تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

ست میکروفن یقه ای بیسیم مدلanswer J13 Dual Type-C

ست میکروفن یقه ای بیسیم مدل J13 Dual Type-C

J13 Dual Type-C یک ست میکروفن بی سیم یقه ای متشکل از دو میکروفن یقه ای و یک گیرنده که مناسب انواع انواع گوشیهای موبایل اندروید، تبلت و لپ تاپ مجهز به درگاه یو اس بی تایپ سی Type-C میباشد . نوع میکروفن لاوالیر lavalier کندانسر الکتریکی بوده که بصورت 360 درجه صدا را جذب میکند. هر دو قطعه میکروفن بصورت کاملا اتوماتیک به قطعه گیرنده متصل میشود .
این دستگاه بدون نیاز به هیچ گونه نرم افزار به گوشی شما متصل شده و صدا را با کیفیت بسیار عالی و شفاف به گوشی منتقل میکند .
سیستم هوشمند حذف نویز این ست میکروفن بهترین کیفیت دریافت صدا در محیط های شلوغ و هنگام وزش باد در محیط باز را تضمین میکند . شعاع عملکرد این ست میکرفن 20 متر ( بدون مانع ) و مدت زمان شارژ دهی آن تا 10 ساعت میباشد .کیس شارژ به همراه دستگاه ارایه شده که توانایی 4 مرتبه شارژ فول این ست میکروفون را دارد.فقط کافیست که قطعه گیرنده را به انتهای گوشی خود درگاه یو اس بی تایپ سی Type-c متصل کرده و میکرفن را روشن کنید ، بصورت کاملا خودکار میکروفن یقه ای و گیرنده به یکدیگر متصل شده و شروع به کار میکنند .
از ویژگی خوب این محصول می توان به [کاهش نویز عالی و همگام سازی صدا در زمان واقعی] اشاره کرد. صدای حرفه ای با باند کامل با کیفیت استریو 48 کیلوهرتز را منتقل و ضبط می کند. از میکس همزمان چند کاناله و همگام سازی بیدرنگ موسیقی پس زمینه تلفن همراه و صدای انسان پشتیبانی می کند.در میکروفن یقه ای K9 از جدیدترین چیپست فرکانس رادیویی استفاده شده است که صدا را در طیف 2.4 گیگاهرتز ارسال می کند. این میکروفون انتقال بی سیم بدون تداخل و بدون نویز تا 20 متر را امکان پذیر می کند و امنیت، قابلیت اطمینان، پایداری و عاری از تداخل سیستم صوتی را ارائه می دهد.
ست میکروفن یقه ای بیسیم مدل J13 Dual Type-C گوشی همه جانبه از تاخیر صدای بسیار کم و تقریباً هیچ (0.0009 ثانیه) برخوردار است. از سیگنال پایدار سیستم میکروفون بی سیم و پاسخ سریع بهره می برد و دیگر نیازی نیست یک صدا را چندین بار ضبط کنید.این دستگاه مناسب برای لایو استریمینگ ، کلاسهای آنلاین آمورشی ، ساخت ویدیو های آموزشی و تبلیغاتی و در آخر ولاگینگ میباشد. نکته: در گوشی سامسونگ حتما باید برنامه ShurePlus MOTIV Video نصب و از ان استفاده شود.

 

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست میکروفن یقه ای بیسیم مدلanswer J13 Dual Type-C”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید