تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

سه پایه عکاسی ویفینگ Weifeng WT-3540 tripod

  • شرکت سازنده: Weifeng- ویفینگ
  • گارانتی برحسب انتخاب: اصالت وسلامت فیزیکی کالا
  • رنگ: سیاه
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • هد: دارد
  • نوع هد: پن هد
  • حداقل ارتفاع: 60سانتی متر
  • حداکثر ارتفاع: 153 سانتی متر

تماس بگیرید

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
سایر مشخصات
وزن

1235g

مشخصات فنی سه پایه
حداکثر ارتفاع

153سانتی متر

حداقل ارتفاع

60سانتی متر

سایر مشخصات
شرکت سازنده

Weifeng- ویفینگ

گارانتی برحسب انتخاب

اصالت وسلامت فیزیکی کالا

جنس بدنه

الومینیوم

هد:

دارد

نوع هد:

پن هد

حداکثر تحمل بار

3کیلوگرم

تعداد قطعات پایه

3

نوع قفل پایه

گیره ای

کاربرد

عکاسی

حداکثر ارتفاع سه پایه‌ی ویفینگ مدل WT-3540 tripod برابر با 157٫5 سانتی‌متر می‌باشد که متناسب با این ارتفاع، برای افزایش امنیت بیشتر دوربین عکاسی، وزنی در حدود 1235گرم برای آن در نظر گرفته‌اند. این مدل از سه پایه‌های ویفنگ از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند و به راحتی می‌توان آن را حمل کرد. میزان استقامت سه پایه‌ی عکاسی ویفنگ Weifeng WT-3540 tripod به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که می‌تواند تا وزن 3 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. این سه پایه متشکل از سه قطعه می‌باشد که امکان باز و بسته شدن آن‌ها را تنها با یک کلیپس (قفل گیره‌ای) برای کاربر فراهم می‌آورد. جهت جلوگیری از عدم تعادل میان پایه‌های موجود، شرکت ویفنگ، از یک قطعه‌ی لاستیکی بسیار مقاوم در میان این سه پایه، استفاده کرده است.

این سه پایه عکاسی دارای هد می‌باشد. و به همین خاطر دوربین عکاسی را به آسانی می‌توان روی آن قرار داد. پس اینکه کاربر دوربین خود را بر روی آن قرار دهد، به راحتی می‌تواند دوربین را روی آن جابجا کرده و امکان کنترل آن را در دست داشته باشد. معمولا در سه پایه‌هایی که دارای هد هستند، یک عدد تراز نیز تعبیه می‌شود که به عکاس امکان تنظیم راحت و بدست آوردن یک تصویر صاف را می‌دهد.

از سه پایه عکاسی Weifeng مدل WT-3540 tripod می‌توان برای دوربین‌های عکاسی مدل Nikon d5300، Nikon p900 و Canon EOS 4000D و همچنین دیگر دوربین‌هایی که دارای لنزهایی سبک وزن هستند استفاده نمود.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سه پایه عکاسی ویفینگ Weifeng WT-3540 tripod”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید