تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

بدنه دوربین بدون آینهSony alpha 1 mirrorless camera body

سنسور فول فریم Exmor RS BSI CMOS

رزولوشن 50 مگاپیکسلی

دامنه ایزو 50 تا 102400

دارای فیلم برداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه

4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه

با قابلیت عکسبرداری پی در پی 30 فریم بر ثانیه

دارای صفحه لمسی متحرک 3 اینچی

تماس بگیرید

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
مشخصات حسگر و تصویر
ابعاد حسگر

فول فریم 35.9X24 میلی متر

پردازشگر تصویر

bionz xr

فرمت عکس

JPEG, RAW

نوع حسگر

CMOS

لنز
بزرگنمایی اپتیکال

وابسته به نوع لنز

فیلم
رزولوشن فیلم

باکیفیت 8K با سرعت 24،25،30 فریم بر ثانیه، کیفیت 4K با سرعت 24،25،30،50،60،100،120 فریم بر ثانیه، فیلم برداری FULL HD با سرعت ،200،240،24،25،30،50،60،100،120 فریم بر ثانیه

سایر مشخصات
پیکسل های مؤثر

50.1مگاپیکسل

کل پیکسل ها

50.5مگاپیکسل

فرمت غیر فشرده

دارد

واید ( حداقل فاصله کانونی)

وابسته به نوع لنز

تله ( حداکثر فاصله کانونی)

وابسته به نوع لنز

لرزشگیر

5 محوره داخلی

بررسی دوربین بدون آینه sony alpha 1 mirrorless

دوربینSony alpha 1 mirrorless cameraجز بهترین دوربین های بدون آینه سونی میباشد که برای انجام همه کارها طراحی شده است.این دوربین وضوح بالایی را برای عکسبرداری,ضبط ویدئوبا کیفیت 8k,سرعت وحساسیت و اتصال برای بیشترین تقاضا برای گردش کار حرفه ای را ارائه می دهد.

آلفا 1 یا a1 بایک سنسور 50.1مگاپیکسلی تمام قاب Exmor RS Bsl comsو موتور پردازش BIONZ XRکه به تازگی طراحی شده است.جفت شدن طراحی حسگر انباشته  کارآمد با پردازش بهینه به این معنی است که A1 توانایی فیلمبرداری مداوم 30 فریم در ثانیه با وضوح کامل,ضبط فیلم 10بیتی 8K 30P,4K 120Pرا دارد و همچنان حساسیت همه کاره تا ISO 10400را برای عکسبرداری در نورکم ارائه می دهد.طراحی این سنسور همچنین شامل یک سیستم فوکوس خودکار ترکیبی 759 نقطه ای است که امکان ردیابی موضوعی پیشرفته و حیوانات شامل حالت پرنده  اختصاصی ارائه میدهد.

بدنه دوربین بدون آینهSony alpha 1 mirrorless camera body
فروش دوربین های دیجیتال|فروشگاه ایده ال مرکزی

باوجود مفاهیم یک سنسور با وضوح بالا,a1رقیب قدرتمندی در صحنه فیلمبرداری است و رزولوشن ضبط 8k,4kرا به همراه بازخوانی کامل پیکسل نمونه برداری داخلی 10بیتی ارائه میدهد.ازطریق HDMIاندازه کامل ,بدون محدودیت ضبط امکان طولانی شدن زمان را فراهم میکندو با دوربین های سینمایی حرفه ای مطابقت دارد,a1شامل پشتیبانی s-cinetoneبرای ارائه روان پوست همراه با هایلایت های کنترل شده و رنگ های ملایم است.

از نظر فیزیکیa1 شکل آشنایی دارداما در داخل بابهترین نسخه های پیشرفته از جمله OLEDبا9044نقطه که دارای نرخ تازه سازی 240فریم در ثانیه برای ارائه حرکت مایع است و خاموشی بسیار زیاد هنگام عکسبرداری بهترین فناوری سری آلفا را برداشت میکند.

بدنه دوربین بدون آینهSony alpha 1 mirrorless camera body
فروش دوربین عکاسی و تجهیزات نورپردازی|فروشگاه ایده ال مرکزی

سنسور

دارای سنسور فول فریم EXMOR RS با رزولوشن 50.1مگاپیکسلی که به تازگی ساخته شده است.دارای یک طراحی انباشته روشن پشتی با حافظه یکپارچه است که وضوح بالای تصویر,حساسیت قابل ارتقا تا ISO 102400 و دامنه دینامیکی تا15 استاپ را حفظ میکند در حالی که امکان تصویربرداری سریع تا 30 فریم برثانیه و AFتشخیص فاز را فراهم میکند.این سنسور همچنین امکان ضبط فایل های خام فشرده بدون از دست دادن کیفیت را برای ویرایش انعطاف پذیر پس از تولید در حین حفظ اندازه ی نسبتا کم فایل ,فراهم میکند.علاوه براین,50.1 مگاپیکسلی  نه تنها برای عکاسان کابرد دارد,بلکه نمونه برداری فول فریم8.6Kرا برای فیلمبرداری 8Kارائه میدهد.

پردازنده BIONZ XR

دارای یک موتورBIONZ XRتجدید نظر شده از قابلیت پردازش تصویر در کل سیستم دوربین,ازجمله پردازش 8برابر سریع تر,شاترغلتکی کاهش یافته و روابط کاربری روان و سرعت مدیریت فایل بهرمند میشود.

عکسبرداری 

طراحی و پردازش حسگر کارآمد امکان کار باسرعت بالا تا 30 فریم برثانیه با وضوح کامل 50.1مگا پیکسل با قابلیت کامل AF,AEرا هنگام کار باشاتر الکترنیکی فراهم میکند.هنگام کار با شاتر مکانیکی سرعت ها همچنان در 10 فریم برثانیه بالا نگه داشته میشود.همچنین یک حافظه بافربزرگ امکان ثبت جداکثر 155فریم خام فشرده یا JPEG165 را ر یک BURST با سرعت 30 فریم برثانیه با سرعت AF120فریم برثانیه پشتیبانی میکند.

باتوجه به سرعت سریع خواندن,همگام سازی فلاش شاتر الکترنیکی تا 1/200ثانیه امکان پذیر است.در صورت استفاده از شاتر مکانیکی به روز شده سرعت های همگام سازی سریع تر فلاش نیز در دسترس است,که میتواند با سرعت 1/500ثانیه با برش APS-Cهمگام سازی شود.

بدنه دوربین بدون آینهSony alpha 1 mirrorless camera body
فروش دوربین های ذیجیتال |فروشگاه ایده ال مرکزی

 

 

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بدنه دوربین بدون آینهSony alpha 1 mirrorless camera body”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید