری داخلی یون لیتیومی قابل شارژ.
  • قابلیت استفاده به مدت 2 ساعت (در صورت شارژ کامل).

تومان

در انبار موجود نمی باشد

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه شوید

مقایسه

نور ثابت باتومی گودکس با اندازه 56 سانتی متر دارای 516 عدد ال ای دی ، با کلوین 3300 و 5600، با قابلیت تنظیم میزان روشنایی از 0 تا 100 درصد، دارای باتری لیتیومی با قابلیت مدت زمان استفاده تا 2 ساعت به همراه کیف حمل ، آداپتور شارژ ، شیدر و ریموت کنترل

  • نور ثابت ال ­ای­ دی باتومی مدل LC500 از شرکت Godox که شبیه عصا به نظر می­رسد و جادوی آن در چندکاره بودن و راحتی استفاده از آن می­باشد. طول این  نور 22 اینچ (حدود 56 سانتی­متر) و قطر آن 2 اینچ (حدود 5 سانتی­متر) می­باشد و رنگ نور ناشی از 516 ال ­ای ­دی آن مطابق با رنگ دمای 5600 یا 3300 کلوین است. این رنگ برای شباهت با نور محیط و یا انطباق با سایر لوازم انتخاب شده است و یا می­تواند تنها برای ایجاد نور، مورد استفاده قرار گیرد. شدت نوری نیز متغیر است و می­تواند بسته به نیازهای نورپردازی سوژه­ ی مورد نظر بین 0 تا 100% تنظیم گردد. گرچه نور این باتومی در هم ه­ی جهات تابیده می­شود و می­توان به کمک شیدرهایی که همراه با آن ارائه می­شوند، نور آن را در راستای مورد نظر هدایت نمود و به آن شکل داد.
  • دسته ­ی این باتوم نوری امکان استفاده از آن به صورت نصب شده یا دستی را فراهم می­آورد و می­توان از آن برای نورپردازی مو [نوعی نورپردازی که موی سوژه را برجسته می­کند]، نورپردازی جانبی و یا نورپردازی کلی استفاده نمود که امکان ایجاد یک نورپردازی انتخابی و تصویربرداری خاص از چهره را فراهم می­ آورد. علاوه بر این، پیچی که در قسمت دسته­ ی این چوب­دست تعبیه شده است، امکان قرار دادن آن بر روی پایه و استفاده­ ی بدون کمک دست را فراهم می­ آورد. یک کنترل از راه دور بی­سیم با 16 کانال و 6 گروه نیز همراه این نور ارائه می­شود که تنظیمات از راه دور را امکان­پذیر می ­سازد. در داخل این باتوم یک باتری یون لیتیوم قرار دارد که تا دو ساعت قابل استفاده است و شارژ کامل آن 2.5 ساعت طول می­کشد. یک کیف حمل دارای پدهای محافظ نیز برای نگه­داری و حمل و نقل آن در نظر گرفته شده است.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نور ثابت باتومی گودکس GODOX LED LIGHT STICK LC500”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید