تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

دوربین عکاسی کاننCanon 850d 18-55 IS STM

کیت دوربین عکاسی کاننCanon EOS 850D به همراه لنز 55-18 اس تی ام، با سنسور 24.1مگاپیکسلی، دارای 45 نقطه فوکوس، با قابلیت اتصال از طریق Wif ، Bluetooth، لرزشگیر 5 محوره ،با صفحه نمایش متحرک 3 اینچ لمسی چرخشی و کیفیت فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه با قابلیت اتوفوکوس در هنگام فیلم برداری

43,400,000 تومان

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

دوربین عکاسی CANON 850D 28-55 IS STM 

دوربین عکاسی کانن CANON 850D 18-55 IS STM باویژگی های پیشرفته مانند قرارگیری در دسته ی مدل های سطح بالاو درعین حال آسان برای استفاده,یک DSLR با قیمت مناسب است.این دوربین کیفیتی که نیاز دارید را به شما ارائه می دهد.

برای کسانی که در انتخاب عکاسی جدی هستند ایده آل میباشد.دوربین کانن مدل CANONO 850Dیک گزینه ساده و مقرون به صرفه به عنوان قدم اصلی شما برای دستیابی به تبحروآموزش در عکاسی است.

 

فروشگاه ایده نگار,فروش لوازم جانبی دوربین,فروش لوازم نورپردازی و فروش لنز دوربین

سنسور قوی DUAL PIXEL CMOS AFدر دوربین CANON EOS 850D 

باسیستمDUAL PIXEL CMOS AFهنگام عکس برداری در حالت LIVE VIEW فوکوس خودکار را سریع تر و دقیق تر می کند. بنابراین عکس های شما شارپ و فوکوس می شوند.همچنین برای انعطاف پذیری بیشتر در ساخ عکس های خود 3975 موقعیت AFقابل انتخاب در سراسر فریم خود دارید.

تشخیص چشم و صورت

با حسگر تشخیص چشم که سوژه ی شما را در حالت Live Viewفوکوس و ردیابی میکند,میتوانید هراحساسی را با کیفیت شارپ ثبت کنید.دوربین عکاسی کاننCANON EOS 850D همچنین با ردیابی چهره سوژه درحال حرکت شمادرهنگام عکاسی از طریق منظره یاب,عکس های پرتره واضحی برای شما تضمین میکند.

عکس برداری با منظره یاب برتر

هنگام عکاسی از منظره یاب نوری,سنسور AF 45نقطه ای از نوع متقابل فوکوس دقیق را بر روی سوژه هامتحرک,سریع و آسان میکندوهمچنین بین حرکت سوژه واقعی و نمایش منظره یاب فاصله زمانی وجودندارد,بنابراین اثرسوژه درحال حرکت خود را از دست نمی دهید.تعداد نقاط AFبسته به لنز متصل شده و تنظیم نسبت ابعاد متفاوت است.

عکس برداری مداوم با سرعت بالا

گاهی اوقات لحظات ارزشمند عکس دریک چشم به هم زدن اتفاق می افتد.با عکس برداری مداوم با سرعت حداکثر7.5فریم برثانیه درAF Live-Oneیا 7فریم برثانیه در حالت منظره یاب لحظات را از دست نخواهید داد.

کیفیت فیلم برداری 4k

میتوانید فیلم های خود را با وضوح خیره کننده4kباسرعت25و24فریم برثانیه یا باکیفیت full hdباسرعت 60فریم برثانیه ضبط کنید.یک خروجی HDMIبه شما این امکان می دهد فیلم خود را به یک تلویزیون یا نمایشگر خارجی منتقل کنید تابتوانید فیلم های خود را به راحتی در کنار خانواده و دوستان خود تماشا کنید.

دارای ایزو بالا

بامحدوده ISO100-25600 به شما امکان می دهد حتی هنگام عکس برداری با سرعت شاتر پایین با عکس برداری دستی عکس های شفاف ترو واضح تر وبانویز وتاری کمتری در شب بگیرید

اتصال Wi-Fi

بااتصال wi-fiداخلیEOS 850D میتوانیددرهرزمان عکس ها و فیلم های خودرا به اشتراک بگذاریدو از آن ها پشتیبان کنید.بانصب اپلیکیشن Canon Camera Connect برای iosوAndroidبر روی تلفن هوشمندیادستگاه هوشمند خود,میتوانید دوربین خود را به صورت بی سیم متصل کنید تا به راحتی از راه دور کارهای زیر را انجام دهید.

عکس برداری از راه دور-انتقال بی سیم فایل ها به دستگاه هوشمند یا Cloud-پخش از راه دورعکس هاو فیلم ها در دستگاه هوشمند شما-دوربین و دستگاه هوشمند خود را از طریق فناوری کم انرژی بلوتوث جفت کنید تا ارتباط ثابت بین دوربین و دستگاه هوشمند شما حفظ شود.همچنین میتوانید دوربین خود را با یک ریموت کنترل از را دور بی سیم BR-E1یا تلفن هوشمند خود جفت کنیدتا عکس برداری از راه دور را انجام دهد.به عنوان مثال برای وقتی که میخواهید عکس گروهی بگیرید و دوربین روی سه پایه نصب شده است مناسب میباشد.

تسلط و عکاسی آسان با دوربین کاننCanon EOS 850D

LCD با زاویه متغیر

نقطه کانونی خود را مشاهده و تنظیم کنید و با صفحه LCDلمسی با زاویه متغیر عکس های خود را بگیرید.با یک LCDبا زاویه متغیر,اکنون میتوانید از زوایای مختلف دوربین از حماه زاویه های در سطح زمین عکس بگیرید.

حالت صحنه هوشمند خودکار

وقتی روی حالت Scene Intelligent Autoتنظیم شود,دوربین شما صحنه را تجزیه و تحلیل می کندو به صورت خودکار روی تنظیم بهینه ,تنظیم می شود.همچنین چه سوژه در حال حرکت باشد چه متحرک باشد فوکوس را به صورت خودکار تنظیم می کند.

 

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین عکاسی کاننCanon 850d 18-55 IS STM”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید