تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

اکتاباکس پرتابل وسکات westcott octabox 120cm

نقد و بررسی اکتاباکس وسکات سایز 95 سانتی متر (پرتابل)

اکتاباکس ها شکل دهنده های نور هستند و جزء ضروری ترین ابزارآلات عکاسی به حساب می ‌آیند. در صورتی که عکاسان در هنگام عکسبرداری اکتاباکس مناسبی را در دسترس نداشته باشند نمی توانند روشنایی و یا نور کافی را برای عکس برداری ایجاد کنند.

اکتاباکس ها سایز ها و کاربردهای مختلفی دارد و هر شرکتی سعی کرده است تا اکتاباکس مناسب و با کیفیتی را تولید کند اما یکی از این شرکت‌ها که در تولید اکتاباکس ها بسیار موفق بوده است شرکت وسکات می باشد. ما می‌خواهیم در این مقاله اکتاباکس وسکات ۱۲۰ سانتیمتری را مورد بررسی قرار دهیم.

اکتاباکس وسکات ۱۲۰ سانتیمتری چه مزایایی دارد؟
این اکتاباکس برای عکسبرداری های پرتره بسیار مناسب می باشد. اکتاباکس وسکات ۱۲۰ سانتی متری می ‌تواند یک نور بسیار شفافی را به سوژه عکاسی شما بتاباند و باعث شود که کیفیت و زیبایی عکس های شما افزایش پیدا کند. برای هر عکاسی کیفیت عکس های او از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

کیفیت نوری که از فلش دوربین در اختیار عکاس قرار می دهد یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که رقبای آن دارا نمی باشند. این ویژگی اکتاباکس وسکات ۱۲۰ سانتی متری باعث شده تا بسیاری از عکاسان ترجیح دهند برای عکسبرداری خود از این نوع اکتاباکس استفاده کنند.

شاید فکر کنید که به دلیل ابعاد بزرگی که دارد حمل و نقل آن سخت است اما باید این نکته را اضافه کرد که این اکتاباکس ها دارای بسته بندی بسیار کوچکی هستند که حمل و نقل را برای عکاس ها راحت می کند.

یکی از دیگر ویژگی های بسیار خوب این اکتاباکس این است که علاوه بر کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. بدلیل ابعادی که دارد می تواند کل محدوده ی سوژه عکس برداری را نورانی کند.

عکاسان تازه کار به این نکته توجه کنند که اکتاباکس ها تاثیر بسیار زیادی در عکسبرداری آن ها دارند. بنابراین انتخاب درست می ‌تواند به آن ها در کیفیت بالای عکس کمک کند. اگر تازه کار هستید و نمی دانید که چه نوع اکتا باکسی را تهیه کنید ما به شما پیشنهاد می ‌کنیم که به دنبال اکتاباکس وسکات ۱۲۰ سانتیمتری بروید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اکتاباکس پرتابل وسکات westcott octabox 120cm”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید