تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

فرستنده گودکس ایکس 2 برای سونی GODOX X2 2.4 GHZ TTL WIRELESS FLASH TRIGGER FOR SONY

فرستنده بی سیم ایکس 2 گودگس برای دوربین های سونی با برد 100 متر ،فرکانس 2.4 گیگا هرتزی ، دارای 32 کانال ، با قابلیت سرعت سینک بالا تا 1/8000 ثانیه

تماس بگیرید

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

تریگر بی سیم گودکس Godox X2 TTL سازگار با سیستم Sony’s TTL و با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند. تریگر فلاش گودکس X2 می تواند یک فلش تنها یا چندین واحد فلش اختصاصی را در 5 گروه ، 32 کانال و 99 تنظیمات شناسايي فعال کند تا از تداخل سایر سیستم های اطراف جلوگیری کند. برای راحتی بیشتر با عملکرد تنظیم اسکن یکپارچه می تواند به شما کمک کند تا به صورت خودکار یک کانال شناسایی را با کمترین تداخل پیدا کنید. همچنین می توانید فلش را در برد بی سیم تا100 متر فعال کنید.

تمام تنظیمات به راحتی در صفحه نمایش LCD تریگر مشاهده می شوند که می توانند در کنار دکمه های عملکرد و گروهي دارای نور پس زمینه باشند. یک درگاه USB Type-C در قسمت تریگر بي سيم به منظور دانلود به روزرسانی های قرار داده شده است، همانطور که یک سوکت همگام سازی 3.5 میلی متری به منظور اتصال فلاش های غیر TTL یا فعال کردن دوربین ها از طریق کابل دوربین از راه دور در نظر گرفته شده است. برنامه GodoxPhoto قابل دانلود در هنگام کنترل تریگر از طريقبلوتوثبا آيفون يا گوشی های هوشمند آندروید و يا تبلت ها سازگار است. این برنامه می تواند عملکردهای مشابه با تریگرهای بی سیم مانند حالت فلش ، خروجی توان ، نور مدلینگ ، همگام سازی با سرعت بالا و  صدا بوق قابل شنیدن Godox را کنترل کند.

تریگر گودکس که با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند ، می تواند چندین واحد فلش را در 32 کانال و 99 تنظیمات شناسه فعال کند ، به اين ترتيب هیچ گونه تداخلی از سیستم های مجاور وجود ندارد.

شما می توانید عملکردهای فلش را مانند حالت فلش ، خروجی توان ، نور مدلینگ ، همگام سازی با سرعت بالا 8000 / 1 ثانیه و صدای بوق قابل شنيدن فلش هاي Godox همزمان با عملکرد واحد های فلش در برد بی سیم تا 100 متر کنترل کنید.

عملکرد تنظیم یکپارچه اسکن می تواند به شما کمک کند تا به صورت خودکار یک کانال شناسایی را با حداقل تداخل پیدا کنید.

تمام تنظیمات به راحتی در صفحه نمایش بزرگ LCD تریگر مشاهده می شوند و می توانند در کنار دکمه های عملکرد و گروهي دارای نور پس زمینه باشند.

یک درگاه USB Type-C در کنار ماشه بي سيم به منظور بارگیری به روزرسانی ها قرار دارد ، همانطور که یک سوکت همگام سازی 3.5 میلی متری به منظور اتصال فلاش های غیر TTL یا فعال کردن دوربین ها از طریق کابل دوربین از راه دور در نظر گرفته شده است.

 

برنامه GodoxPhoto قابل دانلود کردن در هنگام فعال کردن تریگر از طريقبلوتوثبا آيفون يا گوشی های هوشمند آندروید و يا تبلت سازگار است.

قفل سريع کفشک دوربين تضمین می کند که تریگر بی سیم به شکلي ايمن بر روی کفشک دوربین قرار مي گيرد.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرستنده گودکس ایکس 2 برای سونی GODOX X2 2.4 GHZ TTL WIRELESS FLASH TRIGGER FOR SONY”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید