تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

برند: Westcott-ابعاد: 70*50 سانتی‌متر -دیفیوزر: 2 عدد -گرید: دارد -مانت اتصال استاندارد: دارد

تماس بگیرید

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

نقد و بررسی سافت باکس پرتابل 70*50 سانتی متر وسکات

بدون شک یکی از مهم ترین عوامل در عکاسی و موفقیت در گرفتن عکس های استاندارد، ایجاد نورهای استاندارد است. نورپردازی یکی از عواملی است که هر عکاسی از نخستین جلسات آموزش عکاسی تا حرفه ای ترین سطح، با آن سر و کار دارد. به همین جهت تجهیزات متنوع بسیاری نیز برای ایجاد نور های استاندارد در عکاسی روانه بازار شده اند. یکی از آن تجهیزات سافت باکس 70*50 سانتی متر وسکات است که مورد استقبال عکاسان بسیاری در سراسر جهان قرار گرفته و در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

سافت باکس پرتابل وستکات 50*70
فروش لوارم نورپردازی|فروشگاه ایده ال مرکزی

سافت باکس، وسیله ای است که از جنس پارچه برزنت نازک ضد آب است که لایه درونی آن به رنگ نقره ای و لایه بیرونی آن معمولاً به رنگ مشکی است و از یک لایه روشن به نام دیفیوزر در سطح رویی خود برخوردار است. در قسمت ثقل درونی سافت باکس، جایی برای نصب فلاش وجود دارد که این فلاش مستقیماً به دوربین عکاسی متصل می گردد. وظیفه سافت باکس آن است که نور فلاش را به صورت همگن و تلطیف شده به سمت سوژه عکاسی منعکس کند و به این ترتیب، منبع نور نقطه ای فلاش تبدیل به منبع نوری گسترده در ابعاد مختلف می شود که شکل و اندازه این نور به نوع سافت باکس و ابعاد آن و فاصله آن تا سوژه بستگی دارد.

سافت باکس 70*50 سانتی متر وسکات ساخت کمپانی وستکات است که برندی شناخته شده و معتبر در دنیای عکاسی و تجهیزات عکاسی است. این شرکت کانادایی سال ها است در زمینه تولید ابزارآلات و تجهیزات جانبی عکاسی فعالیت می کند و محصولاتش تمامی استانداردهای بین المللی عکاسی را نیز دارد. سافت باکس 70*50 سانتی متر وسکات به شکل مستطیل است و مانتی استاندارد دارد که برای پذیرش انواع فلاش های کاربردی در جهان مناسب است.

یکی از مزایای استفاده از سافت باکس ها و بخصوص سافت باکس 70*50 سانتی متر وسکات در این است که با گسترده و یک دست کردن نور فلاش بر روی سوژه، مانع از ایجاد نور زاویه ای و تیز فلاش شده و عکس را بدون سایه و هایلایت می کند. بدون هایلایت شدن عکس به معنای از بین رفتن سایه روشن های ناشی از برجستگی ها و چروک های صورت است که در نهایت می توان گفت سافت باکس باعث رفع نواقص عمومی سوژه شده و عکس های زیباتری با به ما تحویل می دهد.

سافت باکس 70*50 سانتی متر وسکات یک سافت باکس استاندارد و مقرون به صرفه است که هم عکاسان حرفه ای و هم هنرآموزان دنیای عکاسی برای تمرین در خانه می توانند آن را خریداری کرده و از آن استفاده نمایند. این محصول برای عکاسی مدلینگ، عکاسی پرتره، عکاسی با لنز ماکرو و عکاسی صنعتی از محصولات کاربرد داشته و به عنوان یک سافت باکس استاندارد، برای عکاسی در همه محیط ها و همه رشته ها، به کار برود.

این محصول به عنوان یک محصول با رده بندی قیمتی متوسط به همه آتلیه داران و هنرآموزان عکاسی و کسانی که مایل به عکاسی در منزل هستند توصیه می شود.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سافت باکس پرتابل وستکات 50*70”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید