تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

بدنه دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6600 Mirrorless Digital Camera (Body Only)

  • 24 مگاپیکسل
  • اندازه حسگر APS-C
  • حساسیت  ISO 100-32000 قابل گسترش تا 51200
  • 425 نقطه فوکوس
  • سرعت عکاسی پیاپی 11 فریم در ثانیه
  • اندازه مانیتور 3 اینچ و قابلیت لمسی
  • ارتباط  WiFi و NFC
  • ورودی میکروفن
  • لرزشگیر 5 محوره با تاثیر 5 استاپ

تومان

در انبار موجود نمی باشد

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه شوید

مقایسه
مشخصات حسگر و تصویر
ابعاد حسگر

APS-C

دقت موثر حسگر

24 مگاپيکسل

پردازشگر تصویر

Bionz X

نسبت ابعاد عکس

3:2 16:9

فرمت عکس

JPEG, RAW

رزولوشن عکس

دقت حسگر

25 مگاپیکسل

نوع حسگر

CMOS

فیلم
فیلمبرداری سه بعدی

حداکثر سرعت فیلم

120 فریم بر ثانیه

توضیحات فیلم

فرمت فیلم

AVCHD Ver. 2.0, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC S

رزولوشن فیلم

4K, Full HD, HD

ضبط صدا

استریو

صفحه نمایش
تصویر زنده

✔️

چشمی

✔️

توضیحات چشمی

الکترونیکی

دقت صفحه نمایش

1,228,800پیکسل

سایز صفحه نمایش

3 اينچ

صفحه نمایش لمسی

ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI

✔️

خروجی تلویزیون

✔️

خروجی USB

✔️

سایر مشخصات
مشخصات باتری

NP-FZ1000

نوع باتری

یون لیتیوم استاندارد

میکروفون داخلی

✔️

اسپیکر داخلی

✔️

قطب نما

موقعیت یاب GPS

نوع کارت حافظه

SD /SDHC/SDXC

تکنولوژی بی سیم

✔️

اقلام همراه دوربین

باتری، شارژر، بند گردنی

فیلتر دوربین
برند دوربین

سونی

نوع دوربین

بدون ایینه

وزن 503 g

دوربین بدون آینه سونی آلفا Sony Alpha a6600با تأکید بر سرعت و تنوع قابليت ها با فرمت APS-C برای ثبت عکس و فیلم بسيار مناسب است. با استفاده از سنسورCMOS24.2MP اصلاح شده ، دوربین سونی a6600 قادر به ثبت تصاويری با وضوح بالا و فیلمبرداری با کیفیت UHD 4K بدون محدودیت زمانی ضبط و داراي پردازش کارآمدتر و فوکوس سریعتر است. سیستم فوکوس 4D که 84٪ از قاب تصویر را در بر می گیرد ، از 425 نقطه تشخیص فاز به همراه 425 ناحیه تشخیص کنتراست برای عملکرد تصویری سريع بخصوص همراه با Real-Time Eye AF برای ضبط عکس و فیلم استفاده می کند.

دارای لرزشگیر 5 محوره تصویر teadyShot INSIDE براي عکس و ويدئو، لرزش دوربین را براي تمام لنزهای نصب شده به حداقل می رساند و از سرعت پايين تر شاتر پشتیبانی مي کند.

فراتر از قابلیت های تصویربرداری دوربین سونی a6600 همچنین با بدنه ای از جنس آلیاژ منیزیم مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت امکان کار در محیط های سخت و خشن را فراهم مي کند. دارای بدنه ایی جمع و جور و یک منظره یاب الکترونیکی XGA Tru-Finder 2.36m-point را با دقت بالا برای مشاهده تصاوير واضح و شفاف و همتراز با سطح چشم در خود جای داده است ، و این EVF از وضعيت مشاهده 120 فریم در ثانیه (120-fps) برای ردیابی بدون اشکال سوژه هاي در حال حرکت با سرعت بالا برخوردار است. دوربین سونی آلفا 600 دارای مانیتور LCD لمسی 3.0 اینچی با رزولوشن 921.6k-dotاست و داراي طراحی متحرک تا ثبت تصاوير در زاویه های زیاد و کم را امکان پذير سازد و با صفحه نمایش لمسی این امکان را فراهم می سازد تا کنترل لمسی براي فوکوس ممکن باشد.

دارای پورت هايي براي هدفون و میکروفون برای کنترل بهتر صدا می باشد. همچنين براي کنترل دوربين از راه دور یا فقط برای به اشتراک گذاشتن تصاویر به صورت آنلاین ، يک Wi-Fi داخلی همراه با NFC امکان ارتباط با دستگاه تلفن همراه را برای کنترل از راه دور فراهم مي کند.

سنسورCMOSExmor 24.2MP

یک سنسور MP ExmorCMOSاصلاح شده 24.2مگاپیکسلی با فرمت APS-C، کيفيت تصاوير صاف و دقيق را با حداقل نویز و حساسیت بالا از ISO 100-32000 تحقق می بخشد ، که می تواند برای کار در شرایط کم نور به نیز ISO 102400 تغییر داد. این سنسور از طراحی منحصر به فرد بهره می برد و داراي سیم کشی مسي نازک ، پردازش مداري پیشرفته و LSI بهبوديافته در قسمت جلو برای تقویت قابليت هاي جمع آوری نور ، کاهش نویز و افزایش سرعت خواندن به منظور بهبود ضبط تصاوير ویدیويي است. ترکيب سنسور و پردازنده BIONZ X همچنین از بالاترین سرعت عکسبرداری پيوسته با 11 فریم در ثانیه همراه با AF و AE بهره می برد و ضبط 16 بیتی با خروجی فايل خام 14 بیتی را برای مقیاس رنگ و تونال گسترده تر امکان پذیر می سازد.

ضبط ویدیو UHD 4K با فرمت XAVC S

ضبط داخلی فیلم های UHD 4K با نرخ هاي مختلف فریم تا 30 فریم در ثانیه امکان پذیر است و ضبط کامل HD 1080p با نرخ هاي فریم تا 120 فریم در ثانیه نیز پشتیبانی می شود و هر دو وضوح تصوير از فرمت 100 Mbps XAVC S موجود در پوشش MP4 با نمونه گیري 0 0:2:4 استفاده می کنند. ضبط با سرعت بالا ، 120 فریم در ثانیه امکان ضبط فیلم با سرعت 4 و 5 برابر کندتر را با نرخ فریم تنظیم شده به 30p یا24p امکان پذير مي سازد. a6600 همچنین محدودیتی برای ضبط ندارد و ثبت کلیپ های طولانی را نیز امکان پذیر می کند. علاوه بر ضبط داخلی با وضوح تصويري بالا ، خروجی غیر فشرده HDMI همچنین استفاده از ضبط کننده خارجی انتخابي را برای ضبط واضح 4K با نمونه گیری 2:2:4 امکان پذیر مي سازد.

در هنگانم ضبط ویدیوی 4K همچنین با گرفتن يک فريم از یک فیلم و ذخیره آن به عنوان یک فايل جداگانه ، توانایی ايجاد تصاوير ثابت 8 مگاپیکسلی در هنگام پخش را دارد.

ویژگی های تصويري ديگر

پشتیبانی از محتوای HDR:

با ارائه کنترل هاي گاما و سفارشي سازي رنگ ، دوربین سونی a6600 به کاربران امکان تنظیم گاما ، سطح رنگ مشکي ، خميدگي، سطح رنگ و موارد دیگر را می دهد. همچنین ، کاربران می توانند برای افزایش انعطاف پذیری پس از تولید محتوا ، از منحنی گاما S-Log2 که در جديدترين دوربین های سینمایي سونی يافت مي شوند، استفاده کنند که نسبت به REC709 سنتی، 1300 درصد دامنه پویای تري را به سیگنال ویدیي مي دهد. پشتیبانی HLG (Hybrid Log-Gamma) نیز همراه با فضای رنگ BT.2020 برای ضبط تصاوير در طیف گسترده ای از رنگ موجود است و علاوه بر S-Log2 ، S-Log3 نیز برای ايجاد يک محدوده موثر و پوياي 14 مرحله ای با کنترل درجه بندی افزایش يافته در مناطق سایه دار تصوير تا تن متوسط ​​در دسترس است.

حرکت آهسته و سریع:

با توجه به انواع مختلف و جديد فریم موجود در حالت S&Q، شما کنترل بیشتری بر قابلیتهای ضبط فیلم خود خواهيد داشت. این به فیلمبرداران اين امکان را می دهد تا فیلم Full HD را در یکی از هر دو مرحله بین 1-120 فریم در ثانیه ضبط کنند. این تنظیمات به شما اين را امکان می دهد تا تصاوير را کند کنيد و همچنین به صحنه آهسته سرعت بخشيد. این تنظیم همچنین NTSC / PAL قابل تغيير است.

عملکرد پیشرفته Zebra:

عملکرد پیشرفته Zebra به شکلي ایده آل برای کمک به نظارت بر مقادیر موجود در صحنه هایي با کنتراست بالا مناسب است. اهداف سطح سیگنال ویدیویی را می توان از 0 تا 109 تنظیم کرد و محدوده هاي خاصی را می توان تنظیم کرد تا انجام تنظیمات سطح نمايش آسان تر شود.

کد زماني و تنظیمات Bit کاربر:

از کد زمانی می توان برای ضبط دقیق تر ساعت ها ، دقیقه ها ، ثانیه ها و فریم ها در داده های تصویر استفاده کرد در حالی که عملکرد Bit کاربر می تواند تاریخ ، زمان و شماره صحنه را برای ويرايش فیلم از چندین دوربین ضبط کند.

فوکوس 4D

سیستم قدرتمند FOCUS 4D شامل 425 نقطه تشخیص فاز در تراشه است و همراه با 425 منطقه تشخیص کنتراست برای تمرکز دقیق حداقل 0.02 ثانیه، تقریباً کل منطقه سنسور را پوشش می دهد. تراکم نقاط تمرکز این سیستم AF ترکیبی ، فناوری AF Tracking AF با تراکم بالا را ممکن می سازد ، که براي ردیابی سوژه های متحرک در انواع نورپردازی ها مناسب است. Eye AF زمان واقعی می تواند برای تمرکز روی چشم افراد تشخيص داده شده در عکاسی برای پرتره ها (چه انسان و چه حیوانات) استفاده شود و در هر دو حالت AF-S و AF-C برای عکس یا فیلم در دسترس است. استفاده از نقاط تشخیص فاز همچنین استفاده از لنزهای A-Mount را از طریق آداپتورهای لنزهای انتخابي LA-EA3 یا LA-EA1 با سازگاری کامل AF امکان پذیر می سازد.

سیستم apt 4D FOCUS همچنین در خدمت انواع عملکردهای فوکوس براي دقت تصحیح شده از جمله Lock-on AF است که تمرکز را بر روی سوژه های متحرک در طول استفاده از یک فريم قابل تنظیم که بر روی سوژه متحرک مورد نظر تنظیم شده است ، حفظ می کند و Expand Flexible Spot از نقاط تمرکز همسایه استفاده می کند تا تمرکز خود را بر روی سوژه هاي در حال حرکت حفظ کند حتی اگر نقطه انتخاب شده اوليه فوکوس را از دست بدهد. فوکوس خودکار همچنین می تواند همراه با عملکرد Focus Magnifier برای فوکوس قطعي هنگام وارد شدن به جزئیات سوژه در هر لحظه استفاده شود.

علاوه بر فوکوس خودکار ، دوربین سونی آلفا a6600 داراي عملکرد Peaking MF است که با استفاده از لبه های شارپ کنتراست ، برای دستیابی به ابزاری هدفمند تر به منظور رسيدن به فوکوس شارپ ، از کنترل فوکوس دستی بهره مند مي شود.

سيستم تثبيت کننده تصوير 5 محوره SteadyShot INSIDE

در داخل بدنه ظريف، یک سیستم تثبیت کننده 5 محور SteadyShot INSIDE مؤثر تعبيه شده است که پنج نوع مختلف لرزش دوربین را در هنگام عکسبرداری دستی از تصاوير ثابت و ثبت فیلم جبران مي کند. این امر به کاربران این امکان را می دهد تا با اطمینان از هر لنزي ، حتی لنزهای سازگار ، برای تصویربرداری مهم و بدون مواجه با تاری در زمان لرزش دوربین ، استفاده کنند.

برای فاصله های کانونی زیاد ، سیستم برای تنظیمات انحراف و زاويه اصلاح مي شود. از طرف دیگر ، تصاویر ماکرو و بزرگنمایی از مزایای جبران جابجایی افقی و عمودی بهره مند می شوند. تمام سبک های عکسبرداری از جبران چرخش استفاده می کنند. تمام 5 محور تثبیت کننده در هر زمان، حتی در صورت استفاده از لنزها و آداپتورهاي شخص ثالث یا لنزهایي با تثبیت نوری داخلی، کار مي کنند.

طراحی بدنه و Wi-Fi داخلی

یک بدنه قوی از آلیاژ منیزیم و همچنین دارای درزگيرهاي گرد و غبار و رطوبت به منظور محافظت در برابر محیط های سخت است.
منظره یاب الکترونیکی XGA Tru-Finder 2.36m-dot OLED ، وسیله ای روشن و با وضوح بالا را برای نظارت همتراز با چشم ارائه می دهد ، همچنین یک حالت اختصاصی 120 فریم بر ثانیه را برای مشاهده روان تر تصاوير در هنگام ردیابی سوژه هاي در حال حرکت ارائه می دهد.
یک صفحه نمایش لمسی ال سی دی 3 اینچی متحرک با قابلت حرکت به 180 درجه به سمت بالا یا 74 درجه به سمت پایین خم شود تا مناسب کار در زواياي بالا و پایین باشد. این صفحه همچنین از فناوری White Magic با ساختار پیکسل RGBW به منظور افزایش روشنایی براي پشتیبانی از گرفتن فيلم در شرایط روز استفاده می کند.

طراحی صفحه لمسی، دسترسي به کنترل فوکوس لمسی را برای انتخاب فوري نقطه فوکوس و همچنین عملکرد Touchpad فراهم مي آورد و به شما اين امکان را می دهد تا به آسان در حالی که به منظره یاب نگاه مي کنيد، نقطه فوکوس را از روی صفحه انتخاب کنید.
درگاههای هدفون و میکروفون 3.5 میلی متری یکپارچه، کنترل بیشتری را بر صدا در هنگام ضبط ویدیو ارائه مي دهند.

با باتری NP-FZ100 لیتیوم یون قابل شارژ داراي عمر حدود 810 عکس در هر شارژ در هنگام کار با صفحه LCD است.
علاوه بر باتری ،دوربین سونی آلفا a6600 را می توان همچنين از طریقاتصال USBبه کامپیوتر متصل و از این اتصال می توان برای شارژ باتری نیز استفاده کرد.
یک مانت فلزی محکم براي لنز از کار با طرح های بزرگتر و سنگین تر لنز پشتیبانی می کند.
ساختار ارگونومیک قرار گرفتن در دست برای جلسات طولانی تصوير برداري ایده آل است و دسترسی به دکمه هاي اصلی کنترل را آسان می کند.
Wi-Fi داخلی به a6600 این امکان را می دهد تا تصاویر را به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی ، از طریق ایمیل و سایت های ذخیره سازی به اشتراک بگذارد. همچنین از NFC (ارتباط ميدان نزدیک) پشتیبانی می کند تا امکان اتصال با یک تماس لمسی بین دوربین و دستگاه های تلفن همراه سازگار فراهم شود و در اين مورد هیچ ابزار پیچیده ای مورد نياز نیست. پس از اتصال ، دستگاه موبايل متصل نیز می تواند یک تصویر زنده را روی صفحه نمایش خود نشان دهد و از راه دور شاتر دوربین را کنترل کند.
اتصالبلوتوثامکان دستیابی به داده های مکاني را فراهم می کند.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بدنه دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6600 Mirrorless Digital Camera (Body Only)”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید