تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

بدنه دوربین کانن CANON EOS R5 MIRRORLESS DIGITAL CAMERA :BODY ONLY

بدنه دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R5 با سنسور CMOS با رزولوشن 42 مگاپیکسل، دارای پردازشگر جدید DIGIC X Image Processor ، با قابلیت فیلم برداری 8K خام (RAW) با سرعت 30 فریم بر ثانیه کیفیت 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه ، دارای صفحه نمایشگر لمسی متحرک ، دارای لرزشگیر داخلی 5 محوره ، با سیتسم فوکوس پیشرفته با 1053 نقطه فوکوس اتوماتیک و با قابلیت Wifi داخلی

تماس بگیرید

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
مشخصات حسگر و تصویر
ابعاد حسگر

36x 24میلی متر

دقت موثر حسگر

30.3 مگاپیکسل

رزولوشن عکس

4480×6720

نوع حسگر

CMOS

لنز
فوکوس اتوماتیک

✔️

لرزشگیر تصویر

✔️

فوکوس دستی

فیلم
حداکثر سرعت فیلم

30 فریم بر ثانیه

فرمت فیلم

MPEG-4,H.264

رزولوشن فیلم

4K

عکسبرداری
عکاسی پیاپی

8 فریم در ثانیه

فلاش

✔️

حداکثر سرعت شاتر

1/8000 ثانيه

حداقل سرعت شاتر

30 ثانيه

صفحه نمایش
دقت صفحه نمایش

2100000

سایز صفحه نمایش

3.2 اینچ

سایر مشخصات
وزن

660 گرم

سایر مشخصات
ابعاد

136x98x84 میلی متر

ضدآب

جنس بدنه

فلز و پلاستیک

زوم اپتیکال در حین فیلم برداری

ندارد

نوع صفحه نمایش

لمسی متحرک

از زمان معرفی سیستم فول فریم بدون آینه EOS R در سال 2018 ، Canon  تلاش های خستگی ناپذیری را انجام داده است تا توجه ما را به آنچه مشتریان برای بدنه دوربین درخواست کرده اند ، متمرکز کند و نیاز ها را تا جای ممکن برآورده سازد.

سیر توسعه دوربین نسل بعدی در سری EOS R چالش برانگیز و همینطور هیجان انگیز بود و در حال حاضر با برداشت کلی در مورد EOS R5 که در دنیای فول فریم های بدون آینه تاثیر زیادی گذاشته و برای آن انتظاری طولانی کشیدیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

با انواع ویژگی های جدید و پیشرفت های مهم در فناوری تصویربرداری و با بهره گیری از لنزهایRFکه بطور خاص برای دوربین های سری EOS R ساخته شده اند ، EOS R5 خلاقیت شما را به سطح بالایی می رساند.

 

نکات برجسته EOS R5

  • سنسور و پردازشگر تصویر جدید
  • شاتر مکانیکی تا 12 فریم بر ثانیه
  • شاتر الکترونیکی (بی صدا) تا 20 فریم بر ثانیه
  • فیلمبرداری با کیفیت 8K RAW / 4K 120P
  • لرزشگیر تصویر در بدنه
  • تکنولوژی Dual PixelCMOSAF
  • درگاه دوگانه برای کارت های حافظه
  • سرویسcanon Cloud رایگان

سنسور CMOS فول فریم پیشرفته

Canon یک سنسور تصویرCMOSکاملاً جدید برای EOS R5 ایجاد کرده است. کیفیت تصویر در قلب سیستم EOS R قرار دارد و EOS R5 قرار است توانایی عکسبرداری و فیلمبرداری را که توسط  سنسورCMOSجدید و پردازشگر DIGIC جدید قدرتمند شده اند را به سطح بالایی برساند.

عکسبرداری با سرعت بالا تا 20 فریم بر ثانیه

EOS R5 می تواند از سوژه های در حال حرکت سریع ، با سرعت بالا به صورت پیاپی عکاسی کند. با سرعت حداکثر 12 فریم بر ثانیه با شاتر مکانیکی و حداکثر 20 فریم بر ثانیه با شاتر الکترونیکی ، EOS R5 می تواند جزئیات لحظه ای را بین حرکت یک سوژه ثبت کند.

فوکوس خودکار و تشخیص سوژه ی حیرت انگیز

EOS R5  قابلیت تشخیص سوژه را به سطح جدیدی رسانده است چرا که از فناوری Dual PixelCMOSAF کانن  استفاده می کند.

EOS R5 قادر است برای فوکوس خودکار محاسباتی فوق العاده پر سرعت انجام دهد تا با قابلیت عکسبرداری فوق العاده قدرتمند با سرعت بالا  20 فریم بر ثانیه مطابقت پیدا کند. سیستم تشخیص سوژه از سیستم ردیابی Live View AF در EOS-1D X Mark III گرفته شده است که هنگام تشخیص افراد ، ردیابی صورت ، سر و حتی چشم را به ارمغان می آورد و سهولت و دقت را هنگام عکس یا فیلم گرفتن فراهم می کند. امکان تشخیص حیوانات برای اولین بار در یک دوربین Canon امکان پذیر شده است و به طور موثری تمام بدن ، صورت یا چشم گربه ها ، سگ ها یا پرندگان را با سرعت و دقت ردیابی می کند.

ویدئو 8K ، فراتر از زندگی

کانن با معرفی EOS 5D Mark II ، صنعت فیلمسازی را متحول کرد و راه حل هایی را برای آنچه که قبلاً غیرممکن به نظر می رسید ارائه داد – EOS R5 دوباره از مرزهای آنچه را که فیلمسازان می توانند در مقایسه با دوربین های DSLR و بدون آینه کنونی انجام دهند ، عبور خواهد کرد. با فیلمبرداری داخلی برش نخورده با کیفیت 8K با حداکثر نرخ 29.97 فریم بر ثانیه  و فیلمبرداری با کیفیت 4K با حداکثر نرخ 119.9 فریم بر ثانیه به صورت 4:2:2 10-bit log   (H.265) و Dual PixelCMOSAF که هم در حالت 8K و هم در حالت 4K موجود است ، سازندگان تصویر در سراسر جهان قادر خواهند بود تا داستان های خود را با وضوحی فراتر از زندگی روایت کنند. ویژگی های جدید اضافی عبارت اند از: ضبط داخلی و فیلمبرداری برش نخورده با کیفیت 8K و فرمت RAW با نرخ 29.97 فریم بر ثانیه با Dual PixelCMOSAF و قابلیت ضبط HDR-PQ (H.265).

درگاه دوگانه کارت های حافظه

چه شما در حال ضبط تصاویر روزمره باشید ، چه در حال فیلمبرداری ویدئو با کیفیت 8K باشید ، یک درگاه کارت حافظه فوق العاده پر سرعت کارت CFexpress به همراه یک درگاه کارت SD UHS-II در اختیار شماست.

لرزشگیر بدنه

اولین دوربین Canon است که 5 محور IBIS  را در خود جای داده است (لرزشگیر داخل بدنه) ، EOS R5 نه تنها توانایی عکسبرداری از تصاویر با سرعت آهسته تر شاتر را افزایش می دهد بلکه به کاهش لرزش دوربین در هنگام فیلمبرداری نیز کمک خواهد کرد. علاوه بر این ، IBIS آن در ترکیب با لرزشگیر نوری تصویر در بسیاری از لنزهایRFو EF  کانن پیدا می شود.

آسودگی با cloud

با توجه به این که خلاق بودن به همان اندازه ی ثبت تصویر مهم است ، EOS R5 از انتقال خودکار تصاویر و فایل های ویدئویی  به پلت فرم جدید image.canoncloud پشتیبانی می کند. گردش کار جدید از طریق بارگیری خودکار و تهیه نسخه پشتیبان از داده ها به Mac /PCیا انتقال خودکار داده ها به سرویس های خارجی مانند Google Drive و Flickr  امکان پذیر خواهد بود.

  • Canon در حال حاضر مشغول توسعه دوربین بدون آینه فول فریم EOS R5 است که شامل سنسورCMOS، پردازش تصویر ، تکنولوژی نوری و سایر فن آوری های پیشرفته ای است که این شرکت در طول تاریخ طولانی خود در توسعه دوربین تولید کرده است. سیستم EOS R به لطف قطر عریض تر مانت لنز ، فوکوس کوتاه و سیستم پر سرعت برای انتقال داده ها بین دوربین و لنز ، آزادی بیشتری را در طراحی لنزها ایجاد کرده است که منجر به ایجاد یک سیستم تصویربرداری شده است که کیفیت تصویر بالاتر است و همچنین سهولت استفاده بیشتری را ارائه می دهد.
  • دوربین جدید فول فریم بدون آینه ، که هم اکنون در دست توسعه است ، مزایای استفاده از سیستم EOS R را به طور کامل اعمال می کند و به تولید دوربینی که دارای عکسبرداری مداوم با سرعت بالا و ضبط ویدئوی 8K باشد ، کمک می کند. علاوه بر این ، این دوربین به دلیل بهبود عملکرد و اطمینان انتقال ، گردش کار کارآمدتری را در اختیار عکاسان قرار می دهد. این پیشرفت ها ، همراه با پیشرفت های دیگر ، به تقویت و استحکام بیشتر مفاهیم “سرعت ، راحتی و کیفیت بالای تصویر” در سری EOS کمک می کند.
  • EOS R5 کانن ، اولین دوربین از نسل جدید دوربین های فول فریم بدون آینه است که برای سیستم EOS R برنامه ریزی شده است که شامل یک سنسورCMOSتازه توسعه یافته است. سنسور جدید ویژگی های پیشرفته مانند عکسبرداری مداوم با نرح بالا تا حداکثر 20 فریم بر ثانیه را هنگام استفاده از شاتر الکترونیکی و حداکثر 12 فریم بر ثانیه در هنگام استفاده از شاتر مکانیکی را امکان پذیر می کند که عکاسان حرفه ای ورزشی و حیات وحش ، این ویژگی را برای افزایش توانایی خود در گرفتن حرکت سریع سوژه ها ، تاثیرگذار می دانند. از دیدگاه ویدئویی ، قابلیت ضبط ویدیوی 8K این دوربین ، فیلمبرداران را برای آینده ی ساخت فیلم آماده می کند:

ضبط فیلم های 8K امروزه امکان تولید فیلم های حتی با کیفیت بالاتر 4K را نیز فراهم می آورد و همچنین امکان استخراج تصاویر با وضوح بالا از فیلم های ویدئویی را فراهم می کند. EOS R5 اولین دوربین Canon است که مجهز به IBIS (لرزشگی تصویر داخل بدنه) است و در صورت استفاده همراه با لرزشگیر بسیار مؤثر داخل لنز (IS) ، به عکاسان این امکان را می دهد تا دوربین را در سطوح نوری که قبلاً تصور نشده بود ، در اختیار داشته باشند. علاوه بر این ، این دوربین همچنین از درگاه های کارت حافظه ی دوگانه برخوردار است و از انتقال خودکار فایل های تصویری از دستگاه به پلت فرم جدید image.canon cloud پشتیبانی می کند.

 

 

Canon EOS R5 برای تصویرسازان حرفه ای که به وضوح ، سرعت و قابلیت های فیلمبرداری نیاز دارند ، مناسب می باشد. با تنظیم استاندارد جدید برای تطبیق پذیری ، این دوربین فول فریم بدون آینه دارای یک سنسورCMOSتوسعه یافته 45 مگاپیکسلی است که ضبط ویدیوی خام (raw) با کیفیت 8K  فیلمبرداری مداوم با 12 فریم بر ثانیه با شاتر مکانیکی را ارائه می دهد و اولین دوربین EOS است که دارای لرزش گیر تصویر sensor-shift 5 محوره است.

 

این سنسور فراتر از وضوح تصویری ، با پردازنده تصویر اصلاح شده DIGIC X جفت شده و در نسل جدیدی از Dual Pixel  CMOS AF ، فوکوسی سریع ، روان و هوشمند را با استفاده از 1053 نقطه ی قابل انتخاب که کل میدان دید را در اختیار شما قرار می دهد ، ایجاد می کند. این سیستم فوکوس به روز شده است تا از فناوری Deep Learning برای ردیابی بهتر سوژه و همچنین تشخیص دقیق چشم ، صورت و تشخیص سر ، برای هم افراد و هم حیوانات استفاده کند.

 

R5 امتیازات تصویربرداری را تکمیل می کند ، دارای طراحی جدید است وبرای کاربران سری 5 EOS نیز آشنا است. منظره یاب الكترونیكی 0.5 اینچی و 5.76  میلیون نقطه ای با وضوح بالا ، نرخ رفرش 120 فریم بر ثانیه را فراهم می كند ، در حالیكه صفحه نمایش LCD لمسی 3.2 اینچی پشتی با زاویه ای متغیر طراحی شده است تا بتواند نیازهای تصویربردار را تأمین كند و همچنین با زاویه های زیاد و کم کار کند. یک LCD با وضوح بالا باعث ایجاد یک گردش کار با کیفیت با8S-II  و همچنین دارایبلوتوثو اتصال بی سیم Wi-Fi می باشد.

 

سنسور فول فریم 45 مگا پیکسلی و پردازنده ی DIGIC X

 

دوربین کانن Canon EOS R5 با یک سنسورCMOSفول فریم 45 مگا پیکسلی به تازگی توسعه یافته ، هم عکس های با وضوح بالا و هم فیلم های با وضوح ارائه می دهد و پردازنده تصویر دقیق DIGIC X این ها را با سرعت زیادی تکمیل می کند. حساسیت از ایزو 100 تا ایزو 51200 می تواند به ایزو 102400 گسترش یابد که بدین ترتیب می توانید در انواع نورپردازی کار کنید ، عکسبرداری مداوم تا 12 فریم بر ثانیه با شاترمکانیکی یا 20 فریم بر ثانیه با شاتر الکترونیکی ، برای کار با سوژه های در حال حرکت ، ایده آل می باشد.

 

ضبط ویدیو 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه خام و 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه

 

این سنسور فول فریم 45 مگا پیکسلی علاوه بر ایجاد عکس ، ضبط فیلم خام با وضوح بالا DCI 8K 30 fps را به صورت داخلی به همراه  ضبط با کیفیت 4K حداکثر 120 فریم بر ثانیه در 2: 2: 4 10 بیتی با Canon Log را امکان پذیر می کند. ضبط HDR-PQ ، تولید HDR و ضبط خارجی در دوربین نیز ممکن است ، از طریق درگاه HDMI نیز از خروجی با کیفیت 4K تا حداکثر 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. هر دو گزینه فشرده سازی All-I و IPB در کنار قابلیت استفاده از Dual PixelCMOSAF هنگام عکس برداری با حداکثر کیفیت 8K خام موجود است.

 

Dual PixelCMOSAF II

 

سیستم Dual PixelCMOSAF II به روز شده دارای 1053 نقطه ی فوکوس قابل انتخاب است که تقریباً 100٪ قاب تصویر را برای پوششی گسترده و یکنواخت ، پوشش می دهد. این سیستم ، فوکوسی صاف و سریع را به روشی که دوربین های فیلمبرداری به فوکوس دست پیدا می کنند ، ارائه می دهد. این سیستم دو فوتو دیود جداگانه در هر پیکسل را در خود جای داده است تا شبکه ای گسترده و متراکم از عناصر جمع آوری تشخیص فاز را در اکثر سنسور تصویر فراهم کند تا تعقیب فوکوس را برای کنترل سریع تر و مستقیم تر قرار گیری فوکوس کاهش دهد.

 

در هنگام کار با تصاویر ، این سیستم فوکوس کار می کند تا سریع و دقیق فوکوس را بدست آورد که برای عکس برداری و ردیابی سوژه های متحرک ایده آل می باشد و فوکوس حیاتی در عکس به دست می آید.

 

هنگام فیلمبرداری ، یک حالت فیلم Servo AF با تغییر در سوژه های مختلف یا مسافت های مختلف در صحنه ، امکان فوکوس نرم و طبیعی را ایجاد می کند ، همچنین امکان تعیین حساسیت ردیابی ، سرعت AF و اولویت ردیابی چهره را دارد. با بهره مندی از سیستم Touch AF ، چیره شدن بر فوکوس صرفاً با لمس کردن عناصر موجود در صحنه روی صفحه لمسی ، به منظور تغییر فوکوس به روشی بصری امکان پذیر است. ردیابی سوژه در فیلم ها نیز به دلیل توانایی سیستم Dual PixelCMOSAF در شناسایی سوژه ها و حفظ فوکوس هنگام تغییر مناظر یا در هم ریختگی ها ، افزایش یافته است.

 

ردیابی سوژه نیز با استفاده از فناوری Deep Learning به دست آمده است که به اصلاح تدریجی توانایی سیستم فوکوس برای شناخت سریع و دقیق افراد و حیوانات کمک می کند. این فناوری همچنین از عملکردهای دقیق تر تشخیص چشم ، صورت و سر برای افراد و حیوانات که برای کاربرد های پرتره مناسب هستند ، پشتیبانی می کند.

 

لرزش گیر تصویر Sensor-Shift

 

برای اولین بار برای دوربین های EOS  ، R5 دارای لرزش گیر تصویر sensor-shift پنج محوره است که باعث می شود تا 8 استاپ لرزش دوربین جبران شود تا برای عکاسی دستی با سرعت شاتر کمتر مناسب شود. این سیستم لرزش گیر همچنین با لرزش گیر تصویر نوری مبتنی بر لنز برای هر دو لنزهایRFو لنزهای EF سازگار ، کار می کند.

 

طراحی بدنه و اتصال بی سیم

 

 

 

  • منظره یاب الکترونیکی 5.67 میلیون نقطه ای و 0.5 اینچی با وضوح بالا ، ابزاری روشن و دقیق را برای مشاهده در سطح چشم فراهم می کند و نرخ رفرش سریع 120 فریم بر ثانیه حرکت طبیعی را برای تجربه واقع بینانه تر منظره یاب ارائه می دهد.
  • صفحه نمایش لمسی LCD 3.2 اینچی و 2.1 میلیون نقطه ای دارای طراحی زاویه متغیر است که از ضبط از جلو بهره می برد ، که برای ولاگینگ و همچنین کار از زاویه های بالا و پایین مناسب می باشد.
  • از LCD وضعیتی که در بالا قرار دارد ، می توان برای مرور سریع تنظیمات دوربین و عکس برداری استفاده کرد.
  • شکاف های کارت حافظه CFexpress Type B و SD UHS-II برای نیازهای مختلف ذخیره سازی وجود دارند. شکاف کارت CFexpress برای فیلمبرداری 8K و نیاز به عکس برداری پشت سر هم با سرعت بالا و وضوح بالا ایده آل است در حالی که شکاف کارت SD فرم آشنایی است که سازگاری گسترده ای را ارائه می دهد.
  • هم درگاه هدفون 3.5 میلی متری و هم درگاه میکروفون خارجی 3.5 میلی متری برای بهبود قابلیت نظارت و ضبط صدا ارائه شده است.
  • طراحی بدنه اصلاح شده دارای چهار کنترل واضح برای کنترل بصری و لمسی در بدنه می باشد و از یک کنترلر joystick در پشت دوربین برای انتخاب سریع و بصری نقطه فوکوس و پیمایش منو استفاده می شود.
  • طراحی با دوام ومقاوم در برابر آب و هوای بدنه برای کنار آمدن با شرایط سخت و نا مناسب آب و هوایی مناسب می باشد.
  • هر دو باند Wi-Fi 5 گیگاهرتز و 2.4 گیگاهرتزی برای انتقال سریع فایل به دستگاه تلفن همراه در دسترس هستند وبلوتوثنیز برای تهیه اتصال ثابت دستگاه از طریق برنامه ی Canon Camera Connect در دسترس است

 

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بدنه دوربین کانن CANON EOS R5 MIRRORLESS DIGITAL CAMERA :BODY ONLY”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید