تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

بدنه دوربین عکاسی بدون آینه سونیSONY ALPHA A7C BODY

تومان

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

بدنه دوربین عکاسی بدون آینه سونیSONY ALPHA A7C BODY

با جا دادن یک سنسور 24.2مگاپیکسلی فول فریم همراه با لرزش گیر تصویر سنسور سیفت 5 محوره,A7C کوچک ترین و سبک ترین دوربین در نوع خود است و دنیایی از امکانات را برای عکاسان و فیلم برداران باز می کند.

فروشگاه ایده نگار,فروش دوربین های  عکاسی و لوازم نورپردازی و صدابرداری

بدنه دوربین عکاسی سونی SONY ALPHA A7C برای چه کسانی است؟

دوربین آلفا سونی a7cدوربین کاملی برای بلاگرها,عکاسان سفر یا هر سازنده تصویردیگری است که میخواهد از مزایای سیستم بدون آینه فول فریم سونی درکوچک ترین و سبک ترین شکل ممکن برخوردار باشد,مناسب است.

بدنه دوربین بدون آینه سونی a7cبا طراحی مشابه دوربین های بدون آینه APS-Cسری a6000سونی,به حدی ظریف است که به راحتی در کیف یا کوله پشتی حمل می شودو حمل روزمره فول فریم ها را به واقعیت تبدیل می کند.از طرف دیگر,دوربین عکاسی a7c همچنین می تواند به عنوان یک دوربین دوم عالی یا یک گزینه کامپکت برای عکاسانی که قبلا درسیستم دوربین فول فریم سونی سرمایه گذاری کرده اند,انتخاب شود.

بدنه دوربین آلفا سونی sony alpha a7c در یک نگاه

سنسور فول فریم Exmor R BSI CMOS 24.2مگاپیکسلی

پردازنده تصویر BIONZ X

لرزش گیر تصویر درون بدنه 5 محوره

صفحه نمایش لمسی با قابلیت تغییر زاویه

کوچک ترین دوربین فول فریم با IBIS

تا به امروز سنسور فول فریم تصاویر را با کیفیت بالا ثبت می کند.دوربین عکاسی آلفا سونی a7c از یک سنسور EXMOR R CMOS فول کامل 24.2مگاپیکسلی با نور پس زمینه همراه با پردازشگر تصویر BIONZ Xبهره می برد تا تصویر با وضوح بالا را سرعت وبا کمترین نویز ثبت کند.

دوربین سونی SONY ALPHA A7C با قابلیت ISO204800و داشتن 15استاپ محدوده ی دینامیکی,به راحتی از پس نورپردازی میحیط های چالش برانگیز بر می آید,بنابراین بدون توجه به جایی که عکس می گیرید,می توانید تصاویر را شارپ و دقیق به دست آورید.

فروشگاه ایده نگار,فروش دوربین های  عکاسی و لوازم نورپردازی و صدابرداری

لرزش گیر تصویر 5 محوره لرزش را به حداقل می رساند.لرزشگیر درون بدنه سال ها برگ برنده ی دوربین های بدون آینه سونی بوده است.بدنه دوربین عکاسی آلفا A7Cدارای IBIS 5محوره است;بنابراین می توانید با حداقل لرزش در تصاویر,عکس برداری و فیلم برداری دستی انجام دهید.لرزشگیر قرار گرفته در دوربین عکاسی بدون آینه سونی A7C همچنین به شما امکان می دهد با سرعت شاتر کمتری عکس بگیرید تا بتوانید در محیط های کم نور کار کنیدیا سناریوهای خلاقانه ای را که در غیر این صورت امکان پذیرنیست,کشف کنید.فوکوس خودکار ترکیبی پیشرفته با حرکت کردن کنار می آید.دوربین سونی SONY ALPHA A7C برای فوکوس خودکار سریع و مطمئن از693 نقطه تشخیص فاز و425 نقطه تشخیص کنتراست استفاده می کند.

قابلیتفوکوس Real-time Eye AFچه درحال گرفتن پرتره,چه مستند کردن یک رویداد ,چه گرفتن عکس سلفی یا ضبط فیلم  باشید, فوکوس خود را بر رو چشمان سوژه شما حفظ می کند.حالت فوکوس Animal Eye af جدید سونی برای گرفتن عکسئاز حیوانات خانگی شما در دسترس است.

بدنه دوربین آلفا سونی SONY ALPHA A7Cهمچنین دارای قابلیت ردیابی Real-timeاست که هنگام تلاش برای همگام شدن با سوژه ها متحرک رایج درحیات وحش,ورزشی و عکاسی خیابانی به شما کمک می کند.هنگام عکس برداری,دوربین a7c از عکس برداری مداوم تا 10 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند,بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که عکس مورد نظرتان را ثبت می کنید.

کیفیت ضبط ویدئو در دوربین بدون آینه سونی sony a7c یک گزینه ترکیبی عالی برای کسانی که می خواهند هم عکس و هم فیلم را با یک دوربین ثبت کنند,می باشد.ضبط uhd 4kبا حداکثر 30فریم بر ثانیه با بازخوانی کامل پیکسل و خروجی 8بیتی و همچنین ضبط full hd تا120 فریم برثانیه برای پخش اسلوموشن را ارائه می دهد.

پشتیبانی از S-Log2 ،S-Log3 و Hybrid Log-Gamma (HLG) همه برای دستیابی به دامنه ی دینامیکی بیشتر و انعطاف پذیری در حین تولید پس از تولید,در دسترس هستند.جک هدفون و میکروفن در بدنه قرار گرفته است بنابراین میتوانید صدا رااز طریق دوربین,ضبط و نظارت کنیدوa7c دارای multi-interface shopکه در صورت استفاده همزمان با میکروفن های نصب شده,تا ضبط 8 بیتی با سرعت 30 فریم برثانیه را ب دست آورد.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بدنه دوربین عکاسی بدون آینه سونیSONY ALPHA A7C BODY”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید