تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

نور ال ای دی گودکس GODOX LF308BI VARIABLE COLOR LED VIDEO LIGHT WITH FLASH SYNC

نور ثابت ال ای دی گودکس Godox LF308BI Daylight LED با قابلیت فلاش (با قابلیت استفاده به عنوان فلاش از راه دور از طریق تریگرهای سری X گودکس )، دارای 154 عدد لامپ LED نور روز و 154 عدد لامپ تنگستن ، قابل استفاده با باتری های سری 970 سونی ( به صورت جداگانه باید استفاده شود) قابل استفاده از طریق آداپتور برق مستقیم (آداپتور برق داخل پکیج است) به همراه ریموت کنترل ، آداپتور منعطف جهت اتصال به دوربین

تماس بگیرید

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

نورثابت  Godox LF308

نور ثابت ال ای دی گودکس Godox LF308BI Daylight LED با قابلیت فلاش (با قابلیت استفاده به عنوان فلاش از راه دور که از طریق تریگرهای سری X گودکس قابل استفاده است)، دارای 154 عدد لامپ LED  نور روز و 154 عدد لامپ تنگستن است که خروجی درخشانی را ارائه می دهد.

 

این نور گودکس قابل استفاده با باتری های سری 970 سونی می باشد (باتری در پکیج آن موجود نیست و به صورت جداگانه باید استفاده شود) و یا به جای آن می توانید نور را از طریق آداپتور برق مستقیم استفاده کنید(آداپتور برق داخل پکیج است). نور با قابلیت تنظیم روشنایی از 0 تا 100 درصد روشنایی ، قابل تنظیم است و یک صفحه نمایش LCD داخلی جهت نمایش دمای رنگ، روشنایی، باتری و کانال بی سیم را نشان می دهد. این فیکسچر دارای یک درگاه SYNC برای استفاده با سیستم های فلاش بی سیم است.

دارای یک کنترل از راه دور بی سیم شما را قادر می سازد تا در شش گروه ال ای دی را کنترل کنید، یا می توانید میزان روشنایی ال ای دی را از طریقبلوتوثکنترل کنید. نور را از طریق یک مبدل cold shoe mount قابل انعطاف روی دوربین شما نصب می شود که شما را قادر می سازد موقعیت را تنظیم کرده و در جای خود قفل کنید. دارای بارندورهای قابل تنظیم به همراه تشدید کننده های داخلی (رنگ داخلی نقره ای) به کنترل خروجی نور کمک می کنند .

  • برای استفاده از نور ویدئو به عنوان فلاش می توانید از یک تریگر از راه دور سری X بی سیم گودکس استفاده کنید (به همراه پکیج موجود نیست). در حالت فلاش خروجی سه برابر حالت نور فیلم ارائه می دهد. در حالت فلاش ، از خروجی نور ویدئو به عنوان نور مدلینگ برای عکس ها استفاده می شود و روشنایی می تواند از 100 تا 0 درصد تنظیم شود.

 

  • پنل ال ای دی و ریموت بی سیم با فرکانس 2.4 گیگاهرتز ارتباط برقرار می کنند. شما می توانید از بین 32 کانال انتخاب کنید و حداکثر شش گروه  نوری را کنترل کنید.

 

  • می توانید روشنایی و دمای رنگ از روی دکمه چرخان پشت و یا به صورت بی سیم با کنترل از راه دور یا از طریقبلوتوثبا استفاده از یک برنامه موجود برای دستگاه تلفن همراه خود تنظیم کنید.

 

 

  • مبدل منعطف cold shoe mount  که در بسته موجود است ، این امکان را به شما می دهد تا نور را به دوربین یا پایه های دوربین آن استفاده کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نور ال ای دی گودکس GODOX LF308BI VARIABLE COLOR LED VIDEO LIGHT WITH FLASH SYNC”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید