تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

لنز کانن واید CANON EF 16-35MM F/4L IS USM

با استفاده از این لنز کوچک و سبک با عملکرد بالا، دیافراگم f/4 و زاویه فوق واید با استابلایزر تصویر، مناظر جذاب و عکس های معماری فوق العاده ای ثبت کنید. این لنز برای علاقمندان به عکاسی و عکاسان حرفه ای ایده آل است.

تومان

در انبار موجود نمی باشد

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه شوید

مقایسه

فاصله كانوني 16-35میلی متر
حداكثر ديافراگم f/4L
حداقل ديافراگم f/22
لرزشگير بله
حداقل فاصله فوكوس 28 سانتی متر
نوع موتور فوكوس اتوماتيك USM
طريقه فوكوس Inner focus system
زاويه مورب تصوير 108°10′ – 63°
حداكثر بزرگنمايي 0.23
حداكثر اندازه قالب –
تيپ لنز –
ساختار لنز 16 elements in 12 groups
تعداد تيغه هاي ديافراگم 9
اندازه فيلتر 77 میلی متر
وزن 615 گرم
ابعاد 82.6x 112.8میلی متر
نوع لنز واید زوم
گروه بندی لنز واید

لنز کانن واید Canon EF 16-35mm f/4L IS USM
با استفاده از این لنز کوچک و سبک با عملکرد بالا، دیافراگم f/4 و زاویه فوق واید با استابلایزر تصویر، مناظر جذاب و عکس های معماری فوق العاده ای ثبت کنید. لنز Canon EF 16-35mm f/4L IS USM برای علاقمندان به عکاسی و عکاسان حرفه ای ایده آل است.

مزایای لنز Canon EF 16-35mm f/4L IS USM
با لنز زوم اولترا واید، جزئیات بیشتری را در هر عکس ثبت کنید
عملکرد عالی سری L با اپتیک بسیار دقیق
با دیافراگم f/4 از نوردهی ثابت لذت ببرید
با استابلایزر 4 استاپی، حتی در شرایط کم نور نیز عکس هایی بدون لرزش بگیرید
با فوکوس خودکار و بی صدای این لنز، هیچ لحظه ای را از دست نخواهید داد
ویژگی های لنز کانن Canon EF 16-35mm f/4L IS USM
بیایید نگاه دقیق تری به لنز کانن Canon EF 16-35mm f/4L IS USM بیندازیم.

لنز زوم 16-35 میلیمتر اولترا واید
این لنز زوم اولترا واید با دیافراگم ثابت و عملکرد عالی، عملکرد اپتیکال عالی را با انعطاف پذیری در هم آمیخته و آن را برای ثبت مناظر، عکاسی معماری، فتوژورنالیسم، سفر و کاربردهای عمومی بسیار ایده آل ساخته است؛ این لنز تصاویر بسیار شارپ و شفاف با کمترین اعوجاج را تولید می کند.

کیفیت عالی سری L
سری L شامل مجموعه لنزهای بسیار حرفه ای کانن هستند که از دقیق ترین و بالاترین کیفیت اپتیک EF بهره می برند. لنزهای سری L عملکرد فوق العاده بالا را با کارایی عالی در آمیخته و بیشترین مقاومت را در برابر گرد و غبار و رطوبت دارند.

دیافراگم ثابت f/4
حداکثر دیافراگم f/4 که برای استفاده در شرایط نوری مختلف ایده آل است، در تمام دامنه فاصله کانونی ثابت می ماند، بنابراین سرعت شاتر یا حساسیت حتی موقع زوم کردن نیز تغییری نمی کند.

عکس های شارپ با استابلایزر عکس 4 استاپی
لنز Canon EF 16-35mm f/4L IS USM عکس های بدون لرزش و ثابتی را در تمام موقعیت ها تحویل می دهد، مخصوصا اگر دوربین در شرایط کم نور در دست عکاس باشد یا تنظیمات ماکرو انتخاب شده باشد. این لنز از فناوری

استابلایزر عکس چهار استاپی کنون بهره برده و به طور خودکار عکاسی معمولی یا پنینگ (panning) را تشخیص می دهد، و در هر صورت وارد حالت IS می شود.

فوکوس اولتراسونیک (مافوق صوت)
یک موتور مافوق صوت حلقه ای کار فوکوس خودکار را به بهترین شکل و تقریبا بدون صدا انجام می دهد. طوق نگهدارنده عملکردی عالی دارد و نقطه فوکوس را بسیار دقیق و بدون مشکل تشخیص می دهد. حلقه فوکوس دستی نیز در تمام مدت عکاسی فعال است و به شما امکان تنظیم و فوکوس دقیق بدون خارج شدن از حالت AF (فوکوس خودکار) را می دهد.

بلور پس زمینه بسیار صاف و زیبا
یک دیافراگم 9 تیغه ای مدور ناحیه خارج از فوکوس را بسیار نرم تر و یکنواخت تر می کند _ بنابراین سوژه در پیش زمینه، کاملا از پس زمینه ای که به زیبایی تار شده جدا شده و بسیار شارپ به نظر خواهد رسید.

کفیت تصویر فوق العاده
لنز EF 16-35mm f/4L IS USM از سه المان آسفریکال بهره می برد تا بیشترین شارپنس و وضوح را از یک گوشه تا گوشه دیگر عکس در تمام فواصل کانونی تحویل حسگر دوربین بدهد. دو المان UD (پراکندگی فوق العاده پایین – Ultra Low Dispersion) نیز در این لنز وجود دارد که هر گونه اعوجاج رنگی را حذف می کند. پوشش Super Spectra روی لنز تعادل رنگ و بهبود کنتراست را تضمین می کنند. این دو المان همچنین درخشش و ایجاد هاله را کاهش می دهند _ که یک مشکل رایج است که به دلیل پرش اندک نور از روی حسگر دوربین ایجاد می شود. پوشش فلورین مانع چسبیدن گرد و غبار و قطره آب به المان جلویی و پشتی دوربین شده و کیفیت عکس را بهبود می بخشد.

حداقل فاصله فوکوس 0/28 متر
با حداقل فاصله فوکوس 0/28 متر در سراسر فاصله کانونی، می توانید به سوژه نزدیک تر شده و همچنان از زاویه واید لذت ببرید.

المان جلویی غیر چرخشی
با المان جلویی غیر چرخشی به راحتی فیلترهای 77 میلیمتری را روی لنز نصب کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لنز کانن واید CANON EF 16-35MM F/4L IS USM”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید