تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

لنزنرمال سونیSony FE 50mm F/1.8 lens

تماس بگیرید

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

لنزنرمال سونیSony FE 50mm F/1.8 lens

لنزنرمال سونیSony FE 50mm F/1.8 lens از شرکت سونی یک لنز پرایم و سبک می باشد که یک لنز همه کاره با ابعاد معمولی است که برای دوربین های فول فریم بدون آینه E-mount طراحی شده است. با طراحی کوچک و راحت آن باعث می شود که برای عکسبرداری روزمره مناسب باشد، در حالی که با دیافراگم سریع f / 1.8 باعث می شود در شرایط کم نور به راحتی کار کنید و همچنین کنترل بر عمق میدان را برای شبیه سازی فوکوس انتخابی افزایش می دهد.

حداکثر دیافراگم سریع f / 1.8 باعث می شود در شرایط دشوار روشنایی به خوبی با دوربین کار کنید و همچنین برای کنترل بیشتر روی قرار دادن فوکوس برای کار کردن با تکنیک های عمق کم میدان، سودمند خواهد بود.

لنزنرمال سونیSony FE 50mm F/1.8 lens
فروشگاه ایده ال مرکزی|فروش دوربین و لنزعکاسی

لنزنرمال سونیSony FE 50mm F/1.8 lensبرای دوربین بدون آینه با طراحی نوری شامل یک عنصر اسفریکال برای کنترل ناهنجاری های کروی است. برای تحقق کیفیت واضح تر تصویر در سراسر محدوده ی دیافراگم به همراه انحنای میدان کاهش یافته، از پیکربندی دابل گاوس (double-gauss) استفاده می کند. یک موتور محرک DC نیز برای ارائه عملکرد سریع و دقیق فوکوس خودکار استفاده می شود که برای تناسب با برنامه های ضبط فیلم، بی صدا است. علاوه بر این، دارای یک دیافراگم هفت پره ای مدور است که هایلایت های خارج از فوکوس را با ظاهری صاف و دایره ای ارائه می دهد. این لنز با طراحی ساده، هم به سهولت استفاده و هم به کیفیت تصویر پیشرفته تعادل می بخشد.

این لنز ثابت سونی 50 میلی متری با طول معمولی برای دوربین های فول فریم بدون آینه E-mount سونی طراحی شده است؛ با این وجود می تواند در مدل های APS-C دوربین بدون آینه سونی نیز استفاده شود که در این حالت فاصله کانونی معادل 75 میلی متر را فراهم می کند.

مشخصات فنی Sony FE 50mm f/1.8 Lens

یک عنصر اسفریکال در طراحی لنزها برای کاهش آستیگماتیسم، انحنای میدان، خطای کوما و سایر ناهنجاریهای مونو کروماتیک درج شده است.
پیکربندی نوری دابل گاوس به کاهش انحنای میدان و کاهش اعوجاج برای کیفیت بیشتر تصویر در لبه ها کمک می کند.
موتور محرک DC عملکرد سریع، بی صدا و دقیق فوکوس خودکار را با توجه به برنامه های عکس و همچنین برنامه های ویدیویی ارائه می دهد.
دهانه ی فلزی در هنگام نصب لنز، دوام و احساس استحکام بیشتری را ارائه می دهد.
دیافراگم هفت پره ای مدور با استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی به ایجاد کیفیتی لذت بخش برای بوکه کمک می کند.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لنزنرمال سونیSony FE 50mm F/1.8 lens”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید