تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

رینگ لایت YIDOBLO QS-480EII LED RING LIGHT

  • قطر داخلی 30 سانتی متر
  • قطر خارجی 45 سانتی متر
  • امکان قراردادن بر روی سه پایه نور
  • قابلیت نصب گوشی آیینه
  • قدرت 96 وات
  • دارای زاویه نور 60 درجه
  • دارای 480 ال ای دی
  • فاقد پایه
  • دارای ریموت کنترل

تومان

در انبار موجود نمی باشد

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه شوید

مقایسه
سایر مشخصات
شرکت سازنده

yidoblo

دمای رنگ

از 3200 تا 5500 کلوین

استاندارد نوردهی

60 درجه

گارانتی برحسب انتخاب

اصالت وسلامت فیزیکی کالا

رینگ لایت ها ( نورهای حلقه ایی) ابزاری ساده برای نورپردازی است که معمولاً برای گرفتن عکس های زیبا ، پرتره و عکاسی ماکرو استفاده می شود، هنگامی که در عکاسی استفاده می شود ، نور جذابي را بر روي چشم سوژه می اندازد و در عین حال که نور را به شکل يکنواخت از خود ساطع مي کند باعث حذف سایه ها می شود. معمولاً در جلوی سوژه قرار داده مي شود و دوربین در وسط حلقه نور گذاشته مي شود.

رینگ لایت در درجه اول برای برنامه های عکاسی و فیلمبرداری استفاده می شود. به طور معمول برای گرفتن عکس های پرتره ، ماکرو و برنامه های کاربردی دیگر که شامل عکس برداري نماي نزدیک (کلوز آپ) فقط با یک سوژه مي شود ، مانند عکاسي در صنعت مد، سالن ها زیبایی یا مواد غذایی مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنین به عنوان ابزاری با نورپردازي اقتصادی به منظور فیلمبرداری در داخل خانه و فضاهاي بسته استفاده مي شود.
عکاسان و فیلمبرداران علاقمند به رینگ لایت فلاش هستند زیرا ضمن کاهش ظاهر سایه های نامناسب ، نورپردازی پراکنده تری را نسبت به سوژه ایجاد می کنند و به اين دلیل این وسیله، ابزاری محبوب برای پرتره های نماي نزدیک است.  رینگ فلاش می تواند سوژه شما را “برجسته” کند و مانند نورهاي ناهموار باعث ناپديد شدن یا تغییر نقاط برجسته صورت نمي شود و به اين ترتيب اين ويژگي اين نور را به ابزاری مناسب برای انجام نورپردازی و گرفتن سلفی تبدیل می کند.
رینگ لایت فلاش LED از لامپ های سفید و یا گرم ساخته شده اند که نور روز را در یک فضای داخلی تقلید می کنند و با قابلیت تغییر کلوین و همچنین تغییر میزان شدت نور، رنگ پوست طبیعی فرد را نشان می دهند.
همانطور که می دانید رینگ لایت ها با انداختن نور در چشمان سوژه داراي چراغ هاي دايره اي هستند. این نورهاي تماشايي بلافاصله پرتره را جذاب تر و توجه بیننده را به چشمان سوژه جلب می کنند.
اگر تنها نور موجود باشد ، متوجه می شوید که یک “هاله” سایه در اطراف سوژه وجود دارد.
همچنین می توانید از رینگ لایت به عنوان نور پر کننده در استودیوهای عکاسي استفاده کنيد که در آن مکان ممکن است منابع نوری دیگری نيز داشته باشند. این وسيله تضمین می کند که به اندازه کافی روشنایی و نور ملايم دارید تا مستقیماً سوژه خود را برای داشتن ظاهری سه بعدی تر روشن کنید.

تقریباً هر هنرمند جدی در حوزه آرایش(میکاپ آرتیست ها) در یوتیوب از یک رینگ فلاش برای آرایش(میکاپ)، آموزش آرایش استفاده می کند زیرا اين نور بلافاصله برجستگي های صورت را افزایش می دهد و به نمایش رنگ های واقعی پوست و همچنین محصولات آنها کمک می کند. آنها به سادگی رینگ فلاش ها را در زمان انجام آرایش جلوی دوربین ها (یا دوربین گوشي) خود قرار می دهند و کار ضبط را آغاز می کنند.

پس از آماده شدن سوژه، کافی است رینگ لایت را جلوی دوربین خود قرار دهید. صرف نظر از اينکه از دوربین تلفن همراه یا یک دوربین حرفه ای تر استفاده می کنید ، مطمئن شوید که لنز درست در مرکز رینگ لایت قرار گرفته است و به اين ترتيب شما نور يکنواختي را بر روي سوژه خود خواهيد داشت. برای نگه داشتن دوربین و رینگ لایت در محل خود ، از گيره یا حتی سه پایه(برای دوربین جداگانه باید تهیه شود) استفاده کنید.

 

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رینگ لایت YIDOBLO QS-480EII LED RING LIGHT”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید