تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .

دوربین دیجیتال کانن CANON EOS 850D WITH EF-S 18-135MM F/3.5-5.6 IS USM

24 مگاپیکسل
اندازه حسگر APS-C
حساسیت 25600-100 ISO قابل گسترش تا 51200
45 نقطه فوکوس با سیستم Dual Pixel AF
سرعت عکاسی پیاپی 7.5 فریم در ثانیه
فیلمبرداری 4k
اندازه مانیتور ۳ اینچ کاملا متحرک و قابلیت لمسی
ارتباط WiFi و NFC و بلوتوث
ورودی میکروفن

55,900,000 تومان

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

بررسی دوربین کانن Canon EOS 850D With EF-S 18-135mm

CANON EOS 850D WITH EF-S 18-135MM F/3.5-5.6 IS USM با ویژگی های پیشرفته ای مانند قرار گیری در دسته ی مدل های سطح بالا و در عین حال آسان برای استفاده، یک DSLR با قیمت مناسب است؛ این دوربین کیفیتی که نیاز دارید را به شما ارائه می دهد. برای کسانی که در انتخاب عکاسی جدی هستند، ایده آل می باشد. دوربین کانن مدل Canon EOS 850D یک گزینه ساده و مقرون به صرفه به عنوان قدم اصلی شما برای دستیابی به تبحر و آموزش در عکاسی است.

دوربین دیجیتال کانن CANON EOS 850D WITH EF-S 18-135MM F/3.5-5.6 IS USM
فروشگاه ایده ال مرکزی|فروش لوازم نورپردازی و عکاسی

سنسور قوی Dual pixel CMOS AF در دوربین Canon EOS 850D

با سنسور Dual Pixel CMOS AF هنگام عکس برداری در حالت Live View فوکوس خودکار را سریع تر و دقیق تر می کند؛ بنابراین عکس های شما شارپ و فوکوس می شوند. همچنین برای انعطاف پذیری بیشتر در ساخت عکس های خود، 3975 موقعیت AF قابل انتخاب در سراسر فریم خود دارید.

تشخیص چشم و صورت
با حسگر تشخیص چشم که سوژه ی شما را در حالت Live View فوکوس و ردیابی می کند، می توانید هر احساسی را با کیفیت شارپ ثبت کنید.

دوربین عکاسی کانن Canon EOS 850D (تشخیص چهره) همچنین با ردیابی چهره سوژه در حال حرکت شما در هنگام عکاسی از طریق منظره یاب، عکس های پرتره واضحی برای شما تضمین می کند.

دوربین دیجیتال کانن CANON EOS 850D WITH EF-S 18-135MM F/3.5-5.6 IS USM
فروشگاه ایده ال مرکزی|فروش دوربین عکاسی

عکس برداری با منظره یاب برتر

هنگام عکاسی از منظره یاب نوری(ویزور)، سنسور AF 45 نقطه ای از نوع متقابل، فوکوس دقیق را بر روی سوژه ها متحرک، سریع و آسان می کند. همچین بین حرکت سوژه واقعی و نمایش منظره یاب فاصله زمانی وجود ندارد، بنابراین اثر سوژه در حال حرکت خود را از دست نمی دهید.

* تعداد نقاط AF بسته به لنز متصل شده و تنظیم نسبت ابعاد متفاوت است.

عکس برداری مداوم با سرعت بالا
گاهی اوقات، لحظات ارزشمند عکس در یک چشم به هم زدن اتفاق می افتد. با عکس برداری مداوم (پی در پی) با سرعت حداکثر 7.5 فریم بر ثانیه در AF Live-One-shot یا 7 فریم بر ثانیه در حالت منظره یاب، لحظات را از دست نخواهید داد.

کیفیت فیلم برداری 4K

می توانید فیلم های خود را با وضوح خیره کننده 4K با سرعت 25 و 24 فریم بر ثانیه یا با کیفیت Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید. یک خروجی HDMI به شما این امکان می دهد فیلم خود را به یک تلویزیون یا نمایشگر خارجی منتقل کنید تا بتوانید فیلم های خود را به راحتی در کنار خانواده و دوستان خود تماشا کنید.

دارای ایزو بالا

با محدوده ISO 100 – 25600 (قابل ارتقاء تا 51200) به شما امکان می دهد حتی هنگام عکس برداری با سرعت شاتر پایین یا عکس برداری دستی، عکس های شفاف تر و واضح تر و با نویز و تاری کمتری در شب بگیرید.

* حداکثر ISO 12800 برای فیلم های FULL HD و ISO 6400 برای فیلم های 4K

Canon EOS 850D

استفاده راحت در هر زمان و هر مکان از دوربین کانن Canon EOS 850D With EF-S 18-135mm
اتصال Wi-Fi
با اتصال Wi-Fi داخلی EOS 850D، می توانید در هر زمان، عکس ها و فیلم های خود را به اشتراک بگذارید و از آن ها پشتیبان تهیه کنید.

با نصب اپلیکیشن Canon Camera Connect برای iOS و Android بر روی تلفن هوشمند یا دستگاه هوشمند خود، می توانید دوربین خود را به صورت بی سیم متصل کنید تا به راحتی از راه دور کارهای زیر را انجام دهید:

عکس برداری از راه دور

انتقال بی سیم فایل ها به دستگاه هوشمند یا cloud
انتقال همزمان عکس ها هنگام عکاسی
پخش از راه دور عکس ها و فیلم ها در دستگاه هوشمند شما
دوربین و دستگاه هوشمند خود را از طریق فناوری کم انرژی بلوتوث جفت کنید تا ارتباط ثابت بین دوربین و دستگاه هوشمند شما حفظ شود.

همچنین می توانید دوربین خود را با یک ریموت کنترل از راه دور بی سیم مانند BR-E1 یا تلفن هوشمند خود جفت کنید تا عکس برداری از راه دور را انجام دهد. به عنوان مثال برای وقتی که می خواهید عکس گروهی بگیرید و دوربین روی سه پایه نصب شده است، مناسب است.

 

تسلط و عکاسی آسان با دوربین کانن Canon EOS 850D
LCD با زاویه متغیر
نقطه ی کانونی خود را مشاهده، تنظیم کنید و با صفحه LCD لمسی با زاویه متغیر، عکس های خود را بگیرید. با یک LCD با زاویه متغیر، اکنون می توانید از زوایای مختلف دوربین، از جمله زاویه های در سطح زمین، عکس بگیرید.

طراحی کاربر پسندانه

برای حداکثر راحتی، دکمه ها و گردونه ها در CANON EOS 850D WITH EF-S 18-135MM F/3.5-5.6 IS USMدر جایی قرار گرفته اند که عکس برداری آسان و راحت شود. گردونه مدرج کنترل سریع قابل تنظیم، امکان تنظیم سریع تنظیمات عکس برداری و مرور سریع عکس ها در حالت پخش را فراهم می کند.

دکمه ی AF-ON که مورد علاقه ی عکاسان حرفه ای است، به شما کمک می کند تا در تنظیم مجدد عکس ها راحت تر عمل کنید.

حالت صحنه هوشمند خودکار

وقتی روی حالت Scene Intelligent Auto تنظیم شود، دوربین شما صحنه را تجزیه و تحلیل می کند و به صورت خودکار روی تنظیم بهینه تنظیم می شود. همچنین چه سوژه در حال حرکت باشد چه متحرک باشد، فوکوس را به صورت خودکار تنظیم می کند.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین دیجیتال کانن CANON EOS 850D WITH EF-S 18-135MM F/3.5-5.6 IS USM”

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید