تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

پهپاد دی جی آی DJI MINI 2 FLY MORE COMBO

پهپاد DJI Mini 2 Fly More Combo با سنسور CMOS با اندازه 1/2.3 اینچی ، رزولوشن 12 مگاپیکسل ،کیفیت فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ، با زمان پرواز 31 دقیقه

تومان

در انبار موجود نمی باشد

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه شوید

مقایسه

بررسی DJI Mini 2 Fly More Combo

DJI Mini 2 مینی، هوشمند و راحت است. کیفیت چشمگیر تصویر، فیلم های خیره کننده و فیلم های خلاقانه فقط با چند ضربه حاصل می شوند. Mini 2 به شما امکان می دهد زندگی را از منظری کاملاً جدید ببینید و لحظاتی را ثبت کنید که زندگی را واقعاً متعلق به شما می کند. مکان های زیادی وجود دارد که شما در طول زندگی یک بار از آن ها بازدید می کنید. DJI Mini 2 را بردارید تا دیدگاه جدیدی را کشف کرده و از سفرهای خود بیشترین استفاده را ببرید.

وزن کم و پرواز آزادانه

به لطف ویژگی های بصری و پیشرفته که در یک قاب مناسب بسته بندی شده اند، DJI Mini 2 آزادی کامل را در هر کجا و به هر صورتی که بخواهید ایجاد می کند. چه ساعت ها در امتداد یک ساحل خلوت تصویر برداری کنید و چه جزئیات خیره کننده ی طلوع خورشید در شهر خود را ثبت کنید، Mini 2 می تواند از پس همه ی این ها بر بیاید.

عملکرد قدرتمند

با حداکثر ماندگاری 31 دقیقه ای باتری، DJI Mini 2 زمانی بیش از آنچه که برای ثبت یک تصویر مناسب نیاز دارید برای شما فراهم می کند. همچنین می تواند در برابر بادهای سطح 5 مقاومت کند و تا حداکثر ارتفاع 4000 متری از زمین بلند شود.

دنیای خود را بدون محدودیت کاوش کنید

Mini 2 از حداکثر 10 کیلومتر انتقال فیلم HD و قابلیت های عالی ضد تداخل پشتیبانی می کند و به شما امکان پرواز دورتر و دید واضح تر را می دهد. بدون مانع، بدون تداخل، و سازگار با FCC. مشخصات حداکثر دامنه پرواز، یک پروکسی برای قدرت و انعطاف پذیری پیوند رادیویی است. همیشه قوانین و مقررات محلی را دنبال کنید و پهباد خود را در محدوده دید بصری خود پرواز دهید، مگر اینکه خلاف این کار مجاز باشد.

گیمبال 3 محوره با دوربین با کیفیت 4K و بزرگنمایی 4 برابر

یک دوربین 12 مگا پیکسلی در آسمان محتوایی را فراهم می کند که تحت تأثیر قرار دادن را تضمین می کند. Mini 2 با کیفیت فیلم 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و یک گیمبال 3 محوره، کیفیت تصویر خیره کننده ای را تضمین می کند که بدون توجه به ماجراجویی شما در خلبانی، به طور مداوم صاف است و بزرگنمایی 4 برابر شما را قادر می سازد تا در هنگام فیلم برداری فیلم HD، بین تصاویر با فاصله و ترکیب های متفاوت حرکت کنید.

QuickShots

فقط با چند ضربه، Mini 2 به طور خودکار فیلم هایی را در سطح حرفه ای ضبط می کند تا مستقیماً در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. چه مبتدی و چه با تجربه تر باشید، Mini 2 به شما کمک می کند تا با موسیقی متن و فیلترها نتایج چشمگیری داشته باشید.

پرواز ایمن تر برای محتوای خیره کننده

DJI Mini 2 تجربه کاربر و ویژگی های هوشمند را به دقت بهینه می کند. به لطف Smart RTH ، بلند شدن اتوماتیک از زمین و پرواز نزدیک زمین، عملکرد شما از هر زمان ساده تر و راحت تر شده است. وقتی آسمان زمین بازی شما باشد، امکانات بی پایان هستند.

بارگیری مستقیم و ویرایش فوری

وقتی Mini 2 به تلفن هوشمند شما نزدیک باشد، برنامه DJI Fly به طور خودکار هواپیما را شناسایی کرده و به آن متصل می شود و عکس ها و فیلم های انتخابی را بدون نیاز به کنترل از راه دور، با سرعت 20 مگا بایت بر ثانیه همگام سازی می کند. و با Trimmed Download می توانید به راحتی بخشی از فیلم خود را برای ویرایش و بارگیری، برش دهید.

نکات مهم

وزن سبک برای کامپکت بودن و قابلیت حمل استثنایی.
سه باتری به شما آزادی می دهد تا کارهای خلاقانه خود را طولانی تر کنید.
برنامه جدید DJI Fly یک تجربه کاربری ساده و بصری را در iPhone و iPad mini ارائه می دهد.
فیلم های فوق العاده روان 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را با گیمبال موتوری 3 محوره ضبط کنید.
بزرگنمایی 4 برابر شما را قادر می سازد حتی هنگام فیلم برداری با کیفیت HD، بین تصاویر با فاصله و ترکیب های متفاوت حرکت کنید.
QuickShots : فیلم هایی را در سطح حرفه ای به طور خودکار ضبط می کند تا مستقیماً در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارد :Dronie ، Helix ، Rocket ، Circle ، Boomerang.
Panorama : از بین پانورامای Sphere ، Wide-Angle و 180 درجه انتخاب کنید و DJIMini 2 بقیه کارها را انجام می دهد ، تقریباً بلافاصله یک شاهکار پانوراما 5K تولید می کند.
برای ضبط فیلم های خیره کننده هوایی با کیفیت K4 با Mini 2 از DJI، می توانید دورتر پرواز کنید. با استفاده از فناوری انتقال بی سیم OcuSync 2.0 و 2.4 یا 5.8 گیگا هرتزی DJI، می توان با Mini 2 تا فاصله ی 6.2 مایلی کار کرد در حالی که هنوز فیلمی از آنچه که پهپاد می بیند را در اختیار شما قرار می دهد. Mini 2 همچنین می تواند تا 2.5 مایل پرواز کند و در مقابل بادهای 19 تا 24 مایل بر ساعت مقاومت کند و در عین حال یک طراحی جمع و جور و تاشو که فقط 8.8 اونس (249.4 گرم) وزن دارد را حفظ کند. آنقدر کوچک و سبک است که تقریباً در هر جایی می توانید آن را با خود ببرید.

هنگامی که نوبت به خلبانی Mini 2 می رسد، DJI قابلیت ها و ویژگی های هوشمند متعددی را برای سهولت آن فراهم می کند، مانند برخاست اتوماتیک از زمین، پرواز نزدیک زمین و عملکرد هوشمند به خانه که که با استفاده از GPS می توان پهپاد را با خیال راحت به نقطه پرواز خود برگرداند. DJI حتی قبل از پرواز با Fly Spots، شما را تحت پوشش قرار داده است، توانایی برنامه DJI Fly به شما امکان می دهد برنامه سفر خود را از قبل برنامه ریزی کنید. در حالی که Mini 2 در هوا است، می تواند سرعت پرواز تا 36 مایل بر ساعت و زمان پرواز تا 31 دقیقه را به دست آورد و به شما فرصت کافی برای رسیدن، کاوش و ثبت مکان های دور را می دهد.

QuickShots

با استفاده از تعداد کمی از الگو های از قبل برنامه ریزی شده ی مختلف پرواز پهپاد، می توانید از برنامه DJI Fly برای گرفتن سریع فیلم در سطح حرفه ای استفاده کنید. می توانید از حالت های Dronie ، Helix ، Rocket ، Circle یا Boomerang استفاده کنید. پس از ضبط، برنامه ی DJI Fly به شما امکان می دهد فیلترها و موسیقی متن ها را اضافه کنید و کارهای خود را مستقیماً در پلت فرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

پانوراما

با تصویر برداری هوایی، بوم شما بسیار گسترده است، به همین دلیل DJI گزینه های مختلفی را برای ثبت همه آن ها با حالت های پانوراما به شما می دهد. شما می توانید از بین پانورامای Wide-Angle ، 180 ° یا Sphere انتخاب کنید. Mini 2 بقیه کارها را به صورت خودکار انجام می دهد.

بهینه سازی داخلی عکس

برنامه DJI Fly می تواند بلافاصله پس از بارگیری عکس از Mini 2، هوشمندانه تصاویر شما را بهینه کند و عکس هایی را ارائه دهد که رنگ های زنده و کنتراست بیشتری را به نمایش می گذارند.

انتقال سریع

بارگیری تصاویر می تواند به راحتی راه رفتن در نزدیکی پهپاد شما باشد. هنگامی که تلفن هوشمند شما به اندازه کافی به Mini 2 نزدیک شد، برنامه ی DJI Fly می تواند به طور خودکار به پهباد متصل شود و عکس ها و فیلم های انتخابی را با سرعت حداکثر 20 مگا بایت بر ثانیه همگام سازی کند.

ویژگی های اضافی

قسمت هایی از ویدیو را برای ویرایش و بارگیری با Trimmed Download برش دهید

با استفاده از الگوهای ویرایش در برنامه DJI Fly به سرعت فیلم هایی را ایجاد و به اشتراک بگذارید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پهپاد دی جی آی DJI MINI 2 FLY MORE COMBO”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید