تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

لرزشگیرو گیمبال دوربین ژیون ZHIYUN-TECH CRANE 2S

گیمبال سه محوره دوربین ژیون Zhiyun-Tech CRANE 2S، مناسب برای دوربین های بدون آینه و دوربین DSLR سنگین (مانند کانن 1DX و یا بلک مجیک 6K)، دارای مانت حالت استاندارد و عمودی، با باتری 2600 میلی آمپری با ظرفیت استفاده تا 12 ساعت

تماس بگیرید

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

لرزشگیرو گیمبال دوربین ژیون ZHIYUN-TECH CRANE 2S

بعد از استابلایزر Crane-2 گیمبال Zhiyun-Tech CRANE 2S برای مطابقت بهتر با نیازهای سازندگان فیلم ارتقا یافته است. CRANE 2S با داشتن الگوریتم برنامه ریزی نسل 9 که قابلیت پاسخگویی هر محور را بهبود می بخشد، می تواند دوربین های بزرگی مانند Blackmagic Pocket و Panasonic S1H و Canon EOS 1DX Mark II را به همراه لوازم جانبی تثبیت و لرزش گیری کند. (لطفاً برای دیدن لیست کاملی از دوربین ها و لنزهای سازگار به وب سایت Zhiyun مراجعه کنید.)

لرزشگیرو گیمبال دوربین ژیون ZHIYUN-TECH CRANE 2S

مشخصات گیمبال دوربین ژیون ZHIYUN-TECH CRANE 2S

برای پشتیبانی از یک فرایند مشترک گیمبال CRANE 2S نقاط اتصال اختصاصی را برای اتصال یک فرستنده Zhiyun-Tech TransMount اختیاری ارائه می دهد. ویژگی جدید دیگر که نیاز روزافزون برای ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی را رفع می کند، یک مکان نصب عمودی است که به شما امکان می دهد دوربین را به صورت عمودی تنظیم کنید علاوه بر این، از سیستم جدید FlexMount برای نصب دوربین شما به روش استاندارد استفاده می شود. این فناوری ضمن ایمن سازی دوربین با مکانیزم ایمنی مضاعف، فرآیند نصب و راه اندازی را ساده می کند. مکانیسم قفل محور برای ایجاد تعادل در دوربین نیز با طراحی قفل دو فاز بهبود یافته است. مکانیزم قفل محوری علاوه بر این اطمینان می دهد که در هنگام مسافرت یا جمع کردن گیمبال، هیچ گونه حرکتی در اجزای گیمبال صورت نگیرد.

 

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لرزشگیرو گیمبال دوربین ژیون ZHIYUN-TECH CRANE 2S”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید