تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

دوربین عکاسی کاننCanon 250D 18-55 MM IS III

کیت دوربین کانن Canon 250D به همراه لنز 55-18 III (بدون لرزشگیر)

دارای سنسور 24 مگاپیکسلی

با فیلم برداری 4K با سرعت 25 فریم بر ثانیه

دارای 9 نقطه فوکوس اتوماتیک

دارای عکاسی با سرعت 5 فریم بر ثانیه

با پردازشگر Digic 8

با دامنه حساسیت 25600 (افزایش یافته 51200)

دارای قابلیت Wifi NFC،Bluetooth

تومان

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

بررسی دوربین عکاسی کاننCANON 250D 18-55MM IS III

یکی از سبکترین دوربین های DSLR موجود با صفحه نمایش لمسی متحرک، با تکنولوژی روز وعکسبرداری 24 مگاپیکسلی و رزولوشن فیلمبرداری 4k با پردازنده تصویر DIGIC 8 می باشد. دوربین بطور مستقیم با استفاده از بلوتوث یا Wi-Fi داخلی با دستگاه های هوشمند ارتباط برقرار می کند.
دامنه حساسیت دوربین ISO 100-25600 می باشد و دارای 9 نقطه فوکوس می باشد و هنگام فیلمبرداری از یک سیستم Dual Pixel CMOS AF استفاده می شود که عملکرد متمرکز و سریع را با روشی مشابه با دوربین فیلمبرداری به شما ارائه می دهد.

دوربین عکاسی کاننCanon 250D 18-55 MM IS III
فروشگاه ایده ال مرکزی|فروش دوربین دیجیتال و تجهیزات دورپردازی

دوربین کانن EOS 250D یک دوربین همه کاره است که هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری خوب عمل می کند. این دوربین دارای حسگر APS-C CMOS با رزولوشن 24.2 مگاپیکسلی است که از پردازشگر DIGIC 8 بهره می برد که می تواند با کیفیت 4K فیلمبرداری کند. بازه ISO این دوربین بین 100 تا 25600 است که به شما امکان عکاسی در شرایط نوری مختلف را می دهد. حسگر این دوربین دارای فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF است و از تشخیص فازی برای فوکوس دقیق تر و سریع تر هم در زمان عکاسی و هم در زمان فیلمبرداری در حالت Live View بهره می برد. اما زمانی که از منظره یاب استفاده می کنید 9 نقطه با سیستم تشخیص فازی برای فوکوس کردن به شما کمک می کنند که از دقت و سرعت بالایی برخوردار هستند.

با وجود طراحی کوچک، پشت این دوربین صفحه نمایش لمسی بزرگ 3 اینچی دیده می شود که می تواند در تغییر دادن تنظیمات یا تعیین نقطه ی فوکوس کار شما را راحت کند. صفحه نمایش این دوربین قابلیت چرخش دارد و می توانید برای عکاسی از زوایای بالا یا پایین نیز از آن استفاده کنید. دوربین کانن EOS 250D دارای سیستم بیسیم Wi-Fi است که می توانید برای انتقال عکس به موبایل یا پرینتر از آن استفاده کنید، همچنین Bluetooth این دوربین به شما اجازه می دهد تا بتوانید با استفاده از برنامه ی مخصوص بر روی موبایل خود، دوربین را کنترل کنید.

حسگر و پردازش

حسگر 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS به همراه پردازشگر DIGIC 8 به حساسیت و سرعت بالای عکاسی و فیلمبرداری با این دوربین کمک می کنند. بازه 100 تا 25600 ای ISO این دوربین امکان عکاسی در شرایط نوری مختلف را فراهم می کند و پردازشگر این دوربین نویزهای ایجاد شده در تصویر را به حداقل می رساند. این پردازشگر امکان عکاسی با سرعت 5 عکس در ثانیه، فیلمبرداری با کیفیت UHD 4K را به شما می دهد.

فیلمبرداری

در کنار عکاسی با کیفیت UHD 4K و سرعت 24 فریم در ثانیه، می توانید با کیفیت Full HD و HD نیز فیلمبرداری کنید. در هنگام فیلمبرداری می توانید از سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF و قابلیت فوکوس خودکار Movie Servo AF استفاده بهره ببرید. در کنار این قابلیت ها صفحه نمایش لمسی این دوربین برای کنترل بهتر فیلمبرداری می تواند به شما کمک کند. همچنین سیستم لرزشگیر 5 محوره به شما کمک می کند با لرزش کمتری فیلمبرداری کنید. علاوه بر تمام قابلیت های این دوربین امکان وصل کردن میکروفون خارجی هم وجود دارد.

نقاط فوکوس

سیستم Dual Pixel CMOS AF در هنگام استفاده از Live View و فیلمبرداری قدرت بالایی دارد و در هنگام فیلمبرداری حسی شبیه به دوربین های فیلمبرداری به شما می دهد. این سیستم برای عکاسی از سوژه های متحرک خیلی قوی عمل می کند و می تواند خیلی دقیق و سریع سوژه را دنبال کند. سیستم Movie Servo AF نیز باعث می شود بتوانید در زمان تغییر سوژه در فیلمبرداری خیلی سریع فوکوس را روی سوژه ی جدید انجام دهید. با وجود صفحه ی لمسی می توانید با لمس کردن سوژه ی مورد نظر روی صفحه ی لمسی به راحتی نقطه ی فوکوس را تغییر دهید. همچنین قابلیت تشخیص چهره و فوکوس ردیابی به شما کمک می کند خیلی راحت بتوانید فوکوس را روی چهره ی سوژه ی متحرک خود نگه دارید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین عکاسی کاننCanon 250D 18-55 MM IS III”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید