تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

اکتاباکس پرتابل وسکات westcott octabox 95cm

نقد و بررسی اکتاباکس وسکات سایز 95 سانتی متر (پرتابل)

یکی از تجهیزات نورپردازی و عکاسی که در چند سال اخیر در بین عکاسان رواج پیدا کرده است اکتاباکس ها می باشد. اکتاباکس ها که نام دیگر آن ها پرتابل است نقش شکل دهندگی به نور را بازی می کنند. اکتاباکس ها از یک پوشش هشت ضلعی ساخته می شوند که معمولاً لایه بیرونی آن برزنتی می باشد و باید در برابر نور ، آب و گرد و خاک مقاوم باشد.

شرکت وسکات توانسته اکتاباکس هایی را در سایزهای مختلف تولید کند و در اختیار عکاسان قرار دهد. از بین تولیدات این شرکت اکتاباکس وسکات ۹۵ سانتی متری از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

اکتاباکس ۹۵ سانتی متری وسکات چه ویژگی هایی دارد؟
اکتاباکس وسکات ۹۵ سانتی متری همانطور که از ابعاد آن مشخص است به راحتی در فضاهای مختلف قابل حمل است و می تواند به راحتی در دسترس عکاسان قرار بگیرد. باید اضافه کرد که این نوع اکتا باکس برای عکس های پرتره و لایت بسیار مناسب است.

بسیاری از عکاسان به دنبال اکتاباکس هایی می گردند که حمل و نقل راحتی داشته باشند ، در این صورت پیشنهاد ما به شما اکتاباکس ۹۵ سانتی متری وسکات است. این اکتا باکس ها باید علاوه بر کیفیت بالایی که دارند می توانند به شما در نوردهی با کیفیت نیز کمک کنند.

یکی از ویژگی هایی که باعث شده است این اکتا باکس از محبوبیت بالایی برخوردار شود این است که برای عکس برداری در فضاهای بیرون فوق‌العاده مناسب است. لایه پارچه ای که درون این اکتاباکس به کار برده شده است می‌ تواند نقش بازتابندگی نور را ایفا کند و نور را طوری بازتاب می کند که هیچ تداخلی در فضاهای مختلف سوژه عکاسی به وجود نیاید.

این ویژگی ها باعث می شود تا اکتا باکس ۹۵ سانتی‌متری وسکات در بین عکاسان پرطرفدار شود و همچنین عکاسان تازه کاری که با اکتاباکس آشنایی چندانی ندارند بهتر است که این اکتاباکس را انتخاب کنند. در صورتی که سوژه عکاسی شما در فضای باز قرار دارد برای اینکه کیفیت نور عکس خود را افزایش دهید و همچنین بتوانید بازتابندگی بهتری از نور داشته باشید بهتر است که این اکتاباکس را با خود همراه کنید.

همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که اکتا باکس های ۹۵ سانتی متری وسکات علاوه بر کیفیت بسیار عالی قیمت مناسبی نیز دارند. در صورتی که این اکتاباکس ها را تهیه کنید مطمئن باشید که از عملکرد آن راضی خواهید بود.

 

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اکتاباکس پرتابل وسکات westcott octabox 95cm”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید