تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

دوربین فیلم برداری 360 درجه گوپرو GOPRO MAX 360 ACTION CAMERA

ویدئو: فیلم 5K کروی و عکسهای 5.7K
پانوراما 360 درجه یا PowerPano پانوراما
لرزشگیر دیجیتال HyperSmoooth
تراز افقی
سنسورهای حرکتي و GPS
ضبط صدا 360 درجه در شش کانال
وضعيت هاي مختلف TimeWarp برای تغییر سرعت با یک ضربه
تشخیص صحنه
صفحه لمسی بصری
شارژ سریع
تایمر عکس
قابليت ثبت کلیپ های کوتاه 15 یا 30 ثانیه ای
ضد آب بودن تا عمق 4.6متر
کنترل صدا
پخش زنده

تماس بگیرید

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

دوربین اکشن گوپرو 360 درجه GoPro MAX با قابلیت فیلم برداری 5K و عکسبرداری 5.7K، دارای 2 عدد لنز با قابلیت عکاسی 360 درجه و حالت عادی با زوایه دید 270 درجه، دارای لنز واید 8.9 میلی متر، دارای لرزشگیر دیجیتال HyperSmooth، با قابلیت ضد آب تا 4.6 متر

شما مي توانيد عکس ها و فیلم های پانوراما را بدون اینکه در واقع دوربین اکشن GoPro MAX 360 خود را حرکت دهید بگیرید. با استفاده از لنز دو طرفه دوربین گوپرو MAX می توان هر آنچه را که در نمای 360 درجه رخ می دهد، با حداکثر رزولوشن 2496×4992 براي تصاوير ويدئويي و رزولوشن 2880×5760 براي تصاوير ثابت یا عکاسی ثبت کند. برای ویرایش آسان و به اشتراک گذاری آسان، عکس ها و فیلم ها به طور خودکار در دوربین در دسترس هستند. همچنین می توان تنها در صورت لزوم از یک لنز برای گرفتن تصاویر اکشن با زاویه دید واید از GoPro HERO استفاده کرد.

دوربین گوپرو GoPro MAX 360 از چندین حالت برای ثبت فیلم و عکاسی خلاقانه، مانند حالت PowerPano پشتیبانی می کند که می تواند بدون اعوجاج از تصاوير ثابت 270 درجه عکس بگیرد. حالت TimeWarp به شما اين امکان را می دهد تا در حالت استاندارد HERO و عملکرد سرعت متغیر تصاوير خود را ضبط کنید. شما می توانید سرعت فیلمبرداری خود را در هر زمانی با یک ضربه کاهش دهيد. دوربین گوپرو هیرو MAX از فرمت ویدیویی HEVC پشتیبانی می کند که ضمن حفظ کیفیت تصویر، فايل های بسیار کوچکی را ضبط می کند.

فروش لنز دوربین و لوازم جانبی دوربین

GoPro MAX 360 Action Camera

در دوربین گوپرو GoPro MAX 360 چهار حالت برای انتخاب زاویه مناسب وجود دارند: محدود، خطی، واید و حداکثر SuperView برای عکس های بسیار واید است. لرزشگیر HyperSmooth تصاویری صاف و بدون لرزش را برای عکسهای اکشن و فیلم های شما را فراهم می کند. برای تکمیل فیلم هاي کروی 360 درجه دوربین صدای کروی نیز ضبط مي کند. با استفاده از شش میکروفن، می توانید صداها را از همه جهات ضبط کنید و یک تجربه پخش ویدیویی با صدای فراگیر 360 درجه کاملاً غوطه ور را ایجاد کنید.

دوربین گوپرو GoPro MAX 360 شبیه به دوربین های قبلی خود HERO7 یا HERO8 Black ،MAX از پخش زنده در رسانه های اجتماعی در حالت 1080p پشتیبانی می کند. همچنین برای محافظت از آن در هنگام فيلمبرداري در زير آب داراي ويژگي ضد آب در عمق 4.6 متري است.

با صفحه لمسی دوربین امکان مدیریت سریع و آسان را فراهم می کند؛ اما زماني که نمي توانيد از دستان خود استفاده کنيد، با گوپرو هیرو مکس می توانید با 14 فرمان صوتی را با بیش از ده زبان و لهجه دهید. فقط کافي است بگویید “GoPro، عکس بگیر” و MAX از تنظیمات فعلی شما برای گرفتن عکس استفاده می کند. همچنین از پورتهای خروجی USB و HDMI برای بارگذاری فیلم در رایانه استفاده می کند.

گوپرو هیرو مکس مجهز به باتری لیتیوم یون قابل شارژ 1600mAh، یک پایه چسبنده خمیده، دو عدسی محافظ، دو درپوش لنز، یک سگک مخصوص نصب و یک کابل USB Type-C برای شارژ است. با توجه به حجم بالای ویدئو ها و عکس های دوربین گوپرو مکس کاربران می‌بایست از کارت های حافظه با سرعت بالا استفاده کنند. برای ضبط بر روی MAX حداقل به کارت UHS-1 microSD با کلاس 10 با حداکثر 128 GB نیاز دارید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین فیلم برداری 360 درجه گوپرو GOPRO MAX 360 ACTION CAMERA”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید